Licht Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Du kan jo legge opp kontrollsystemet slik du selv vil ha det, og ta utgangspunkt i et eller annet kjent kontrollskjema. FPS-skjemaet vil jeg tro burde fungere greit om man ikke er vant med MMO-er. Selv valgte jeg MMO-skjemaet med en del forandringer (strafing med A og D i stedet for Q og E - sistnevnte er gode å ha som hotkeys, og å snu seg på stedet kan man gjøre med musen), siden det minner mest om WoW, AoC, LoTRO, osv. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja, da har jeg en god nyhet for noen her. For de som har Lifetime Sub på CO(jeg er en av de), de har fått 3 buddy keys til å dele ut til venner og bekjente. Så, min ide er å først sjekke om noen av kompisene mine vil ha en, og de som blir igjen gir jeg ut til enten en eller flere heldige personer her som gjerne vil ha en. Og jeg er sikkert ikke den eneste her på forumet som har Lifetime sub Og kan nevne at content patchen Bloodmoon kommer 27 oktober. Så det er bare å glede seg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hva gjør jeg når spillet ikke vil fungere? Jeg startet det opp, lastet ned en patch og når jeg trykker "Play" kommer det bare en blå skjerm med versjonnummeret nede i venstre hjørnet. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hva gjør jeg når spillet ikke vil fungere? Jeg startet det opp, lastet ned en patch og når jeg trykker "Play" kommer det bare en blå skjerm med versjonnummeret nede i venstre hjørnet. Screenshot av feilmeldingen/problemet som oppstår kanskje. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Denne skjermen er det jeg ender opp med. Har oppdatert driverne til grafikkortet etter tips fra Zealuu, men det hjalp desverre ikke. Nå kræsjer spillet på slutten av Atari-lasteskjermen. Faller tilbake til skrivebordet og får beskjed om at Crypticlauncheren har kvelda. Her er forøvrig siden til helten min. Som desverre ser ut til å være dømt til et liv i level 2. Avinstallerte og installerte på nytt. Da starter spillet, men når jeg kommer inn i menyen får jeg beskjeden "Version mismatch" og da er jeg like langt. Endret 8. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Blackwing Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nok en dag uten å finne noe sted å kjøpe champions online =/ så da er tiden inne for å spørre spørsmål på det internasjonale vev! Hvis jeg skulle (mot alle odds) få tak i en Champions Online konto er det da mulig å laste ned klienten fra internett, og hvis ja, hvor stor er filen? takk på forhånd. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Nok en dag uten å finne noe sted å kjøpe champions online =/ så da er tiden inne for å spørre spørsmål på det internasjonale vev! Hvis jeg skulle (mot alle odds) få tak i en Champions Online konto er det da mulig å laste ned klienten fra internett, og hvis ja, hvor stor er filen? takk på forhånd. Steam og D2D (er ikke sikker på sistnevnte) og champions-online.com har det, da kan du laste ned spillet ja. Så lenge du har konto kan du laste det ned fra www.champions-online.com. Det er på rundt 3.6 GB. Edit: Hvordan får jeg sett på karakterene mine? Sånn at jeg ser hele kroppen, ikke bare overkroppen. Endret 9. oktober 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Blackwing Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nok en dag uten å finne noe sted å kjøpe champions online =/ så da er tiden inne for å spørre spørsmål på det internasjonale vev! Hvis jeg skulle (mot alle odds) få tak i en Champions Online konto er det da mulig å laste ned klienten fra internett, og hvis ja, hvor stor er filen? takk på forhånd. Steam og D2D (er ikke sikker på sistnevnte) og champions-online.com har det, da kan du laste ned spillet ja. Så lenge du har konto kan du laste det ned fra www.champions-online.com. Det er på rundt 3.6 GB. Edit: Hvordan får jeg sett på karakterene mine? Sånn at jeg ser hele kroppen, ikke bare overkroppen. Takk, eneste downside er at jeg ikke har noe kort å kjøpe kontoer online på >.< pengene er ikke noe problem, problemet er å finne et sted å kjøpe det (utenom internett). Alt jeg finner i butikken nå er Aion og Wow. =/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Har omsider fått fikset spillet mitt og har kommet meg til level 4 nå! En ting som bestandig slår meg etter litt spilling er at jeg ikke aner hva jeg driver med. Vet knapt hva de forskjellige forkortelsene betyr, og enda mindre hva de faktisk gjør. Har lastet ned manualen nå så får lese i den 3 - 4 ganger. Aner for eksempel ikke hva munitionsklassen trenger på fordelssiden. Her er helten min i all sin øyenbrynløse prakt! (Et noe merkelig format på bildet desvrre!) Endret 9. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har hatt spillet siden onsdag, men kom ikke i gang før i dag. Begge karakterene mine, i skrivende stund 8 og 7. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Wow så herlig dette spillet var etterhvert! Spilte med opp til lvl 8 Ice og lvl 7 Gadgeteering. Koste meg sinnsykt, spesielt da AltF4 var med, men det ble litt for mye kluss med afk og sånt. Gleder meg til jeg får det hjemme! Lenke til kommentar
Blackwing Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hurra, har endelig fått tak i spillet og er inne Er det noen slags gruppe for nordmenn der inne som jeg kan joine? (serveren er nede for øyeblikket, ble tatt ned før jeg rakk å komme meg opp til lvl 5 =/) Lenke til kommentar
Exia Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ny patch og powerset <3 Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Jaggu, det er i dag det! Det må man sjekke ut edit: fant en liten trailer av Blood Moon her Endret 27. oktober 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen som spiller dette enda? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ikke mye dessverre. Lite tid når mw2 har kommet. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har ikke sagt opp abonnementet men har ikke spilt over 2måneder. Jeg digger egentlig spillet da så klarer liksom ikke helt å kutte alle bånd Mulig det blir litt igjen når denne perioden med haugevis av knallgode spill er over Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har enda ikke fått begynt å spille det ordentlig, til tross for at jeg kjøpte det for 2-3 måneder siden. Så fort vi får fibernett så skal det bli andre bollder dog. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har endelig fått begynt å spillt det ordentlig nå. Har fått spilt meg opp til lvl 14 med ei Force dame, hvis noen fortsatt spiller så heter jeg Joeken@Clawfury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå