mcgroven Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Bethesda forteller om de nykjøptes rolle. Les hele saken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Godt at id fortsetter med det de kan godt! Liker hvordan Bethesda behandler dem. Endret 14. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Kanskje like greit, men det hadde selvfølgelig ikke vært noe dårlig idé med ny input heller. Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Glad for at Bethesda fortsetter i fred med Fallout og Elder Scrolls, siden de allerede gjør den så og si perfekt for seg selv At ID fokuserer på Doom ser jeg heller ikke negativt på. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ikke kjempe-overraskende, og som sagt over - like greit. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Er enig med de fleste i denne tråden , det er bra ID gjør sitt og Bethesda arbeider med det de kan. Kunne såklart blitt kult med noen nytt som ID kunne funnet på, men like greit at det blir sånn for alle sin del Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det spiller jo ingen rolle om ID hjelper Bethesda eller omvendt. Det som betyr noe er hvilken spillmotor Bethesda velger å bruke for Fallout 4 og Elder Scrolls 5, noe jeg virkelig håper blir Tech5. Hvis ikke tror jeg de er stokk dukke for å si det sånn. Enten dette eller oppgradere til nyeste versjon av GameBryo. Spillene trenger sårt en ny spillmotor. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hva skjer med TES V da?? Nå må det snart komme noe nyheter om det! Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja! Det hadde vært noe. Jeg har ikke engang tenkt over at denne serien skulle få en etterfølger til. Men jeg elsker de tidligere The Elderscolls spillene, så et nytt hadde vært kult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå