Error Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Her har vi i alle fall en dedikert person Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Spillet føltes identisk til City of Heroes, noe som ikke fallt i smak for min del Har bare prøvd det i en 30-50 minutt, så skal gi det en ny sjangse i dag, ihvertfall komme forbi tutorial delen. Det virker ikke som et "dypt" spill.. Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) når åpner betaen i norsk tid? >.< nvm fant ut, 18:00 norsk tid. Endret 17. august 2009 av Ezkli Lenke til kommentar
Hanssenen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Dere som har forhåndsbestilt fra Play.comHar dere fått beta keysa enda? Har ihvertfall ikke fått min enda, mens andre som har fått sin. Hmm.. Heisann! Er ny her inne, men skjønner at mange bestiller fra play.com. Hva tjener dere egentlig på det? Jeg har kjempe lyst på Champions, men taper jo bare penger på å bestille fra play.com, cdon selger det jo til 400 kr. Lurer også på hvor mye man må betale i måneden. Var inne på den tråden der det sto alt om bestilling fra utlandet, så skjønner ikke helt hvorfor dere gjør det! Det siste jeg lurte på er tilbudet på gamestop, det står forhåndsbestill, men nå du trukker på linken kommer du bare til de ekstragreiene som du får med! Takk på forhånd Hei, og velkommen til forumet. Det vi tjente på å forhåndsbestille fra play.com var at vi fikk betanøkler til betaen som starter nå på mandag. Vi får også være med i headstart, nærmere sagt vi får starte å spille en snau uke før spillet kommer ut, og våre characters blir ikke wipa, slik som beta characterene blir. Dessverre er det slik at hvis du bestiller fra play.com eller andre steder nå så får du ingen betanøkkel, bare headstart. Så det er vel det at vi får headstart og tilgang til beta + plus et par ingame items, som vi tjener på. For min del har ikke prisen så mye å si, med tanke på hvor lenge jeg har ventet på CO. Prisen er vel det samme som de fleste andre mmo's, cirka 100kr tenker jeg. For å forhåndsbestille fra Gamestop må du gå til en av butikkene deres og forhåndsbestille der, teit ja, men det er gamestop og Ok! takk, får se om jeg kjøper det, mine foreldre leser en artikkel om wow, så er alle betalingsspill døden for dem:( takk uansett! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Fikk spilt rundt en time på fredag i play testen. Jeg er veldig usikker på om jeg kjøper det eller ei, men beta'en starter i dag så jeg skal komme meg opp i level da å se hvordan flygingen & de forskjellige plassene er. Om de er så innestengt som folk sier/som det var i City of Heroes så blir jeg utrolig skuffa Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Fikk spilt rundt en time på fredag i play testen. Jeg er veldig usikker på om jeg kjøper det eller ei, men beta'en starter i dag så jeg skal komme meg opp i level da å se hvordan flygingen & de forskjellige plassene er. Om de er så innestengt som folk sier/som det var i City of Heroes så blir jeg utrolig skuffa Spilte til travelpowers som var utrolig morsomme, men som sagt trur jeg at spillet er veldig uferdig når det kommer til team og endgame content, derfor vil jeg antagelig vente med det. Får se om antagelsene stemmer nå utover uka. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Gleder meg utrolig til betaen åpner senere i dag! Kom meg aldri helt inn i CoH selvom jeg likte konseptet veldig godt. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 For de som enda lurer på hva slags build de skal gå for så fins det et lite program som lar deg bestemme nettopp hva du har lyst til å gå for. Eller bare sjekke ut hvilke powers spillet har so far. ChampionBuilder Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 vannt en betakode av gamer.no. Gjelder den for denne betaen? Og hvortid begynner betaen? :s Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Ja apropo det, betaen starter klokka 19:00 istedenfor 18:00 i dag. Så fortsatt en time igjen edit: denne kilden er fra en del folk på CO forumet, og folk kommer ikke inn på servern etter det jeg vet. Men, kan hende jeg tar feil, igjen, og at det faktisk starter klokka 18. Endret 17. august 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Awf! Jeg har også lyst til å prøve betaen! Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) yey, driver å patcher nå og farten er til å grine av. Må laste ned 3.6gb og har patcha i 15 min nå og er på 1.6% Endret 17. august 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Akkurat nå er jeg på 24%, fattig speed på det der ja.. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Dette var over gjennomsnittet morsomt. Har kommet til lvl 4 nå, går inn i Champions Building Lenke til kommentar
neoman Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 spillet ser skikkelig tøft ut om noen har en betakey til overs sier jeg ja takk Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Jeg har 905mb igjen, noe som er greit. Men nå så fryser downloaden etter jeg har lastet ned bare 100kb, hver bidige gang ahh, skuffende cryptic, skuffende. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Min update fungerte helt perfekt i går, mulig du opplever problemer pga. stor pågang Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 på 5% jeg.. DjiiIIiiz >.> Nicks ingame da? Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 garagrhagrhagrhagrhagh! Kom inn istad, men skulle raide, nå blir jeg bare stuck på "patching" uten at noe skjer Nicket er Trashmaster Jay btw. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Tetsune. Bare laga noe i full fart på random. Ser ut som en prostituert-.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå