Gå til innhold

SpillAnnbefalninger til Xbox 360?


Ice-E

Anbefalte innlegg

Så jeg trenger et nytt spill til Xbox 360 noen som vet om noe bra?

 

Jeg vil ha et action spill et som ikke storyen er så kort på og som man ikke går lei så fort.

 

Eller et Rollespill... her er jeg egentlig åpen fotr det meste.

 

Og helst ikke bare skriv hvilket spill dere annbefaler.... Skriv hvorfor dere annbefaler spillet og hvorfor jeg bør kjøpe det ;)

 

Spill jeg har:

 

Assassins Creed

Call of Duty 4 og 5

Fable 2

Fallout 3

Fifa 09

Gow 1 og 2

GTA IV

Alle GH spillene untatt Greatest Hits

Halo Wars

Halo 3

Oblivion

Shadowrun

Skate 1 og 2

The Godfather 2

Endret av Ice E
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hør på Bebelov og kjøp deg Mass Effect. Gamer.no's anmeldelse av spillet finner du her.

"Her har du mye spenning og dramatikk å se frem til! Historiene er fantastiske, kampene underholdende og dialogene interessante og fordypende – her må du forberede deg på hyppig gåsehud. Spillet er ikke problemfritt, men en litt slett kunstig intelligens hos allierte og annet småplukk gjør ikke annet enn å forhindre denne klassikeren å få den absolutte toppkarakteren. Mass Effect overgår nemlig sin glimrende fetter Knights of the Old Republic på omtrent alle felter. Jeg er frelst, dette er min nye religion.

 

Takk igjen, BioWare, for at dere har gitt oss den nye science fiction-kongen!"

Lenke til kommentar
Jeg vil ha et action spill et som ikke storyen er så kort på og som man ikke går lei så fort.

 

Eller et Rollespill... her er jeg egentlig åpen fotr det meste.

 

Ingen tvil; Fallout 3 er spillet for deg! Rpg med masse herlig action. Spillet har en atmosfære som få andre spill har, og du vil bruke flere 10-talls timer før du blir ferdig med hovedstoryen. I tillegg kan du laste ned 5 flotte dlc'er, det siste kommer om 2 uker. Gamer ga spillet en 9'er; http://gamer.no/article.php?articleId=14047

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale Saint's Row 2. Genialt sandkassespill, mye mer useriøst enn GTAIV og bryr du deg ikke mye om storyen tror jeg du vil få en mye bedre spillopplevelse enn du fikk med GTAIV. En helt annen, latterlig god pakke, er The Orange Box. Én pakke, men fem spill. Riktignok er ikke alle av de full-retail, men du er garantert minst 50 timer førsteklasses underholding. Et must i alle spillsamlinger!

Begge disse spillene vil nok holde tyve timer, og som sagt tror jeg du ligger an til å ha 50 timer med moro på The Orange Box.

 

Arcadespill kunne også vært noe? Sjekk ut Worms, toeren hvis du vil ha det veldig gøy, eneren hvis du er gniten. Prince of Persia, gammel klassiker i ny drakt. Peggle, et spill som tar hest til et helt nytt nivå. ^_^

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale Saint's Row 2. Genialt sandkassespill, mye mer useriøst enn GTAIV og bryr du deg ikke mye om storyen tror jeg du vil få en mye bedre spillopplevelse enn du fikk med GTAIV. En helt annen, latterlig god pakke, er The Orange Box. Én pakke, men fem spill. Riktignok er ikke alle av de full-retail, men du er garantert minst 50 timer førsteklasses underholding. Et must i alle spillsamlinger!

Begge disse spillene vil nok holde tyve timer, og som sagt tror jeg du ligger an til å ha 50 timer med moro på The Orange Box.

 

Arcadespill kunne også vært noe? Sjekk ut Worms, toeren hvis du vil ha det veldig gøy, eneren hvis du er gniten. Prince of Persia, gammel klassiker i ny drakt. Peggle, et spill som tar hest til et helt nytt nivå. ^_^

 

WOW der var det en del å sjekke ut men får vel ta en titt på litt annmeldeser og sånt :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...