EpicNerd Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Er lvl 12 nå Liker det bedre og bedre! Men det ser ut til at jeg trenger account navnet deres også... Jeg er "Black Cobra@NerdRagex" Endret 18. august 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Her er min character.. Jeg bare tok den opperste server saken, og heter T-Zero. Likte looken min da, ble litt Super Saiyan Vs. Samus Aran Valgte Force som krefter, men jeg er fremdeles litt forvirra innenfor Stats og sånt og åssen dem påvirker knepene etc. Ser man får sånne items etter å ha tatt quests som booster opp statsa dine ellernoe sånt. Endret 19. august 2009 av TerraZero Lenke til kommentar
Tacticus_InnleggNO Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Stemmer det at en trenger accountname også for å legge til friends. Men det er ikke selve navnet en logger inn med du trenger, men det navnet du har satt opp som display på forumet deres osv. Så hvis noen vil legge meg til som friends, må dere adde "Strike XV15@Tacticus" selv om accountnavnet mitt er noe annet. Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) legg meg til! Fastas Hell@sence. starta nettopp ny kar Endret 18. august 2009 av Ezkli Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Forhåndsbestilte det nå ^^ er lvl 14! Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Syntes spillet ga meg et helt ok førsteinntrykk, men er enig i det Pyth nevnte tidligere. Når man skal bevege seg så tar det rundt 0,2 - 0,4 sek før charen reagerer. Det er ikke så mye det er snakk om, men det er likevel noe som burde bli ordnet senere. Likevel likte jeg spillet, så tror ikke jeg angrer kjøpet her. Jeg likte faktisk grafikken også, ble på en måte tegnefilm vs. realitet.. Character customization var også forsåvidt helt grei, kan bygge helter i mange varianter, selvom jeg savna litt mer unikt konsept der man kan innstille litt mer på kanskje items og klær man har på seg og ikke bare farger. La merke til en del lag/hakking og, selvom jeg hadde på minimale innstillinger. Noe som ikke burde skje på denne maskinen.. Vet ikke om det har noe med mye belastning på serveren dems. Gameplayet syntes jeg er ok også, syntes det var litt tøft at man kunne holde inne knappen for å lade skudd etc for å gjøre mer skade. Gikk jo rundt å one-hitta mobs hele tiden Når man fullfører missions/quests så får man rewards som skal styrke statestikkene dine (strength, dexterity og blabla), dette er vel et alternativ istedenfor Gear som i andre MMO's, siden det ikke ga noen påvirkning på utseendet. Btw.. tid og hvor lærte man Traveling skillsa? Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) lvl 5-6 i powerhouse eller hva det heter Edit: Ble 16 før jeg la meg ^^ Endret 19. august 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 eg ble bare lvl 6 før eg la meg, huff hater at eg må opp for å gå på jobb så tidlig synes spillet så langt er ganske bra, selvom eg isje het fikk følesen av å spille et mmo, det føltes mer som eg bare spillte et vanlig singel player spill. mitt navn er då Kranic@Kranic (kjempe vanskelig sant ) Om dåkkar vil kan dåkkar trykke på snakkebobblen også gå på setting deretter til channel og legge til channelen "Gamer.no", det er kun meg, MiLLHA1988 og Leaf som er der forløbig, men eg håper flere kommer innpå. den gjør det litt lettere å chatte sammen Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Ble level 8 i går, og benyttet anledningen til å mekke litt på karakterens utseende (som man kan gjøre for en liten slant ingame-penger). Pimpmaster etter en økt styrketrening. Og diverse eksperimenter med kostymer. Endret 23. august 2009 av Kharan Lenke til kommentar
Exia Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Kjøpt og betalt. endelig har gamespot sendt beta keyen. Blir spilling fra meg i dag. Tenker det blir fra 14.00 til 23.00 Lenke til kommentar
Exia Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 brukte ufattelig lang tid på å lage karakteren heter Reavenas Ingame. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg synes spillet er morsomt osv (har jo bare startet enda så kan ikke si så alt for mye) men det er EN ting som ødelegger ekstremt mye for meg. Instancene. Det at det skjeldent er mer enn 50 personer i en instance får det til å føles som et singleplayer spill, og når man spiller et singleplayer spill som er bygd opp som et MMO kræsjer det ganske kraftig. Jeg synes det er utrolig synd, og skulle ønske at det var åpent (kan godt være soneinndelte instancer for min del, men ikke med en så ekstremt lav cap som det er nå. Skulle også ønske at det var færre instancer.) Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Error, det er bare i starten det er sånn! Senere er det mange fler i instancer, for mange til og med nå, alle krangler om quests osv.. Endret 19. august 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Exia Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvordan fungerer gun slinger? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Prøvde meg først med en melee kar, noe som var forferdelig kjedelig. Lagde meg så ei berte med Ice powers, noe som var langt mer artig. Ikke akkurat kjempeimponert så langt, og det virker som de fleste anmeldelser jeg leser av folk som har spilt ei stund er rimelig negative. Venter uansett på Aion, så jeg tviler på det blir noe CO kjøp med en gang. Vi får se... :rolleyes: Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Ahh, når jeg fikk bort den stormen ble det straks mye mer folksomt. Unnskyld for at jeg forhåndsdømte Her er da min kar: Skjul Han har lightning powers og heter Thunderbringer. Accountnavnet er SirCirdan. Endret 19. august 2009 av Error Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Samus Aran and Master Chief fused togheter? Endra litt på looken min.. Ble enda mer bad ass nå. Sånn skal jeg ihvertfall se ut når spillet slippes offisielt ut. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Er lvl 17 nå, kan hjelpe dere med quests om det trengs En nermere titt på min "ninja" også LEgg merke til Cobra på bryste ^^ I'm Black Cobra! pewpew! Endret 20. august 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Noen som vil gi noen tips ved mixing av forskjellige krefter? Jeg er enda litt noob der.. F.eks jeg bruker Force som gir heftig charged skade pluss Knockback, noen andre krefter som Fire eller Ice jeg burde bruke vedsiden av? Forresten: T-Zero@TerraZero Endret 20. august 2009 av TerraZero Lenke til kommentar
Exia Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg kjører en blanding av Fire og Darkness. Darkness har helt sykt med damage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå