Oddy_InnleggNO Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Når jeg kommer 3min ut i spillet, får jeg beskjed om at Spillet ikke finner Game data? og at jeg må slå av å slette game data, have done it, men det funker ikke alikevell. Takk for svar Det er posta I SONY pga at det på PS3 Mvh Oddy Det står bare Failed to Access LOST PLANET game data. Please exit the game and delete LOST PLANET game data. Og det funker ikke Endret 14. juli 2009 av Oddy Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 I motsetning til trollet i postene over, kan jeg iallefall komme med tips som kan hjelpe. Jeg har selv hatt det samme problemet med LittleBigPlanet, hvor jeg også fikk opp samme melding. Jeg slettet både saved game data og en annen mappe med game data. Altså to mapper, hvor jeg slettet alt av LBP filer og det hjalp. Riktignok må du begynne spillet på nytt, men det fungerer iallefall. Lenke til kommentar
Oddy_InnleggNO Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Ja, Funka d , la alle savegamesene jeg trengte så reinstallerte jeg hele driten å tror det funker nå gitt Veit det ikke var det du mente, men noe i samma sklia så Takk Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Fjernet en haug med virkelig unødvendige innlegg. Lenke til kommentar
Oddy_InnleggNO Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Hehe ,Right det ja Såklart får jo en som har problemer på xbox til å hjelpe meg på PS3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå