Exia Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg brukte en time i character creator Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Wow, han var awesome. Hvor lang tid har dere brukt i character creator? Er litt redd for at jeg aldri vil komme igang i spillet, bare holde på der. Takker ! Brukte ca en time jeg også,pluss at jeg flikka litt på han når jeg kom ut av startersona.Ved en NPC kan man egentlig forandre på alt en gang til , det koster litt cash men. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Har tenkt å lage en ny karakter snart, er ikke helt happy med den jeg har nå, ei heller superkreftene. Dette har jeg lest fler steder også, folk som angrer som pokker på hvilke evner de har valgt, og sliter med å bytte på grunn av prisen. Hva de mener med "prisen" er jeg usikker på, men tror det er ingame cash de mangler? Wow, han var awesome. Hvor lang tid har dere brukt i character creator? Er litt redd for at jeg aldri vil komme igang i spillet, bare holde på der. Samme her. Jeg lefler med tanken på en hissig blanding av Batman og Optimus Prime Med tanke på hvor lenge jeg styra i f.eks. Saints Row 2 med alt fra neseben til ganglag så regner jeg med at jeg kommer til å "slite" litt i CO også. Satser på å vinne konkurransen jeg! Endret 22. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Har tenkt å lage en ny karakter snart, er ikke helt happy med den jeg har nå, ei heller superkreftene. Dette har jeg lest fler steder også, folk som angrer som pokker på hvilke evner de har valgt, og sliter med å bytte på grunn av prisen. Hva de mener med "prisen" er jeg usikker på, men tror det er ingame cash de mangler? Det er ingame ja, tror det er 50 gold eller noe for å ta vekk alt. Men jeg har lest at de jobber med det, og grunnen til at det er så dyrt er at de ikke hadde en anelse om hvor fort man skulle få penger ingame. Wow, han var awesome. Hvor lang tid har dere brukt i character creator? Er litt redd for at jeg aldri vil komme igang i spillet, bare holde på der. Samme her. Jeg lefler med tanken på en hissig blanding av Batman og Optimus Prime Med tanke på hvor lenge jeg styra i f.eks. Saints Row 2 med alt fra neseben til ganglag så regner jeg med at jeg kommer til å "slite" litt i CO også. The Riddler har jeg veldig lyst på, har forelsket meg helt i han etter Batman: Forever eller hvilken av Burton filmene han er i. Kommer nok til å printe ut et ti-talls sider med superhelter som kommer til å lages og ^_^ Edit: Får vel spørre her og, noen som vet sånn ca hvor mye båndbredde det bruker? Altså kb/s opplegg. Endret 22. september 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
stoffern Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen som har en god Muni build nå som mini mines ikke fungerer lenger? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har ikke noen build, men å klage på at mini mines er ødelagt er bare bullshit. Klarer meg fint med Muni selv Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Siden vi viser fram karakterer og sånt, her er kvinnfolket jeg brukte i betaen. Har ikke kjøpt retail enda, får se hvordan det går på torsdag.. Står litt mellom CO og Fallen Earth akkurat nå. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Her er da heltene mine: Sparky Bones og Captein Norway. Jeg tviler på at jeg trenger å fortelle hvem som er hvem. Irriterende at hele dritten strekkes. Endret 23. september 2009 av Lampelego Lenke til kommentar
Exia Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 mye vanskligere etter patchen gitt. Måtte bytte til regen Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Åssen går det med folk? Noen som har kommet seg til 40 enda? Lenke til kommentar
Sceptrum Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Åssen går det med folk? Noen som har kommet seg til 40 enda? Lekt meg med character creator for det meste. Er L20 på Power Armor'n min. Ellers så trur jeg nok, at jeg venter med å spille Champions mer seriøst. Virker som om de nerfer noe her, server nede der, trixer med noe der etc. Derfor kanskje best å vente noen måneder, til eventuelle powers er balansert (eller mindre ubalansert ) og de har lagt til mer content. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Har hatt konto i en halv uke nå, men fortsatt ikke fått spilt noe. Får ikke lastet ned på dette nettverket her, og disken hjalp ikke shit. Kjenner at det begynner å tære veldig på tålmodigheten min nå.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Hva skjer med helten om man velger å la være å betale videre for å spille? Mister man kontoen sin eller har man mulighet til å fornye medlemsskapet når som helst? Dr. Atsjonas ga meg nettopp en aktivisjonsnøkkel til spillet - han er helten min ^_^ Endret 27. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Du har mulighet til å fornye når som helst, kontoen din blir aldri sletta så lenge du ikke gjør det selv Lenke til kommentar
simenovic Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Er det noen som vet om man får kjøpt Game Card for å betale med i Norge eller er man nødt til å betale kreditt? Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Du kan kjøpe 60 dagers spilletid på diverse butikker i Norge, ja (hvis jeg forsto hva du mente). Lenke til kommentar
simenovic Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Takk for hurtig svar! Du vet vel ikke hvilke butikkjeder som selger det? Var innom Platekompaniet men kunen ikke finne noe der, dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg så det iallefall på Gamestop så sent som ista. 250 kostet det tror jeg. Lenke til kommentar
simenovic Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Fantastisk! Da er det godt mulig dette blir et kjøp i nærmeste framtid, takker for hjelpen Dr. Atsjonas! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå