Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!

Anbefalte innlegg

eg fikk med stone prisoner i pc versjonen og eg kan kjøpe en DLC til.

og eg har nettopp klart å rive meg løs fra dragon age for å gå til sengs, selvom eg satt der å tenkte "hmm skal eg bare ta dette questet også legge meg....har sikkert tid til det" men som sagt klarte eg å rive meg vekk til slutt :p

må si det er et fantastisk spill så langt, masse utfordringer og karakterer som eg bare blir bundet til rett og slett. eg tror eg kommer til å få store problemer med å velge ut mine companions seinere forde eg liker alle så godt. og hun heksen er AWESOME, sykt god og har en utrolig kul personlighet, garantert min favoritt så langt :D

eg slet fælt med den orgeren i toppen av tårnet, hadde meg sjøll om er warrior, altair, bikkjen og en mage med meg og døde sikkert 5 ganger før eg klarte å drepe ham med å løpe deseprat i sirker med magen menst min spiller slo på han.

en ting som irriterte meg var at når man går ut av spillet kommer det ikke opp noen "want to save your latest progress" greie, så eg gikk ut av spillet og glemte å save, men tapte ikke så mye for alt som var gjort fra forgie save var 2 lette quests, noe handling og en del flørting med mine female companions så får ta det igjen i morgen.

uansett er stor fornøyd med kjøpet og var absolutt verdt pengene så takk for å overbevist meg til å kjøpe det :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glad for å høre at det falt så meget bra i smak. Ser at jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver. ^^

Ang. hvilken companions du tar med deg så er det vansklig, for du får gange mangen til å velge mellom etter vært =S

Så tror nesten at det er bare å velge hvilken person du vil vite mer om.... Men selv tar jeg alltid med meg hu mage dama, siden hu er en av de bedre personene som er.

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

hehe ja, companions blir nok en utfordring å velge, men akkuratt som deg så vil eg alltid ha med meg mage'en (hun heksen du møter i skogen) spellsene hennes er jo sykt gode og det er utrolig morsomt å høre på hun og altair krangle om alt mulig :p

ferdig på jobb om en halv time så skal eg tilbake til min kjære dragon age igjen.

Lenke til kommentar

Gode tider ^^

Jeg føler at siden dette er første runde gjennom spillet så tar jeg alltid med meg Altair og Heksa. Liker også hunden min ^^

Tror det er greit å spille hele historien til noen personer først, så tar man de andre etter det.

Håper jeg får spillet noe idag på det. For det ble ikke noe av det igår. =(

Lenke til kommentar

eg skal garantert ha morrigan (heksen) og altair med meg hele veien her :D

helt seriøst, det var ikke kødd en gang det du sa, dette spillet fanger deg jo helt inn, har sotte å spillt dette i flere timer nå, fra eg kom hjem fra jobb og nesten hele dagen til no :p

har merket det at "Coercion" er et veldig viktig skill å ha for då får du disse "persuasiv" og "inimitante" valgene som er veldig awesome.

Leliana begynte å kjefte om at hun så Morrigan gå inn i telte mitt i natt og det var hun tydeligvis ikke så glad for så eg overbeviste henne om at vi bare diskuterte planer så eg slapp å miste tilitt fra henne.

og eg har skaffet meg approval: +82 (adore) på Morrigan :D

Lenke til kommentar

Ingen liker eller miss liker meg. =S

Ser ut som det har litt med spille stilen min. Velger litt utfra hva jeg ønsker. Å det blir ofte meget nøytralt. Så det blir nok ikke noe hekse tit på meg =P

Vis det blir, så blir det lesbian phun. ;)

Men nok om det. Må sette meg mer ned å spille. Blir litt mangen side quest som jeg gjør. Ble f.eks. assasin idag. Men spillet bare litt... starta opp halo 3 odst kl.11.30, og nå er den 03.20. =S

natt

Lenke til kommentar

er vel bare å henne litt gaver så merker du det, eg spiller male så eg vet ikke kosen det når du spiller female, men vil tro det forsatt går.

men ja, det var jo ikke måte på kor seint oppe du var og, trenger søvn vettu, at du klarer å bli så engasjert i halo, eller sikkert bare meg som bare synes halo ikke virker så kult vil eg tro :p

Lenke til kommentar

Hehe... Halo er greit det. Ligger litt i det at jeg vil blir ferdig slik at jeg kan konsentrere meg på alle de andre spillene. Men halo er bra igrunn... Kjek historie, nice eyecandy. Å multiplayeren er "EPIC". Men det har litt med hvem du spiller med. Ble at jeg spillet alene igår, så det var litt trist. Å jeg satt flere enn en gang å bannlyste halo A.I. fra stua mi. hehe

Ga en bunke med gifts til hu dama... Men ga ikke mye utslag. Noe du ambefaler å gi?

Lenke til kommentar

ja halo multiplayer er drit bra, det skal eg absolutt ikke si noe i mot, men generellt sett så har halo helt verdt min ting det er litt for sci-fiction for meg.

og nei hun er ikke så fryktelig motagelig for gifts egentlig, de hjelper jo litt, men det er veldig få gifts hun faktisk reagerer godt på. den beste måten er å snakke med henne om alt slags mulig og velge alle de rette tingene å si, helt save før du har en samtale med henne for det kan hende du tar de feile valgene og hun blir sur, men eg tok alle samtale evner som var mulig å velge og var høfelig og sa meg ganske enig med henne og til slutt fikk eg opp option "kiss her" så som sagt, bare prat masse med henne og velg alt det riktige å si :p

Lenke til kommentar

hehe... Jeg har tomt på altenativ hos henne... Har bare en der jeg vet hun blir sur.

Den hvor du spør hvorfor hun er der ennå... Så jeg nøler med å ta den... Men det er ikke så viktig. Tar det litt sånn uten noen mål og mening. Bare det som føles rett. ^^

Blir nok litt gaming ikveld. Så ser jeg om det er noe spennende som sjer. Gleder meg litt til å se hvordan Gray Warden slottet blir når det er pusset opp...(Soldiers Peak)

Lenke til kommentar

tom for alternativer? hmmm wierd, kansje det bare ikke går så lett når man spiller female? er jo ikke sikkert morrigan er lesbisk heller, men då har eg ikke flere gode forslag :p

og ja, soldiers peak må eg jo få kjøpt meg snart, kor mye koster deg egentlig å kjøpe den? eg fikk med stone prisoner istede så.

Lenke til kommentar

Alle får "stone prisoner" med i pakken. I det minste de første utgavene.

Men vet ikke ka den koste, men tror eg ga 800 xbox points eller noen slik. Litt usikker.

Fikk også bloodarmor. Som eg ennå ikkje har testet siden eg er rogue.

Fikk borderlands igår... Ganske kjekt spill. Men skulle hatt noen til å spillet det med... Var ikke kjekt å spille på nett med ukjente.

Men som sakt. Kjekt spill. Greit lvl system. Kjekke våpen også... Men de blir mye like alle av dem. Det er delt opp slik. Sjanger->Deler->Spec. Så de fleste er like, bare med forskjellige spec og farger. Men likevel så er det spennende å lete etter våpen, og finne dem med gode spec. Har 2 stykker som er overpowered. ^^

En revolver som har kun 2 skudd, men tar over 300 i skade.

Å så en Assault rifle, som har sykt rask burst og reloading. Å så har den 90 i skade pr. skudd. Det som er bra med det våpenet er at det er lett å treffe 5 skudd fra brystet til hode. ^^

Men det AR har bare 12 skudd i magazinet. Men reloaden er sykt rask...

Er det noen andre her som spiller Borderlands, vil hykke opp online. Eg er lvl.18 eller 19 nå.

Lenke til kommentar

ah, og kor fikk du tak i bloodarmor då? eg har funnet ut at eg har drit dårlig gear og trenger seriøst noe bedre snart, har du noen gode forslag for kor eg kan finne bra gear til warrior, rouge og mage?

og borderlands har eg enda ikke kjøpt, tenkte på det men fant ut eg skulle vente en stund, har du det på xbox du då? og har hørt at storyen er veldig tam så det er et lite minus fra min side på det :p

Lenke til kommentar

Spillet var tampt i historien, men spennende nok igrunn... Selve spill biten som er spennende.

Bloodarmor fikk jeg med i xbox versionen av spillet. ^^

Det var en slik kode, som stone prisoner.

Der det følger med til mass effect 2 også...

Så vis du så det bilde litt lengre bak i denne tråden, så ser du dn armoren som man får i mass effect 2. Men har ikke noen tips dessverre. Må liksom bare lete. Sverd er det mangen av. Det jeg sliter med er å finne en litt grei light armor. ^^

Lenke til kommentar

eg liker historien så langt eg har komt, men den er jo litt sånn klisje då. men det funker no veldig fint til spillet så langt.

og la akkuratt merke til at eg og har fått sånn ting for å få blood armor, men når eg skriver inn koden og sånt ka må eg då gjøre for å få denne armoren? kommer den bare i inventoryen min eller? :p

Lenke til kommentar

Må nok starte nytt spill. Den ligger liksom bare i inventory.

Men det er bare den ene bigen som ligger. Resten må kjøpes hos dwarfen som du treffer i campen din, som sleger og enchanter. ^^

Er enig at historien er litt klishe. Men det funker fint. Elsker våpene, og hvordan det er litt av vært. Kunne kansje sett litt visuelt forskjellige men skal ikke be om så sykt mye. ^^

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

ja eg la merke til at eg fikk opp blood armor i inventoryen min når eg logget på igjen, men er visst ikke god nok til å bruke den armoren enda så må nok lvle litt opp først er vel lvl 8 snart 9 på de fleste spillerne mine.

eg håper no bare spillet har en god slutt og at det kommer masse tilegg til det så eg kan spille de videre etter dette også. en ting som irriterte meg veldig var at morrigan ble sur på meg når eg prøvde å queste i redcliff siden eg hjalp folk :p

Lenke til kommentar

Riktig det. ^^

Du må nok gjør slik at det appelerer til folkene. Noen ganger vil du også tro at en person liker noe, så viser det seg at det ikke gikk så bra.

Men sånn er det. Gjør det spennende spør du meg.

Men du har snart tatt meg igjen ser jeg.

Har ikke spillet på en stund, og du tar meg snart igjen. Jeg er lvl 11, og er igrunn på jakt etter en Urn med asker i. Skal vis være magisk. ^^

Men men.... Tror ikke jeg setter meg ned med Dragon Age før neste månde igjen. Blir bare så oppslukt. ^^

Var du warrior eller noe slik? For da er det sikker ikke lenge til at du kan bruke den armoren. Tror det går i lvl 15 eller noe. Jeg tenkte at Alstair skulle få den, siden jeg er rogue. Kommer til å ta evig lenge vis jeg skulle bruke den på roguen.

Lenke til kommentar

hehe ja eg spiller dragon age alt for mye nå for tiden, morrigan begynner å bli overdrevet god. elsker at hun kan gjøre folk om til is :D

og spennende blir det, liker å måtte tenke gjennom valgene mine og skape god kommunikasjon med folkene eg har med meg. og er no ikke så sikker på at eg er så nær å ta deg igjen, har bare nettopp komt til redcliff og slikt.

og ja eg er warrior og shield user, så eg prøver å ta veldig mye strengh på så eg kan bruke armoren snarest mulig, for det crappet eg går med er elendig :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...