Gå til innhold

Verre eller bedre?

Anbefalte innlegg

Vel, jeg kjøpte meg Age of Conan her om dagen og har prøvd det ut nå... For å være ærlig ble jeg ikke veldig imponert med de mange GRAFISKE problemene jeg støtte på, masse blinking og textures som ikke kjørte skikkelig osv. osv.

Jeg ble ikke helt bitt av classene heller, spilte til level 4 også orket jeg ikke mer... Er det bedre videre frem, eller hvordan er det? WoW beit meg kraftig når jeg spilte det iallefall... Er det noe lignende i senere spilletid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jojo, men lvl 20 er ganske langt når du blir lei i level 4... spilte litt til og kom til lvl 6 eller noe, men jeg ble litt svimmel av all flashing og tearing av grafikken, det var slitsomt å se på, kjører crossfire HD 4770's... Dx9 var helt uspillbart, var litt bedre med dx10, men ikke så veldig mye...

Lenke til kommentar
Jojo, men lvl 20 er ganske langt når du blir lei i level 4... spilte litt til og kom til lvl 6 eller noe, men jeg ble litt svimmel av all flashing og tearing av grafikken, det var slitsomt å se på, kjører crossfire HD 4770's... Dx9 var helt uspillbart, var litt bedre med dx10, men ikke så veldig mye...

Det oppsto en liten bug ved sist patch som kan føre til at enkelte personer med enkelte grafikkort kan oppleve at grafikken flasher. Gå på setting og sett Shadows ned til character only. Det burde fikse det. Ellers kan du også sjekke med http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

for å få bekreftet om det er maskinen din som gjør det. Spillet krever en del ser du.

Videre kan jeg nevne at spillet er høsy spillbart, men moroa kommer ikke før man har kommet litt inn i det. Fått med jeg storyline ol. Og i lvl 6 har du ikke startet på storylinen en gang. AoC er også litt mer krevende av deg som spiller enn det WoW er, i og med at combatsystemet ikke bare er klikk, klikk, klikk... men litt mer som ehh.... CS eller whatever, hvor du faktisk må tenke på hvor du skyter for ellers vil du ikke treffe motstanderen. Så en kan godt si at AoC er litt mer krevende enn WoW.

Jeg har spilt WoW i noen år nå. Har et par chars i lvl 80, men jeg har gått lei. Spilte AoC ved launch, men slutta pga bugs etc. men nå er spillet nesten så rent som det går ant å få et skilt spill, og jeg er hekta så det holder. Spillet bare oser av ting å oppdage, ting å gjøre og folk som må drepes.

Hvis du ikke klarer å komme deg noe videre etter dette så er det lite å gjøre med det.

Et godt råd jeg en gang fikk av en fyr når jeg ville tre inn i MMO'enes verden etter Runescape var: Hva ser du etter når du velger et MMO? Da må du tenke på hva AoC har å by deg som passer med det du ser etter i et MMO.

Lykke til uansett!

-Cocho

Lenke til kommentar

har sansen for postene dine Cocho! :) Spillet er etter min mening bedre optimalisert enn hva WOW er nå spør du meg, kjører det gullreint på et dritt skjermkort. Men det Cocho sier skal funke, hvis ikke får du lage en forumpost på forums-eu.ageofconan.com

Lenke til kommentar
har sansen for postene dine Cocho! :) Spillet er etter min mening bedre optimalisert enn hva WOW er nå spør du meg, kjører det gullreint på et dritt skjermkort. Men det Cocho sier skal funke, hvis ikke får du lage en forumpost på forums-eu.ageofconan.com

Takker for komplimanget ^^

Er helt enig med deg Cerandin. Før hadde jeg kjempedårlig FPS i forhold til det jeg har nå. Og som du sier så kan det være et problem som bør tas opp på AoC forumet eller spørre en GM in-game. Når sant skal sies så vet jeg ikke hvordan GMs i AoC er og hvor raske de er til å ta kontakt siden jeg ikke har snakka med noe selv, men er de som i f.eks WoW så skal det ikke ta mer enn en time før de tar kontakt og veileder deg.

Men jeg er erhmm... 77,05% sikker på at du skal få fiksa problemet ditt ved å sette Shadows ned til Character only.

Lenke til kommentar
Vel, jeg kjøpte meg Age of Conan her om dagen og har prøvd det ut nå... For å være ærlig ble jeg ikke veldig imponert med de mange GRAFISKE problemene jeg støtte på, masse blinking og textures som ikke kjørte skikkelig osv. osv.

Jeg ble ikke helt bitt av classene heller, spilte til level 4 også orket jeg ikke mer... Er det bedre videre frem, eller hvordan er det? WoW beit meg kraftig når jeg spilte det iallefall... Er det noe lignende i senere spilletid?

Du har jo ikke kommet til Tortage engang? :p

Du holder jo ennå med på questene i begynnelsen.

Tar ca 15 min å komme til tortage, fra level 1 til 5.

Lenke til kommentar
siden jeg må betale for å få de 14 dagene det gidder jeg ikke! dårlig av Funcom! skulle heller ha gitt meg en serial der jeg kunne bare skrive den og prøve de 14 dagene! istedet for å betale også prøve 14 dager +en måned..

Å herregud..... Forstår du ikke engelsk?...

Skjul

This free re-evaluation offer is only valid until 2009-07-22. It does not require any purchase or re-subscription – this is your chance to try Age of Conan again at no cost.

Skjul

Before logging back into the game you need to re-activate your Age of Conan account. Your account is free of charge, and you will not be billed unless you choose to become a subscriber again after your 14 days of free re-evaluation. You will not be automatically billed at the end of this period.

Lenke til kommentar

Omg! Det er jo derfor de gir oss de 14 dagene! Rett og slett for at de gamle spillerne som slutta skal komme tilbake, eller i alle fall teste og se at spillet har blitt masse bedre. Ingen ved sine fulle fem hadde betalt for et spill de en gang slutta med fordi det var så crap. Men når vi får 14 dager gratis tenker de fleste "Ok, jeg taper ingenting på det" og derfor vil de reactivate accounten sin for så å se at spillet har blitt masse bedre, og kanskje de til og med fortsetter og spille. Det er rent logisk og etter min mening klin umulig å missforstå. Funcom gjør dette fordi de ikke har noe å tape på å gi oss 14 dager gratis, og sjansen for at de tjener på det er 100% vil jeg si. Så kopier mailen, gå på google.no, søk på google translate, lim inn teksten, velg "Fra Engelsk til Norsk" og trykk translate. Da vil du få en nokså laber norsk tekst, men den skal være ganske så forståelig for de fleste. Lykke til ;)

-Cocho

Lenke til kommentar
Err, jeg kjørte i rundt 10fps med det meste på low, og hadde ikke grafiske problemer^^

+1, samme her.

Var mye blinking de første 30 sekundene til alle texturene var blitt loadet.

Kjører glatt.

ligger på 50-90 fps :)

Alle settinger funker, low, medium og high uten lagg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
siden jeg må betale for å få de 14 dagene det gidder jeg ikke! dårlig av Funcom! skulle heller ha gitt meg en serial der jeg kunne bare skrive den og prøve de 14 dagene! istedet for å betale også prøve 14 dager +en måned..

Å herregud..... Forstår du ikke engelsk?...

Skjul

This free re-evaluation offer is only valid until 2009-07-22. It does not require any purchase or re-subscription – this is your chance to try Age of Conan again at no cost.

Skjul

Before logging back into the game you need to re-activate your Age of Conan account. Your account is free of charge, and you will not be billed unless you choose to become a subscriber again after your 14 days of free re-evaluation. You will not be automatically billed at the end of this period.

Og hvorfor i all verden står det på acounten Frozed?

Lenke til kommentar
er du frekk? I can understand English its just that I dont understand why I can`t login or anything, I have reactivated my account but still it doesn't work! now any sugestion?

Ja, nå har du fått bevist at du har grunnleggende engelsk kunnskaper. Gratulerer :)

Sikker på at du har klikket på riktige svar, spørsmål osv?

Har ikke gjort det selv, så vet ikke om det er noe du må svare på.

Det kan jo også være at du har fått en aktiverings email eller noe sånt.

Lenke til kommentar
er du frekk? I can understand English its just that I dont understand why I can`t login or anything, I have reactivated my account but still it doesn't work! now any sugestion?

Ja, nå har du fått bevist at du har grunnleggende engelsk kunnskaper. Gratulerer :)

Fiksa problemet idag : ) sendte noen mailer til Funcom og de fiksa problemet : )

Lenke til kommentar

Fiksa problemet idag : ) sendte noen mailer til Funcom og de fiksa problemet : )

Fint.

Du får lage en char på fury :p

Lenke til kommentar

Fint.

Du får lage en char på fury :p

Har en i lvl 20 der ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...