Ole Morten Knudsen Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Microsoft vil på ny teste ut musikkmarkedet og sier de denne måneden vil komme med en konkurrent til Spotify. Les saken her Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 En gratis musikkstreamings tjeneste til Xbox 360 hadde tatt helt av. Kommer kanskje til de samme landene som Xboxen video-streaming tjeneste kommer til? Isåfall kommer Norge til å få det tidlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Alle skal lage sitt eget program og tjene penger på det. Markedet blir mer splittet og brukerne blir forvirrede over alle de forskjellige tjenestene. Noen koster penger, andre er gratis, noen har masse norsk musikk og noen andre har masse gammel musikk. Ender vel opp med at man får tjeneste-eksklusiv musikk som ingen andre enn de som har en viss tjeneste får hørt på. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Sant som du sier Lakus. Jeg frykter dette ender med at jeg må ha Spotify for å høre Ole Ivars og Wimp for å høre DDE. Hvis det inngås slike ekslusive avtaler får jeg ikke dårlig samvittighet av å starte opp Winampen igjen. Lenke til kommentar
Gjest Påsan Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Å ikke få høre Ole Ivars eller DDE hadde jo vært tragisk. HeHe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg