Haunts Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Det hele starter klokka 19 i kveld, men gjør ikkenoe å sjekke om serverne er oppe før (for eks 18) Men uansett, ladd ladd ladd Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det hele starter klokka 19 i kveld, men gjør ikkenoe å sjekke om serverne er oppe før (for eks 18) Men uansett, ladd ladd ladd Kan du sende en link der de sier at det begynnet kl 19? synst jeg leste en plass at det skuylle begynne 18 men finner det ikke igjen:S Skal sitte klar til da så må bare vite sikkert Lenke til kommentar
TE_Andersen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg er ikke i stand til å logge inn. Står at serveren er nede når jeg forsøker å starte spillet selv om det står at serveren er oppe på Champions Online sin nettside. Spillets forum er også nede. Noen som er i stand til å logge inn eller vet hva som skjer? Lenke til kommentar
TE_Andersen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jepp, der kunne jeg logge inn også. Mye rot med pressekontoer, men heldigvis er de gratis, hehe. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er 85% på patchinga nå. Har tatt uendlig med tid! Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Etter litt gaming er jeg lvl 10 nå. Gøy å komme tilbake men misliker laggen, og ikke bare litt! Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Etter litt gaming er jeg lvl 10 nå. Gøy å komme tilbake men misliker laggen, og ikke bare litt! ja er F@£€ enig der!!! men når skal dem fikse på det? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Blir vel forhåpentligvis borte når det roer seg ned litt, akkurat nå er det jo en hel haug med americans som gamer Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Blir vel forhåpentligvis borte når det roer seg ned litt, akkurat nå er det jo en hel haug med americans som gamer hehe ehm...er jo en ONLINE spill, så må jo være klar over at det kommer til å vær en del som spiller i begynnelsen:P Btw, noen som har tenkt å lage en norsk guild? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg er level 10 nå! Power Armor. Noen bra ting jeg burde lære? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Kjøpte pre order fra gamestop (DLC) for tre dager siden. Venter fortsatt på key fra gamestop så jeg kan delta på head start, men de imponerer ikke så langt med tanke på epost med kode (faen, jeg har lyst til å spille) Endret 1. september 2009 av firberblad Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 full release idag? kl? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Vet ikke, dere får liste ingame name og acc name her da! så får vi ta en runde Angel of Fear@Exxiia tror jeg. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Nå er vel egentlig release i Norge først på fredagen, men hvis du finner en butikk som selger det i dag hadde det vært hyggelig å høre om det. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Nå er vel egentlig release i Norge først på fredagen, men hvis du finner en butikk som selger det i dag hadde det vært hyggelig å høre om det. http://www.gamestop.com/ http://www.direct2drive.co.uk/ Direct download ftw. Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Tror jeg må teste dette i mangel på andre ting å spille om dagene. Spørs om jeg må lage en Captain Planet lookalike Lenke til kommentar
Exia Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) copyringt infringement er de ganske strenge på du kjære deg Endret 1. september 2009 av Exia Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 har spille fra direct2drive så katti kl e d igang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå