Zudrani Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noe mulighet for å "prøve" spillet før man kjøper? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Er nok ikke det, spillet er ikke lansert i europa enda, så noen free trial kan du se langt etter Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) de slepper vel ikke noe trail før lenge etter lansering uansett. De skal jo få folk til å pine seg til et kjøp x) (for de som er veldig usikkre på å kjøpe det eller ikke) Men er det veldig likt CoH og CoV egentlig? Bare at det er bedre grafikk og sånt Liksom: hva gjør at den skiller seg ut fra de? Endret 3. september 2009 av Andy.N Lenke til kommentar
tripp Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Vel det har likheter med CoH, men er mere gjennomført imo. Har ikke fått prøvd det så mye ennå da jeg ikke spillet i noen beta, men CO skal vel fokusere litt mere på endgame også tror jeg. Også har det ingen "klasser" man velger fritt hvilke kombinasjoner av powersets man vil ha. Man får også første travel power når man er ferdig med newb zona, noe som jeg liker ihvertfall Ellers så kan det jo nevnes at spillet helt klart trenger optimalisering, virker ganske krevende atm og det er litt bugs her og der. Hører jo ofte med i mmo lanseringer hehe.. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 for før da jeg spilte CoH så ble alt så kjedelig etterhvert fordi alle questene var så like :/ Men hvilke Travel Power kan man ha? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Travel Powers: Flight Fire Flight Earth Flight Ice Sliding Super Speed Acrobatics Super Jump Teleportation Jet Boots Rocket Jump kan hende jeg mangler 1, men mener det der er alle Lenke til kommentar
tripp Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Du mangler tunneling Og ja questene i CO er mere varrierte. CoH hadde vel ikke akkurat så mange quester, gikk vel stort sett i missions der mener jeg å huske og dem ble fort veldig repeterende ja. CO er mere standard quest lvl game + at man får XP via pvp også (kun prøvet arena so far). Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Du mangler tunneling Visste at jeg mangla en! Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 earth flight faktisk. klarer ikke å se for meg det xD Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Satte patcheren på før jeg dro til skolen i dag, i håp om å være ferdig til jeg kom hjem... Kom nettopp hjem og oppdaget at patcheren har blitt disconnected ca. halvveis.. Uten auto-reconnect! Ganske latterlig at man må manuelt trykke på "patch" når den blir disconnected. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Når kommer celestial ut? Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Mange som fikk tak i spillet i dag? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tja, fettern min kjøpte det litt tidligere idag/igår blir det vel nå. Kommet meg til lvl 10 nå, og koser meg så langt. Skal du ha tak i meg ingame så: Psionius@Nitrius er gjerne med på et team eller lignende. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Kom meg til level 14 i går. Ganske moro spill Si hei om du møter meg ingame da. Helten min heter And0r@And0r (visste ikke at forumnavnet vistes ingame <_< ) Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 finnes det noe Rewiev på dette spillet? er så usikker på om jeg skal kjøpe det eller ikke >.< Lenke til kommentar
tripp Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Kom meg til level 14 i går. Ganske moro spill Si hei om du møter meg ingame da. Helten min heter And0r@And0r (visste ikke at forumnavnet vistes ingame <_< ) det som kalles global nick. @<navn> er ditt globale (unike) navn. Du kan faktisk møte andre helter som heter And0r@<noeannet> for eks. Global er nice imo for det funker både på mail, friends lister å ignore så alle karakterer den kontoen har får samme behandling av deg. Og legger man en venn til via global så skal den vist også vises på alle chars man selv har og. @Andy.N: Du finner neppe noen god review ennå da mmos krever ganske mange timer med spilling før man kan gi noe godt bilde på det. Endret 5. september 2009 av dypfryst Lenke til kommentar
Damio Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 lurer på om jeg skal stikke å kjøpe spillet. hva syns dere så langt? er det store åpne områder man kan utforske? kan man leke seg på høye bygninger, og hva gjør man i end game? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Når kommer celestial ut? Hva er det om jeg tørr spørre? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Nyeste powersettet som kommer i Blood Moon patchen Lenke til kommentar
avalencia Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 er det noe guild system i Champions Online ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå