lu2saa08 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 good good har kjøpt meg lifetime, så må det nesten. Koser meg uansett gløgg ihjel når jeg og kompisen min pløyer gjennom den ene super skurken etter den andre Lurte bare på om du viste hvordan jeg kunne fått headstart:D? Etter det jeg har forstått så må jeg bestille fra play.com eller en annen engelsk side, men da får jeg jo ikke spillet i tide:(? headstart varer vel bare frem til utgivelsesdatoen åsså krever det en retail key? Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) www.gamestop.com har du gjort det? Kommer spillet fremm før headstarten går ut? ok fatte, digital nedlasting:P Men går det med den amerikanske versjonen da? Endret 25. august 2009 av aizen Lenke til kommentar
Exia Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det har ingenting å si du. Spiller nå Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det har ingenting å si du.Spiller nå nice:D å da får du også headstart? har du fått headstarten på mail eller bare betaen? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Var ganske gøy under invasion eventen i går Skjul Tror den varer til i natt ellernoe, den ble utsatt virka det som. Prater du med en politimann ved heli padn i Millenium City blir du også automatisk 40, noe som gjør det ganske mye enklere i grunn Lenke til kommentar
Exia Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Noe snakk om at alt av headstart greiene ligger registrert i beta keyen. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Slik jeg har skjønt det skal de enkelte butikkene sende ut Headstart keyene selv. Har enda ikke fått min, så får all del håpe på at jeg tar feil Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hm, er ikke betaen over nå? Ser at de de charsa jeg hadde er der fremdeles, trodde dem ble sletta. Blir også disconnecta hvert minutt in-game og. Snodig.. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Når starter headstarten? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Starter nå på fredag, 28 august. Tid på dagen er jeg usikker på Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 hmmm så det er faktisk ikke sikkert vi får begynne på fredag? jeg og har bestilt ifra gamestop.com digital download, men vis jeg ikke får headstart er det jo penger nedi dass!! Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Den skal komme i løpet av uka, altså før fredag. Bestilte du slik at du ble med i Open Beta og registrerte den nøkkelen trenger du ikke, eller nærmere sagt får ikke headstart nøkkel fra si for eks gamestop.com. Da er du automatisk allerede registrert for headstart Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Den skal komme i løpet av uka, altså før fredag. Bestilte du slik at du ble med i Open Beta og registrerte den nøkkelen trenger du ikke, eller nærmere sagt får ikke headstart nøkkel fra si for eks gamestop.com. Da er du automatisk allerede registrert for headstart nice Gleder meg sykt til i mårra(selv om jeg er 100% sikker på at det kommer til å være SYKT med startproblemer osv). Lenke til kommentar
stoffern Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Noen som vet om jeg får den pre-play koden så jeg kan starte og spille imorgen hvis jeg bestiller fra gamestop.com nå? evt. dra til en gamestop butikk og forhåndsbestiller? har de kodene inne så jeg kan få den i butikken? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Blir fett det her. Hvilke frameworks kjører dere? Hvis vi får spilt litt sammen, så kjører jeg noe som kan bidra til å gjøre alt lettere Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Den skal komme i løpet av uka, altså før fredag. Bestilte du slik at du ble med i Open Beta og registrerte den nøkkelen trenger du ikke, eller nærmere sagt får ikke headstart nøkkel fra si for eks gamestop.com. Da er du automatisk allerede registrert for headstart nice Gleder meg sykt til i mårra(selv om jeg er 100% sikker på at det kommer til å være SYKT med startproblemer osv). wops, sorry, muligens jeg tar feil. Har fått tilsendt headstart nøkkel nå i dag. Så da er det enten noen på forumet som feilinformerer, eller så funker det ikke sånn for Play.com. Ikke ta noen sjanser hvertfall :/ til rAdical Tror at å få nøkkel til Headstart er en smule seint akkurat nå, du kan jo for all del prøve, men da må det stå skrevet der at du får headstart key. Og du må KJAPPE deg! Lenke til kommentar
Exia Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Spilt litt som martial arts, drit moro. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Ah, jeg er helt skutt nå, blir bare mer og mer forvirra, den koden jeg ble tilsendt står sånn her: %%CODE%% Nærmere sagt det er ingen kode! Ah, forvirra! <_< *stikker og leser på CO forums* Edit: Har lest grundig igjennom trådene om Play.com. Posten min lenger oppe er riktig, så bare ignorer de jeg har skrivd etter det Den skal komme i løpet av uka, altså før fredag. Bestilte du slik at du ble med i Open Beta og registrerte den nøkkelen trenger du ikke, eller nærmere sagt får ikke headstart nøkkel fra si for eks gamestop.com. Da er du automatisk allerede registrert for headstart Endret 27. august 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå