Slettet-P4UHS Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 er det noen som har lest denne boka? vil du/dere anbefale den? og i så fall...hvor i norge (online eller ikke) kan man få tak i den? svar mottas med takk Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Tror du kan bestille den på Ali Bla Bla i Bærum. Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 nå er problemet at jeg bor i kristiansund x) ingen online shapper som har det? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hvis du får tak i den vær forsiktig med hva du leser høyt/mumler/osv fra den. Og ikke les den på en kirkegård, just the tip of the day. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Holder på å lese den. Kjøpte den fra amazon.co.uk grei pris og kom fort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hva handler den om? Kanjse den e rnoe for meg Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det er vel ei "best of" H.P. Lovecraft bok, som vil seie det beste weird fiction som finnes (har eg høyrd, har ikkje lest den sjølv). Weird fiction er ei blanding av sci-fi, horror, fantasy og spenning, trur eg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Selve Necronomicon er en bok full av tentakkelmagi som en gal araber stundom befattet seg med i Cthulhu-mytoset til Lovecraft. Boken du tenker på er bare en samling "Weird Tales", eller korte fortellinger. Den inneholder mange av hans verker, men ikke samtlige. Vel verdt å kjøpe. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Jeg trodde du siktet til den Necronomicon boken med masse artwork i Men, Zealuu har rett, og jeg burde ha skjønt det. Endret 30. juli 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Forklar meg gjerne nøyaktig hvordan jeg har feil. Hvis du vil ha den lange forklaringen på det jeg skrev, les hele artikkelen: http://en.wikipedia.org/wiki/Necronomicon Jeg regner med at dere snakker om denne boken, som bare er en Lovecraft-antologi gitt navnet Necronomicon - purely for artistic fleur. Hvis dere mot formodning ser etter et av hoax-verkene må dere sannsynligvis lete litt lenger. Endret 26. juli 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Aner ikke hvordan jeg klarte å skrive feil når jeg skulle skrive riktig. Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hvis man skal lese en norsk versjon av den fiksjonelle necronomicon, så har man jo alltids svarteboken å godte seg med. Der har du en del folkemagi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå