Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!

Anbefalte innlegg

ja eg skal ikke si noe i mot at WII har potensiale for det har den absolutt, bare veldig dårlig utnyttet. har personlig ikke spillt noen FPS spill på WII så vet ikke hvordan konrollene blir da, men kan se hvordan de ville funket veldig fint.

men liker forsatt bedre xbox og playstation for de er det mindre veiving rundtom for å spille, men det er vel bare eg som er veldig lat kansje :p

foressten, spiller du forsatt noen MMO'er eller har du droppet helt ut av det pågrunn av alle de nye flotte utgivelsene som har komt i det siste om ikke kan du jo prøve en trial av AoC og se om det er noe for deg? hadde vært kult om du joinet der :D

men noen TES: IV exp pack tror eg ikke vi får, i værtfall ikke fra utgiverne, men kan jo hende noen privat personer gjør det? får bare håpe på at TES V kommer neste år.

Endret av KraniC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HAHA... har nettop sutte å lett etter mods nå. ^^

Leter etter noen gode armors, sneaking style. Liker leather armors og robes. Litt den mystiske stilen. Å så letet jeg etter fete våpen, spesielt buer.

Ellerst har jeg gode nyheter eller "gammelheter" for de som har Dragon Age på PC.

dragonagenexus.com er i business. Så nå er det bare å vente litt så ligger det bøtter og spann av mods og questes til å spille.

Ang. MMO så spiller jeg litt av og på.

Jeg rollerer mellom noen spill utfra hva jeg gidder.

Cabal er det som har blitt spillet i det siste, siden det er lett spilt. Så spiller jeg DDO, Bloodmare osv. litt sånn av og på.

Har også spillet litt battle forge, som var et meget bra spill. Gratis er det også.

Online RTS med god gammel kort samlings teknik ;)

Av de store titler, så spiller jeg litt GT5p og AC2.

Men sparer spillen som jeg har på xbox siden jeg vil ha dem til gode i jul.

AoC blir det nok ikke til at jeg spiller noe av. Kansje aldri.

Jeg har ikke prøvet spillet siden ting forandret seg. Men jeg orker ikke. Kansje en dag da alle andre spill er spillet, og ingen nye kommer av interrese... (Like thats ever gonna happen)

Men kansje en dag så lokker AoC mer, men nå gjør det ikke.

Litt lei MMO, siden det er samme greia, og lite givende til slutt.

Jeg håper da at fremtidige MMO skal hjelpe meg med dette. Problemet mitt er nok tiden jeg spiller. Istede for lange "sesions" så blir det 30min-1time. Å i MMO spill så oppnår man lite på sånn tid. Føler liksom at det krever fint over 2timer i MMO for å ha noe fremgang.

Å siden jeg ikke har venner~ som spiller på PC, så er det ganske ensomt. Noe som er rart med tanken at det er MMO...

Skulle ønske flere begynnet på PC igjen. Kunne tenkt meg noen som ville vært med å spillet hele MW2 coop sammen på PC, og L4D2 på LAN med 4 svetne gutter. Savner gamle dager da folk hadde tid, og interresen var der.

Så ligger det også litt i hvordan folk spiller aav forskjellige grunner. Noe som er OK... Men blir fort gørr når man er den eneste som spiller for gøy og utfordring, der andre spille for å få tiden til å gå eller bare spille når de kjeder seg.

BUT WHEN I GET SAD, I STOP BEING SAD, AND JUST START BEING AWSOME AGAIN! TRUE STORY!

Lenke til kommentar

Snakker vi MMOen?

For det virker meget spennende.

Men til å være bånn særiøs så har Star Wars mistet mye av det som gjør det bra.

Tror det har noe med at de hele tiden skal "modernisere" det.

Men vis man ser vekk fra SW titelen, så virker MMOen spennende på mangen vis. ^^

Lenke til kommentar

Det kan nok tenke seg at ikke all teknologien som de brukte var en gjenbruk av mye gammelt.

Det som er værst er forsjellen mellom nytt star wars og gammelt. Siden de nye filmene så mer alien ut enn de gamle filmene... Jeg syntes mer om den gamle stilen enn den nye.

Det at det ser grovt og grått er super. Ikke barby pop farger med såpe bobble former slik som de nye filemene filmene. Liker igrunn heller ikke den anime biten de har laget til SW og som de sitter å melker for penger. Når vi eldre ble leie det nye SW, så gikk de ned til barna for mer penger. Måtte noen gjøre noe med dette. Kunne tenkt meg at de lagte film av når "THE DARK LORD" får sin nye kropp og sirka der i historien. Men med mer inspirasjon av det gamle. Men det er vel bare å håpe. I min øyner så døde SW mangen år siden. Eneste som faktisk var litt bra, var Force Unleashed. Ikke bra på et SW nivå... Men på et spill nivå. ;)

Lenke til kommentar

Tre tusen år før Darth Vader's oppstandelse faktisk. Og ja, er enig I det. Ser forresten at det er flere som ikke liker den "tegneserie-aktige" grafikken i SWTOR, Men personlig synes jeg bare at det gir spillet sitt eget preg, og det ser jo fortsatt flott ut!

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar

Dreper SW litt mener jeg da... Den animerte filmen og "serien" er for det meste laget for pengenes skyld. Ligger liksom ikke noe hjerte i det.

Spillet har en veldig "timesplitters" grafikk. Ligner litt den som den animerte serien\filmen bruker.

Men skal ikke klage på det. Tror at vis det er gjort riktig så kan det bli bra. Syntes spille iseg selv virker spennende. Må nok prøves. Mest spent er jeg over dialogene i spillet.

Men håper der kommer et nytt X-wing spill, hvor de tar SW serien seriøst, slik at vi som liker SW kan mimre over gamle dager. Jeg elsker "konseptet" med å fly i fighter "inn space".

Men det er ikke mangen spill som gjør dette så bra.

Skaffet SW unleashed sith edition til PC, og er litt spent om det er noe bra. Har bare spillet DEMOen på xbox. Å på hard så var den ganske underholdene. ^^

Men er det noen her som vet noe spess om SW MMOen som lages?

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Fant ut at der var et AC spill til PSP....

Viste igrunn at det var et, men trodde alltid at det var som iphone versionen. Kjipt arcade. Men det er det ikke. Det er et fullt ut AC. Freeroam og alt.

Det som igrunn var mest spennende med dette var at det knytter sammen historien mellom AC 1 og 2.

Sånn ellerst lurte jeg om det er noen som spiller DDO her, som er lvl 3 eller høyere som vil hjelpe meg med noen dungeons.

Får si ifra her i tråden så avtales tid.

Å vis det er noen andre som vil ha hjelp, så er jeg lvl 4 og kan hjelpe alle under det. ;)

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

så PSP spillet av AC skal binde sammen 1eren og 2eren? hmmmm det var egentlig ganske irriterende siden eg ikke har PSP >.<

eg har lyst å få med meg den historien og, kansje eg burde skaffe meg en PSP så eg får spillt gjennom det og. finnes vel ingen emulatorer for PSP?

og eg tror eg er lvl 3 på DDO? spiller ikke noe lengre, men kan alltids hjelpe deg om du trenger det, bare si når og kor så kan det nok ordnes ;)

DDO er veldig bra, men var bare noe som manglet med det. tror kansje det var at det var instasert så du fikk liksom bare spille med de som var i gruppen din, kunne ikke møte folk på din ferd. så AoC ble litt med appelerende.

Lenke til kommentar

Virker som spennende klasser.

Men følte ikke navnene røpte så mye om hva de var. Hvilken type figur de var.

Ang. DDO så er nok problemet der at det funker som Guild Wars gjorde.

Du treffer ikke folk ute i "fielden" men kun i byene. Alle missions er lakt opp som ZONE. Noe som gjør det slikt at spillet ikke er noe spennende vis man ikke finder en grei guild eller har venner som spiller med deg.

Må si at dette er igrunn noe jeg også ha irritert meg om i DDO.

Siden guilden min er for det meste i America, så får jeg kjeldent spillet med dem.

Personer man treffer i spillet kan ofte være lite sosiale, siden snakking ikke vises over hode på spillere.

Det at man kan bare stikke ut for å gjøre missions i et stort land og treffe folk og sloss mot "respawn" fiender er veldig bra. Men det ser ut som om det er litt andre ting som er i fokus på DDO.

Men det igjen gjør jo spillet bedre på andre plan.

Jeg ønsker at spillet skal være mer solo vennlig, og at man skal slipper å gjøre dungeons igjen og igjen. For de blir fort gamle. *trist*

PSP ja.... Så en flott PSP pakke på finn.no som kostet 1000kr. Så det er ikke så dyrt at det gjør noe. Den PSPen var også med CFW. ;)

Jeg tabbet meg ut igår. For jeg hadde CFW på min PSP. Lang historie kort. Nå har den OFW istede. Noe som irriterer meg til døde. For jeg skulle prøve Little Big Planet og AC den dagen det skjedde. =(

Men får vel bare bestille et pandora batteri og en magic stick så er nok det fort i orden. =\

Lenke til kommentar

ja det irriterte meg og en del det, men for all del spillet har jo mange gode elementer, men meste parten av spillerne er jo som du sier amrikanske og følte spillet hadde veldig lite sosiale elementer. og blir jo teit når man ikke kan spille med guilden din fordi har stor tids forskjell.

men hadde vært utrolig kult med et mer åpent DDO, sånn at man føler man er litt mer med i en verden isteden for at man gjør missions inni "din" zone, føles mer som et online spill en et MMO då.

men blandt F2P MMO'er er DDO garantert et av de beste eg har spillt visst ikke det beste eg har spillt. er enten det eller runes of magic, men nå som eg har AoC har eg liksom ikke så stort behov for å spille det lengtre.

http://contest.mmosite.com/giveaway/allods/ her er mulighet for å få beta key til Allods som er et F2P MMO som egentlig ser ganske bra ut så kansje du kan prøve det?

http://contest.mmosite.com/giveaway/mabinogi/ og her er et for Mabinogi som er et MMO JRPG som ser litt tøft ut på et vis, har meldt meg på begge 2 eg :p

og 1000kr for en PSP er egentlig ikke så gale, kansje eg burde kjøpe en snart. neee for vente til etter jul. men vet ikke ha CFW og OFW er, så kan ikke gi noen kommetar på det :p

Lenke til kommentar

Tre tusen år før Darth Vader's oppstandelse faktisk. Og ja, er enig I det. Ser forresten at det er flere som ikke liker den "tegneserie-aktige" grafikken i SWTOR, Men personlig synes jeg bare at det gir spillet sitt eget preg, og det ser jo fortsatt flott ut!

Ops, ja før var det :p stemmer..

Og ja jeg er enig i det du sier.. Syntes egentlig ikke det skal spille så veldig stor rolle heller innen den grafikken. Grafikk er ikke alt og syntes heller ikke det dreper SW feelinga. Og det ser ikke helt som tegnefilmene heller, syntes faktisk det ser bedre ut her. Men jeg liker egentlig tegnefilmgrafikk, så gjør meg absolutt ingenting :) synd for dem andre..

Lenke til kommentar

CustomFirmWare CFW og OfficialFirmWare. ^^

CFW er bra for spilling av kopi spill, hombrew og apps. Gjør PSP verdt mer i mine øyner.

Kan også bruke nye GUI på CFW enn det kjedelige orginale.

OFW er jo det orginale FW som er på PSP... Bruk av dette gjør igrunn updaterings jobben enklere, siden du slipper å tenke på masser. Men bruken begrenser seg da til det som er orginalt fra Sony.

Du kan sikker finne billigere PSP.

Jeg fant min for 800kr for et år siden, eller 1 og et halvt år siden.

Der fikk jeg med 4 spill og 3 filmer. Så man kan gjøre noen gode kupp vis man holde et øye ute. Men vær tollmodig.

Skal kjekke ute lenkene du la ut ;)

Lenke til kommentar

ah, men då skjønnar eg ka du mener med det.

en kompis av meg hadde en PSP med CFW som han tydeligvis likte veldig godt.

ja men kansje eg burde se litt rundt etter en PSP, hadde jo vært litt kult og ha en. spesielt siden MGS peacewalker kommer ut på den og alt.

men får se på det til etter jul, er i fattig zone no :p

Lenke til kommentar

Allods Online så ut til å ha noen kule "raser".

Ang. PSP så er det alt noen andre MGS spill som er å ambefale.

Utenom det, så er det som kommer til PSPen ofte imponerende syntes jeg.

Gleder meg å prøve LBP på psp, lurer på om jeg skal bare kjøpe det før jeg har prøvet det, for det virker som jeg ikke kommer til å få orden på PSPen dette året. Folk som annonserer på finn.no har bedre ting enn å svare på mailen min. =\

Men "what ever".

Trenger et PANDORE battery og Magic stick for å være sikker på at jeg kan ordne PSPen vis jeg briker den. Gjort det kun en gang, og da måtte jeg manuelt ordne det. Noe som jeg aldri vil gjøre igjen. =(

Off... Skulle ønske jeg var overnaturlig i evner, og kunne på en måte gjøre alt på en gang, for så å vite hva som er viktig å prioritere. Kjønner? Ehh.... nei.... ^^

Back to the loonie-bin for me. Have phun in the "sane" world. ^^

PS: kommer ikke over hvor f.... bra siste naruto anime episoder var. Ikke noe tvil at Naruto skal bli MMO en dag. Jeg ser det SÅ klart for meg. Kunne blitt rått uten noen over eller ved siden. THE ONE! *kremt* greit... det er nok....

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...