Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!


Anbefalte innlegg

1200kr er ikke dumt. Men jeg er ustabil på slike ting, så en sånn avtale hadde vært farlig i mitt tillfelle.

Men Character Creator er viktig i MMO for meg, men i et slikt spill, hvor det er baser på helter, så burde ikke være mindre vented. Men der kommer til å være mangen copycats =P

 

Men kansje vis man kunne laget den ultimate helt fra bunn, der skills var mangen og kunne egendefineres. Slik at "alle"(20%) er unike. ^^

Men "time will show."

 

Men hold oss gjerne oppdater om spillet, kansje jeg konverterer etter noen gode grunner å prøve.

 

Kansje vi får lage en egen Justice Leage ^^

 

Nesten uansett hvilket mmo man kommer borti finner man copy cats, wow for eks er jo et veldig godt eksempel på nettopp dette.

kan uansett liste opp noen positive ting med spillet:

Character Creator som sagt er veldig massiv og uhyre lett å bruke 1 2

I tillegg til character creatoren kan du også bestemme hvordan angrepene dine skal se ut. Og eventuelt om de skal komme fra hendene eller andre steder, blå flammer som sprutes ut av munnen, you name it!

Du kan velge hvilket som helst navn, hvis du vil hete batman, ok! De har lagt det opp slik at folk kontakter hverandre via accountname, istedenfor charactername. Dermed kan alle velge hvilket som helst navn de vil ha.

I lvl 25 lager du din egen erkefiende (nemesis) som kommer for å plage deg eller andre sivile titt og ofte. Senere i spillet kan du bestemme deg for å kvitte deg med vedkommende for godt, for så å lage en ny erkefiende. Du lager nemesisen med character creator. I tillegg velger du hvilke krefter han skal ha, og hvordan lakeiene hans skal se ut.

Powers, det finnes ganske mange av de. Du kan enten bestemme deg for å velge, for eks Is(disse blir kalt frameworks), men du kan også lage din egen custom framework, altså senere når du skal velge nye powers kan du velge fra hvilken som helst gruppe av powers.

Travel powers er også interresant, man velger hvilken du vil ha i lvl 5(!) og det er alt fra super speed, ice sliding, slinging til teleportation, og alle er nokså forskjellige.

 

Dette er noe av det jeg kommer på, men råder selv alle til å lese litt på nettsiden dems eller forumene dems, mye mer info der :)

Endret av Leaf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ChampOnline...

Beste Character Creatoren ever!

Men, MEN.... Spor kommer til tanke.

 

Har CampOnline beta man kan spille nå?

Skulle likt å prøve det. Jeg er "sucker" for editors.

 

heh, ja da er vi to.

neste og siste beta er fra 17 aug til 27 aug, og eneste måten man kommer seg inn der er ved å preordere hos for eks play.com (UK) noe som jeg har gjort.

Da sender de ut beta keys på fredag sånn ca. inkluderer også headstart som varer fra 28 Aug til 4 sept

Lenke til kommentar

Champions Online så uhyre interessant ut. Nei blah, nå fikk jeg lyst å prøve det også. Frista å lage en superhelt med mecha-look :p

Det å velge krefter virket også ganske kult.. Men må nesten bestemme meg, orker ikke spille aktivt på 3 MMO's (mest pga det koster litt per måned, samt at det tar selvfølgelig tid). Kommer så mange spill fortiden.

Men tror faktisk jeg skal ta sjansen på ChampOnline også og se åssen det er, forhåpentligvis blir det ikke bortkasta penger.

Lenke til kommentar

Superhelt med mechlook. Mhhhh....

Jeg tenkte kansje en Ninja robot ting. Som MGS 1 ninjaen.

Men ChampOnline virker rått, men det er som jeg sier, at jeg fort tenker på det som skjedde med spore, og andre spill som satser stor på en bit av spillet. Kan fort bli slikt at det er Creatoren som dominerer og resten blir "lame"... Farlig sånt. Blir ofte litt redd nå det ser SÅ bra ut. Men man har jo Little Big Planet, som lovet noe, og greide å levere hele pakke.

 

Krysser fingra for dette blir bra... ^^

Lenke til kommentar
Superhelt med mechlook. Mhhhh....

Jeg tenkte kansje en Ninja robot ting. Som MGS 1 ninjaen.

 

Er vel ikke han Raiden i MSG du tenker på? Har ikke spilt de spilla på en stund nå så idk.

Liker tanken din der, vil muligens gå i noe lignende stil. Enten det eller lage en i litt "Samus Aran" stil elns.

 

Men ChampOnline virker rått, men det er som jeg sier, at jeg fort tenker på det som skjedde med spore, og andre spill som satser stor på en bit av spillet. Kan fort bli slikt at det er Creatoren som dominerer og resten blir "lame"... Farlig sånt. Blir ofte litt redd nå det ser SÅ bra ut. Men man har jo Little Big Planet, som lovet noe, og greide å levere hele pakke.

 

Krysser fingra for dette blir bra... ^^

 

Jess, MMO'ene får bedre og bedre character creation har jeg merka, som får alt det eldre til å se skikkelig lame ut.

 

Forhåndsbestilte spillet selv nå fra Play.com.

Regner med vi får beta keys via mail etterhvert?

Lenke til kommentar

Tenkte på denne ninjaen.

Ta ein titt!

 

Men kansje i en stil mer som raiden ja. Men med en kulere maske =P

Håper dere forteller litt om spillet når dere er igang. Så kan vi få vite mer om gameplay.

Har sett på noen av gamplay vidzene, ser ikke 100% bra ut. Men kansje det jeg så var fra beta'en!?

 

BTW. Må se denne vidzen av Raiden i MGS4

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Ville bare si at han ninja'en du tenker på er grey fox, han ble bygd inn i en eldre modell av et exoscelleton, og i MGS4 så har raiden også blitt bygget med et exoscelleton, det er derfor stilen liggner :p

men tilbake til saken, det er eg har sett av champ online virket isje noe spesiellte fristende, noen som har noen gode videoer om dette? og kordan blir combaten i spillet?

Lenke til kommentar

Jeg skal skrive en tilbakemelding her etter jeg har fått testet det ordentlig.

Var litt smålig skeptisk på gameplayet selv skjønner du. Så tok en liten sjanse nå gitt.. Men liksom tanken på at man kunne mekke figurer på den måten der og slenge inn fete triks fristet meg stort. Jeg bare HÅPER ikke gameplayet skuffer meg ><

Så på en del vidz selv, og så igrunn Ok ut.

 

Ah ja, har sett den videoen der av MGS4. Kul den =P

Har 2'ern her, så fikk nesten lyst å sette meg ned å spille det litt igjen.

Lenke til kommentar

Hadde ett par beta keys til champions online og det var egentlig ganske morsomt. Sykt detaljert character creation og grei slåssing, men syntes jeg hadde litt få abilities og fikk nye relativt sakte. Var kult at man kunne velge travel power osv, men ble ikke helt hektet og har ikke spillt så mye.

 

Og ser at mange venter på TSW og snakker om en 2010 utgivelse. Kan bare si at det er totalt utlukket, for at spillet skal ha nok innhold og samtidig være polert er 2011 ett optimistisk år, 2012 er vel heller realistisk, må jo også huske at dette er en funcom utgivelse ;)

Lenke til kommentar

det er slettes isje utlukket at TSW kommer ut sent i 2010, ja spillet skal ha nok innhold og være polert, men så vet jo vi ikke hvor langt spillet har komt i produksjonen og ragnar sa selv at spillet var allerede i spillbar stand og at de allerede nå hadde et gøyt og godt spill.

kan være det kommer i 2011, men eg vil tippe sent på året 2010, visst det kommer så seint som 2012 så kommer det til å være en stor tabbe for då vil de miste det meste av hyben deres etter hvert, og dessuten sa ragnar at fansen isje skulle trenge og vente så alt for lenge, og rundt 3 år er ganske lenge å vente :p

 

Men vi får se hva de har klart å lage så langt når de viser gameplay seinere iår, eg håpet jo at de skulle vise det på gamecom messen, men de var isje oppført på listen hittil i værtfall så får no bare vente å se om de forandrer eg eller se om den heller blir vist på tokyo game show i september. gleder meg som en unge til å se de :D

Lenke til kommentar
Hadde ett par beta keys til champions online og det var egentlig ganske morsomt. Sykt detaljert character creation og grei slåssing, men syntes jeg hadde litt få abilities og fikk nye relativt sakte. Var kult at man kunne velge travel power osv, men ble ikke helt hektet og har ikke spillt så mye.

 

Ja grafikken virket nice, så litt sånn cell-shading aktig ut bare at det var litt mer realistisk.

Men åssen er det med abilities senere opp i lvl da? Får man flere eller blir bare dem gamle oppgradert liksom?

Lenke til kommentar

Slik jeg forstår det får man til sammen 14 abilities, og når alle powersets (fire, supernatural, power-armor etc) har maks 12 powers i et set, så oppfordrer det veldig til å blande powersets. De gamle abilitiesene du har scaler opp med lvln din, så alle er forsåvidt brukbare langt uti spillet.

edit: leif

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Maks 12 powers i et set kan ikke stemme, er noen av de som er lagt ut på champions-online.com som har langt flere, f.eks sorcery.

 

Spillet ser for øvrig morsomt ut, har forhåndsbestilt på play. Det virker å være casual-friendly, noe som passer meg bra. I motsetning til f.eks Aion.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...