Bruker-163290 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Eplefe røyker selv så det var nok ironi Damn motherbeeping straight. Det var en eksellent parodi på den heksejakten røykere utsettes for for tiden. Ja jeg skjønte det altså, derfor sa jeg stem Frp hvis du følte at du frykta det ble en realitet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg ler så jeg griner. Stemme FrP kun for å få billigere røyk og sprit? Æ trur itj d, nej. Det er jo et tøyseparti som egentlig skulle fått forbud mot å stille til valg. Lenke til kommentar
AkutaTwillight Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Delvis enig med Snorre her... Har vanligvis ikke noe som helst imot røyking. At diverse personer ønsker å inhalere gift er som oftest greit for meg, så lenge de ikke utsetter meg for torturen, dvs å stå rett ved siden av meg. Da går jeg selv unna. Men likevel, når kjæresten min plutselig står der med en sigarett (ikke det at jeg ikke visste om det fra før, but still), da ble det for mye. Jeg ble irritert, skuffet og litt sint... Lurer litt på om det kommer av at jeg ikke liker det sånn generelt, selvom pappa røyker Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 La kjæresten din gjøre som hun vil. Hun er ikke eiendelen din. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg har ikke noe imot folk som røyker, men jeg har noe imot folk som røyker meg opp i tryne. Enkelt å greit Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg blåser i meningen din (pun intended), for den følger tydeligvis ikke normal tankegang. Kødda bare da *hoppeoppogned* *hoppeoppogned* *hoppeoppogned* Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Man blir jo utsatt for passiv røyking hele tiden. Hvis man feks går på fortauet på gata og han som går foran røyker, eller en man går forbi et busstopp med røykere langs veien, eller en som sitter på stadion når du har med sønnen på kamp? Hva kan defineres som passiv røyking? Lenke til kommentar
AkutaTwillight Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 La kjæresten din gjøre som hun vil. Hun er ikke eiendelen din. Deler denne oppfatningen. Jeg sa hva jeg følte, ikke hva jeg fortalte. Jeg kommenterte det riktignok, men ba henne absolutt ikke om å slutte. Jeg sa at hun kunne få gjøre det hvis hun virkelig ville, men at jeg ikke ville ta del i det på noen måte. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg ler så jeg griner. Stemme FrP kun for å få billigere røyk og sprit? Æ trur itj d, nej. Det er jo et tøyseparti som egentlig skulle fått forbud mot å stille til valg. Det høres ikke voldsomt demokratisk ut å nekte partier å stille til valg. Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Røyker bare hasj, og det er såpass sjeldent, og i så små sosiale sammenkomster at det ikke kan plage noen av mine medborgere som ikke selv er innvolvert. Sånn bortsett fra at pengene man kjøper hasjen for går rett til taliban, men slik er det engang når det bare er afghanere som selger hasj her oppe! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Begynte å røyke da jeg var 15 og sluttet da jeg var 22. Gikk ca en 20 pakning hver dag, men da jeg var 22 fant jeg ut at jeg ikke ville kaste bort så mye penger på røyk mer. Nå tar jeg meg gjerne en røyk om kvelden på terassen noen ganger i uken og det er deilig, men klarer heldigvis fint å styre det så jeg ikke skal bli avhengig igjen. Endret 15. juli 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg ler så jeg griner. Stemme FrP kun for å få billigere røyk og sprit? Æ trur itj d, nej. Det er jo et tøyseparti som egentlig skulle fått forbud mot å stille til valg. Nå bør man helst være litt konsekvent på definisjonen "tøyseparti", og også være litt mer seriøs enn såpass. FRP har en av de største prosentandelene blant folket, og jeg tror at det er en stor sjanse for at de havner i regjering. De er også helt klare på hva de vil gjøre og det er mer enn nok bevis på at dette er et seriøst parti. Bare for å legge til en ting, så holder jeg ikke med FRP. Det svinger litt mellom Høyre og Senterpartiet. Likevel syns jeg at FRP har levert varene så langt. On Topic: Røyking er helt greit Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 nånå folkens ikke la dette bli en poltitisk debatt her xD bare del deres tanker og meninger dette er et interessant emne. personlig synes jeg (kan altså ikke huske om jeg nevnte det) at røyking er greit, så lenge de andre synes det er ok. på gaten burde dette såklart respekteres, det er jo frisk luft og alt, men i en sirkel med venner f.eks så er det jo greit om kameraten spør om han får røyke først, selv om kanskje flere i gruppen røyker. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg røyker som regel bare på fester og sånt når foreldra mine ikke er hjemme. Røyka en del før jeg bodde på hybel, men nå har jeg flytta hjem igjen og her får jeg ikke lov til å røyke. Eller jeg får lov, men da må jeg bare flytte ut. Men røyker bare veldig mild røyk, som Indian Summer og First Cut. Litt hasj og, men det er bare når jeg får trekk gratis, som på Roskilde som var et bittelite harem av gratis hasj innimellom når jeg ble kjent med folk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg hadde aldri spurt om jeg sto med en gjeng venner om det var greit at jeg røykte. De får heller be meg om å stumpe røyken om det plager dem. Jeg har en venninne som har astma, og da åpner jeg alltid døren og setter på en vifte og sitter meg slik at røyken blåser direkte ut døren for å sørge for at hun blir minst mulig utsatt, men det er snakk om en som faktisk har behov for hensynet, hun sier ikke bare at hun ikke "liker" røyk. Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Omtrent det verste som finnes, er røykere som stiller seg inne på busstopp på regnværsdager, og fyrer opp, omringet av folk. Det er kult, det. Mener man skal ta like mye hensyn til folk som "bare" sier at de ikke liker røyk. Om røyk oppfattes som ubehagelig, har man vel strengt talt ingen rett til å tvinge sin uvane på de i nær omkrets, spesielt når det faktisk er skadelig. Eplefe, vedder på at du ikke har allergi mot lyd, men om noen parkerer utfor din bobel og blaster ut musikk og bass på en desibel på linje med et fly som tar av, så vedder jeg på at du velger å ikke "like" dette du også, lydastma eller ikke. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det er to ting som ikke kan sammenlignes en gang. En ikke-røyker har like mye mulighet som en røyker for å flytte seg. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Det er to ting som ikke kan sammenlignes en gang. En ikke-røyker har like mye mulighet som en røyker for å flytte seg. Så på en regnværsdag skal ikke-røykeren flytte seg ut av busskuret? Endret 16. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ah, så alle ikke-røykerne burde flytte seg ut av busskuret fordi en person ikke klarer å holde abstinensene sine i sjakk må ha sin dose? Makes sense. Det er to ting som ikke kan sammenlignes en gang. En ikke-røyker har like mye mulighet som en røyker for å flytte seg. Hvorfor ikke? Begge er unødvendig, ubehagelig og irriterende i offentlighet. Veldig mye likheter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Unnskyld meg, jeg snakket faktisk på generell basis, og ikke om ditt spesifikke eksempel. Jeg har som oftest med meg paraply, så jeg står tørt og fint unna de fleste andre og røyker, og det er ikke kun for å være søt og snill og høflig, det er fordi jeg hater å stå som sild i tønne i et busstopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå