Exia Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Gigabolt er helt utrolig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Når jeg logger inn på siden, står det "Welcome, Clawfury". Er Clawfury navnet som dere skal adde meg på da? Isåfall er det bare å adde ivei! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Man må adde "Character@Account", om jeg husker riktig. Utrolig tåpelig system - skulle tro de aldri hadde hørt om kontosikkerhet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Har du fått lastet ned Atsjonas? Jeg kom opp med et navn på helten min på jobb i dag. Dr. R.Y.N.O. Dere som har spilt Ratchet and Clank-spillene vil kanskje kjenne det igjen B) Handle-name - det er ikke navnet på superhelten din? Endret 28. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Exia Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 DU må kjøpe CO snart AltF4 Er blitt en råtass i pvp Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 AltF4 har det alt, og laster ned nå vil jeg tro! Er det electrisity du kjører? Hvordan er det iforhold til andre retninger? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Har electricity ja. Sånn som det er nå, så er det knall. Så har jeg fokusert mye på dps, og lite på survival da. Er som en krafstasjon til å starte med, også plutslig går strømmen:P Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Laster ned nå! Litt forvirra, for det sto jeg hadde 30 dagers free retail, men de krevde at jeg oppga kortinformasjon og at jeg hadde penger på kortet. Glem det jeg skrev, nå er spillet i gang med patching! Endret 28. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Blackwing Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er det noen som vet om jeg kan få tak i dette spillet i butikkene? Har litt problemer med netthandel for øyeblikket =/ og søking på nettet viser meg bare til disse forumene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Du får det i de aller fleste butikkene, ja. Lenke til kommentar
Blackwing Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Du får det i de aller fleste butikkene, ja. kan du navngi noen av butikkene? nettopp flytta til sogndal og har kun adgang her og i kaupanger. (veit bare at det er elkjøp i kaupanger, men ifølge online greia dems er den ikke i hyllene der enda) takk ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg har iallefall sett det på gamestop, men nå bor jeg i oslo, og de er på hvert gatehjørne omtrent. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Da har jeg nådd level 2 og for en som aldri har prøvd MMO før frister det å aldri spille MMO noe mer heller. Men jeg skal jaggu meg klare å spille dette nok til å kunne lage meg en skikkelig bedømmelse av det. Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Nå er vel ikke akkurat level 2 noe å rope hurra for Du burde i alle fall vente til level 15-20 før du bedømmer spillet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 På level 2 er du vel ikke ferdig med tutorial-biten engang. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Vent hvertfall til lvl 5, da får man travel power, og det er stas ^^ Lenke til kommentar
Blackwing Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Da har jeg nådd level 2 og for en som aldri har prøvd MMO før frister det å aldri spille MMO noe mer heller. Men jeg skal jaggu meg klare å spille dette nok til å kunne lage meg en skikkelig bedømmelse av det. hvis du ikke liker det kan du alltids donere en konto til en stakkars mmo-løs inneligger. :3 Lenke til kommentar
simenovic Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Om jeg går så langt som å faktisk kjøpe spillet er den skillen som ser mest fristende ut for øyeblikket Telekinetic (om det skrives sånn). Bare lurte på om det er noen som har/har hatt denne skillen og er lysten på litt feedback, er den for eksempel god i kombinasjon med andre skill? Takker og bukker for svar! Lenke til kommentar
Exia Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Telekinetic skillen er helt elendig. Den tar altfor lang tid å bruke. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Nå er vel ikke akkurat level 2 noe å rope hurra for Du burde i alle fall vente til level 15-20 før du bedømmer spillet. Tenker mer på genrell følelse av å spille MMO, ikke hva helten min kan og ikke kan. Et nedlesset HUD med info jeg ikke aner hva betyr, veldig uvant kontroller som i tillegg virker å være ulogisk og tekstbokser så små at jeg velger å drite i hva som står i dem frister ikke til å holde på i dag ut og dag inn. På level 2 er du vel ikke ferdig med tutorial-biten engang. Nei, og derfor satser jeg på å spile litt til. Men det spørs hvor lenge jeg holder på. Da har jeg nådd level 2 og for en som aldri har prøvd MMO før frister det å aldri spille MMO noe mer heller. Men jeg skal jaggu meg klare å spille dette nok til å kunne lage meg en skikkelig bedømmelse av det. hvis du ikke liker det kan du alltids donere en konto til en stakkars mmo-løs inneligger. :3 Jeg har fått det av Dr. Atsjonas og skulle jeg slutte går det tilbake til Dr. Atsjonas Munitionsfyren var forøvrig litt tøff, desverre var noe av det første jeg gjorde i spillet å finne en bug i char.creatoren så helten min får desverre ikke ha øyenbryn. Men med slike pistoler, hvem bryr seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå