Joachim_F Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det etterlengtede Divinity 2 er snart klar for lansering. Les hele saken Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Holder øyne åpne for dette Lenke til kommentar
Nether Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Er litt nysjerrig på dette. Spilte aldri eneren, men det høres da bra ut med en fri verden og evnen til å endre seg til drage. Fallhøyden er selvsagt stor. Hele dragekonseptet kan fort bli ødelagt av dårlige kontroller, men jeg har håp om at det kan bli bra. Maskinen min burde takle det i hvert fall. Skal kjøpe nytt skjermkort og så burde det gå bra. Begynner å lysne for oss RPG fans nå. Er noen lovende titler i horisonten. Endret 14. juli 2009 av Nether Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Har ikke hørt så mye om dette spillet, men konseptet virker bra. Får bare vente og se. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Har dere ikke spilt det første spillet Divine divinity ? Å herregud,,,, Hva dere har gått glipp av ! Et av verdens beste rpg spill.Bra jeg er så gammel at jeg har spilt de fleste klassikerne , dagens spill er jo oppkok i forhold. http://en.wikipedia.org/wiki/Divine_Divinity Endret 14. juli 2009 av Bulletus Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Driver å spiller meg igjennom de nå jeg Men nye kids vil nok være alergiske mot 2D grafikken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Divine Divinity hadde litt av en stemning og epic lydspor. Spilte det vel i endel timer, men ble aldri så jeg kom spesielt langt. Sacred tok litt luften ut av rpg-ballongen med timelange grindeøkter. Dog, Diablo III blir et hederlig unntak Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Divine Divinity (dvs. 1ern) er sinnsykt bra. God humor, god lærekurve, god vanskelighetsgrad, gode puzzles, jævla irriterende feller, topp voice-acting, enorm verden. Tror nesten jeg skal ta en runde med dette igjen :-) PS: Beyond Divinity (dvs. erm, Divinity 1,5? ) benytter seg av en buggy StarForce kopibeskyttelse. Styr unna dersom du absolutt ikke MÅ prøve det Lenke til kommentar
The_Fourth Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Har aldri hort om spillet for men ser jo veldig bra ut...er det lurt aa spille igjenomm eneren forst? i saa fall skal jeg se om jeg faar tak i det Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Fyra opp Divine Divinity selv i går ! Koser meg ! Desverre hadde en av platene mine gått i stykker , så jeg måtte ty til iso En liten guide ; http://www.the-spoiler.com/RPG/Larian/divi...3/stevediv.html (A Divine Divinity walkthrough) Kos ! BTW HUSK Patch 1.0034 Endret 15. juli 2009 av Bulletus Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Systemkravene til Divine divinity er vertfall ikke høye , klarer ikke lese tipsene under loading screenen - går for fort Glimrende spill foressten , glemt hvor bra det er , også kjekt å kunne spille et old fasion "diablo"spill med full skjerm og bra grafikk . også en glimrende guide http://www.gamebanshee.com/divinedivinity/.../catacombs4.php Nettopp ferdig med catacombs i Divine divinity , Diablo med Baldurs gate quester - tusen takk for at gamer minnet meg på dette spillet ! Toern har noe å leve opp til ! Litt mistenksom til 3d grafikken men. Endret 17. juli 2009 av Bulletus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå