Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper jeg får Assassin's Creed Black Edition av Play.com. Forhåndsbestilte i September, så håper jeg får den. B)

Og jeg skulle liksom bruke dagen til å game Dragon Age: Origins. Jeg har for meste sovet bort dagen og drukket kakao og spist pepperkaker. *sukk*

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

argh no ble eg bare sjalu, eg vil også ha black edition, men var litt treig til å forhånds bestille så det blir bare vanlig type på meg. jaja får no med meg den fantastiske historien selvom.

og ja eg skulle også bruke dagen på dragon age, men har enda ikke begynt så tenkte eg skulle spille litt no. må komme meg til camp for å se om eg har fått noen nye alternativer med morrigan for i går fikk eg +100 i influens med min kjære morrigan :D

Lenke til kommentar

haha må si eg foretrekker at morrigan er forelsket i meg isteden for alistar :p

er utrolig morsomt å høre på alistar og morrigan sine krangler, husker spesielt en kommetar fra alistar "can you just crawl behind a stone and die, that would be really great, thx" måtte flire litt da.

Lenke til kommentar

Finslig dialog.

Tenkter sterkt på Mass Effect da jeg hører samtalene i spillet. Jeg syntes at de hendelsene med hunnen på camp er bare gull... Syntes også sheil er dritt løyen.(stone gollum.)

"those these gems make me look big? I find myself to be to big already." -sheil.

Litt synd å bli sittende med så mangen spill å spille gjennom. STRESS!

Men får vel ta det litt etter litt. Har da god tid, og det var nok siste bølgene på en stund. Tar nok litt tid nå, før det kommer noe som jeg bare MÅ ha.

Just Cause 2 står høyt neste år... ^^

Lenke til kommentar

haha ja det er mange flotte dialoger i de spillene, sitter å lurer på om eg burde skaffe meg mass effect 1eren, men eg er ikke så glad i sci-fiction så vet ikke helt.

og ja, det har komt ut en ganske saftig bunke ut nå så det har blitt veldig mye gaming, vil jo forsatt ha borderlands, assassin's creed 2 og modern warfare 2, men er jo forsatt ikke ferdig med dragon age.

og det er ikke så veldig lenge til vi får en ny punke slengt på oss, første kvartal kommer jo APB, dante's inferno, darksider og alan wake som eg husker. gleder meg spesielt mye til dante's inferno, ser så rå bra ut :D

Lenke til kommentar

leste noe litt kult i dag, for dåkkar som husker hellgate: london så skal det nå åpnes nye serverei asia for spillet og det går under navnet Hellgate: Resurrection. pluss at Hellgate: tokyo er annonsert som en exp pack av et slag.

det skal tydeligvis gjøres mange forandringer i spillet for å gjøre det bra og likt av spillerne igjen så eg er jo litt spent på kosen det blir ettersom eg var en av de som gledet meg som en gud til dette spillet og så hver eneste video og leste hver eneste artikkel om det og kjøpte det på dagen for så å bli skuffet :p

håper de nye utgiverne får ut potensialet til spillet så det blir det spillet det alltid var ment å være og visst det blir kommer eg garantert tilbake til det.

men uheldigvis er det kun i asia dette er annonsert så det er forsatt usikkert om det kommer i amerika og europa, men vi kan jo håpe ;)

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Vet selv at Alan Wake og APB skal prøves. Men Devil May Cry spill, som God of War og Bayonette er spill jeg holder meg lett langt unna. DE ER BORING... Så det blir nok lite Dante her i hus =P

Liker heller ikke å ødelegge kontroller på knappe knusing. Spillet ninja gaiden og devil may cry 1,3,4, GOW og flere slike spill... Ikke et har falt meg som bra. Synd men sant. Men skal da si at Devil May Cry 4 hadde fete videoer, og jeg liker verdenen... Men kansje en smule ensformig. Vis du skal ha spill som er bra, i den sjangeren, så må det være "Onimusha".... Hakke bedre enn mye annet slikt. Men ikke bra nok, sammmenlignet med andre sjanger spill ^^

Har et spørmål.... Er det noen her som har spillet Dark Messiah (might and magic) og som likte det? (PC, selvsakt.) Jeg kjøpte det spillet på dag en, og stor koste meg 4 ganger gjennom spillet. Men føler det er liksom et spill som fikk så mye negativitet rundt seg. Gått liksom litt i glemme boken... Håper på et nytt slikt. ^^

Lenke til kommentar

nei man kan jo ikke like alle spill, personlig elsket eg devil may cry 1 og 3, men har ikke spillt god of war. men skal garantert ha dante's inferno, men en ting eg må si meg enig med er at eg ikke skal ha bayonetta for eg liker virkelig ikke hovedpersonen der, kansje eg bare ikke vet nok om henne, men så langt virker hun irriterende :p

og eg har dark messiah her hjemme ja og er veldig enig med det du sier, var et fantastisk bra spill, eg likte det veldig godt og hadde vært fantastisk med et til av den. som minner meg på at eg aldri har rundet det spillet, hmmm det må eg få gjort. argh no er det enda et spill på listen min over ting eg må bli ferdig med. er søren ikke ferdig med fallout 3 en gang >.<

Lenke til kommentar

Sorry... Kan ikke si at jeg har spillet noen av dem.

Vet igrunn ytterst lite om begge spill.

Er freelance noe av det samme som EVE da?

Vet ikke, men kansje EVE online har en trail tid så du kan prøve deg på. Slik at du ser om du liker det. Slike spill tror jeg må klaffe 100% for at man skal spille det over lengre tider.

Grunnen jeg selv ikke har sett på disse to spillene er at jeg sammenligner dem kansje for mye med strategi spill. Mesteparten av RTS spillen jeg har spillet som har vær med spaceships og lignende har ikke vært så bra i mine øyner, så kansje det er litt skummelt for min del ^^

Snakker om SCi-Fi sjanger. Er SÅ SYKT sugen på et in space fly spill, som er litt "real" som man ser på SG:U eller Battlestar Gallactica. Noen som vet om noe bra?

Kansje youtube er plassen å se på EVE online for din del guttorm.

Der er sikker masser av vidz av gameplay. Kansje noen sammenligninger mellom Freelancer og EVE!?

Lenke til kommentar

har dessvere heller ikke prøvd freelancer. hadde ikke en gang hørt om det før du skrev det, men har prøvd EVE online litt og eg likte det ikke, men det er antagelig mest forde eg ikke liker spill der eg skal fly romskip. liker generelt sett ikke sci-fiction så veldig godt :p

men anyway den beste måten å finne ut om det er noe for deg er med å se videoer og prøver trialen. etter personlig erfaring så synes eg det var veldig vanskelig å forstå i starten, men kansje du klarer det lettere siden du har erfaring med spaceship spill.

så håper du liker spillet i værtfall

link til trial: https://secure.eve-online.com/ft/?aid=102321&bid=&nogreet=1

her er det både video, bilder og trial du kan se på, bare trykk på "try eve now"

edit: her finner du eve online delen av gamer sitt forum så her kan du få masse god info og snakke med folk som faktisk spiller spillet isteden for oss som egentlig bare har sett det :p

link: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=203&st=0

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

hmm har faktisk ikke spillt så mye de 2 siste dagenene så skal nok spille en del i dag, men har ingen konkrete gode tips. eller seff eg kan gi deg et tips om at du ikke bør få 2 kvinner (morrigan og leiliana) til å bli forelsket i deg for de kommer til å tvinge deg til å velge også bare bli sure :p

bortsett fra det er det viktig og skaffe seg veldig gode frost magic på morrigan, hun er sykt bra med frost!

og presuade og inimitate skill er også veldig viktig å ha så du får flere valg muligheter. og helst ha med deg en som kan lockpicke til en hver tid i og med at en god del kister er låst. ja no var eg tom for ideer om ting som er vitkig, men du er sikkert fullt klar over disse :p

Lenke til kommentar

Takker ^^

Faktisk funnet ut mesteparten av dette selv... (utenom dame greiene.)

Har spillet AC2 idag. ^^

Var et konge spill. Likte starten der man kunne spille som normal og ikke assasin. Flotte byer og kjekk historie... Verdig oppfølger. ^^

Lenke til kommentar

CDON.no av alle butikker. ^^^

Må si meg fornøyd med det. ;)

Spillet var bra og du har mye å glede deg til.

Jeg ble nesten glad da eg kom litt lenger ut i spillet og det begynte å komme litt av den gamle stemningen. ^^

Liker alle de nye tingene som de la til spillet.

Leste den ene dagen i et spillblad om et spill som jeg er litt sugen på å se nærmere på.

Det var en PS3 exclusiv. "demon's soul" er navnet på spillet.

Det ble beskrevet som oblivion og gears of war. Som er en snodig og spennende blanding.

Utfra hva jeg kan se og lese, så er det et type RPG spill. Men for nå er det kun gitt ut i japan. =S

Noen som vet noe om dette som vil dele litt med meg.

Tenker kansje vis den japanske utgaven hadde engelske menyer. Så kunne det kansje la seg gjøre at jeg bestiller det fra der. Siden PS3 er sonefri. Men tror lite på at det er engelsk tale eller menyer.... Sub og menyer hadde vært midt i blinken. Men det er nok en grunn for at det ikke har kommer til europa. =(

Trist å tenkte på alle de kjekke spillene som de har i japan som man nesten ikke hører om her i denne biten av verden. ALLE ANIME NOVELLE SPILLENE!!! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...