Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!

Anbefalte innlegg

Ragnar var det ja... Var jo nesten da =P

Ikon plass skal jeg lage. ;)

Hadde faktisk noen gamle wallpapers der jeg laget det.

En rute på wallpaper der det stod "ikon" og jeg puttet ikoner som gal i... Så fancy ut. Men så slutta jeg å bruker ikoner på desktop =P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe nesten ja :p

sluttet å bruke ikoner? i xp synes eg det er veldig greit å bruke ikoner siden eg liker isje baren så veldig godt, men i windows 7 så er ikoner ganske unødvendig sånn sett for då kan eg jo legge alt til arbeidbaren min på en god måte. (kan forsåvidt gjøre det med xp og vil eg tro)

men må vel snart installere windows 7 igjen uansett, men venter til neste skole år med det og her hjemme burde eg også gjøre det for her kjører eg forsatt vista >.<

Lenke til kommentar

har dessvere ikke spillt divinity II, men har hørt at det var veldig bra, bare aldri orket å prøve det :p

men uansett, dragon age orgin anmeldelse på gamer no, 9/10 er jo drit bra så no fikk eg enda mer lyst på det. overasket meg at xbox versjonen bare fikk 7/10, men kan også forstå det, det må være veldig irriterende å spille sånne spill med en xbox kontroll.

Lenke til kommentar

Kansje de begynte på PC versionen og så xboxen... Det ble litt mer tid lagt i PC versionen og kontrollene. =\

Men at det gjorde at spillet gikk helt ned fra 9 til 7 er jeg litt bekymra over. =(

OMG.... jeg ble neste redd. Men jeg er heldig vis ikke så hardcore RPG spiller. SÅ det kan være at det ikke er så gale for min del. Men jeg vet at det kommer til å plage meg helt sykt, når jeg vet at det er noe sånn som trekker 2 poeng ned...

Lenke til kommentar

Større kansje at jeg spiller det ferdig på xbox en PC. Vet ikke hvorfor, men jeg føler det mer som en forpliktelse når det er på konsol. Men skulle orginalt ha det PS3 siden jeg ikke hadde så mye spill der. Men det kom fort sendt, så jeg gadd ikke vente.

Men nå er spillet på vei, så det er for sendt å ombestemme =\

Men det får være det samme. Trenger achivements uansett. ;)

Lenke til kommentar

shit det var faktisk ganske god pris på de skjermene, fikk lyst å en kjøpe en nå :p

er sjalu no, eg vil ha alt mulig dill dall til pc-en og xboxen min, har å sykt mange spill eg har lyst på som eg enda ikke har fått kjøpt pågrunn av sparing av penger >.<

Lenke til kommentar

Life sucks.....Sometimes XD

Ja, de skjermene var billige. Gleder meg å se om de er noe bra. Har hatt ganske grei erfaring med denne typen skjerm å håper det forsetter. ^^

Men de kunne nok vært 1200 i høyden istede for 1080. (16:10 istede for 16:9)

Tror ikke det er så dumt egentlig. Ser 16:9 på flere og flere PCer idag.

Skal se om jeg kan knytte sammen skjermene å spille World in Conflict...

Lenke til kommentar

Ikke på strategi spill. Men det er det på FPS. Så det blir kun på Strategi. Lord of the rings og slikt. ^^

16:9 er bra til spilling. Siden synet til sidene blir breit. men der er igrunn nesten det samme med 16:10 bare litt mindre. Men meste parten av spillen idag er mer kompatible med 16:9 oppløsninger.

Lenke til kommentar

Dragon-Age-Origins-12.jpg

Cant you say sexy, while picking up your jaw from the floor?

Nå har jeg fått spillet endel. Først var jeg, skuffet. Tenkte nei, dette virket lamt. Slåssing var et trykk og så se på. Hvor du kunne gå var begrenset og litt kjedelige plasser til å begynne med.

Men etter å ha endre spillet til HARD og komme seg lengre så plukke spillet sykt opp. Vanskeliger det ble jo kjekkere ble det. Dette spillet var nice. Menyene er raske A.I skriptingen var lett og effektiv. Eneste som ikke var bra med A.I er at jeg slite med å stoppe team m8 med å springe i feller. Men uten om det, så er spillet solide greier. Ville igrunn sakt at det ikke helt var min type spill... men damn.... det ble... som laget for meg. My kinda drug.

Alt det med kamera og sånt som ble skrevet på var for det meste bull?"!.

Eneste som plager meg mellom xbox og PC er grafikken =(

Den er fint en tredje-del dårligere på xbox. =S

SPille har også litt sånne plager som et MMO har. Der angrep følger deg forde om du fysisk flytter deg fra dem... Si f.eks. når et troll kaster stein, så er det lett å flytte seg fra der steinen treffer, men den skade som om den datt midt i hode på dag. Men har du spillet litt MMO og PRG så er det null problem. ^^

Rett og slett vært pengene. Kule downloads var det også med spillet. Gleder meg å få Mass Effect 2 og prøve det nye armoren. Ser rå ut. ^^

Lenke til kommentar

hehe jentene i dragon age orgins er søren ikke flinke til å kle på seg, kommer til å ene opp syke hele gjengen :p

kor langt ut i spillet gikk det før denne forandringe skjedde da? også er story'en i spillet god og sånn verdt å følge med på i seinere spill?

du forklarte ganske fint gode og negative sider med spillet og fikk meg veldig fristet for å si det sånn. dette er egentlig heller ikke min type spill for eg liker de RPG'ene der du spiller kun 1 person, men kansje dette spillet forandrer det synet.

etter sånn som du og anmelderne beskrive det så har ikke dragon age så mange gale ting med seg som gjør at det blir noe problematisk, bare sånne lette små feil som lett kan overses.

gleder meg enda mer en før no, kansje eg til og med kjøper det før modern warefare 2 :o

Lenke til kommentar

Kjøpe Dragon Age før Modern Warfare 2 kan du glatt gjøre. Dette kommer til å vare lengre enn Call of Duty spillene noen gang har gjort.

Tenkte jeg skulle sette meg ned med spillet igjen idag. Sykt hvordan du av og til blir slukt inn i et spill... Jeg har ikke spillet samme suget siden MGS4 som ikke var så lenge siden. Men før MGS4 så var det få og langt mellom dem gode spillene som sluker meg opp.

Størte problemet med DAO er at du øddelegger sosial livet =P

PLutselig er NPC folka vennene dine. Ikke bra for dem som sliter med å skille virkelighet og fiksjon... hahaha....;)

Lenke til kommentar

Hamburger... Liker du hamburger? Jaha. Eg eslker det, elsker dhe... ^^ (sotra pedo stemmen viser ikke godt på tekst)

Hamburger=AOC. ^^

Jeg liker spillet kjempe godt, og har en "blast" mens jeg spiller. Men eg slite med å få "runs" på sverde mitt. Har plukket med noen flotte runs. ^^

Fikk også med meg gollumen igår. Ganske gay for å være laget stor og av stein. Men det var jo en grunn for at han er smykket i edle steiner. ^^

Er det noen som vet om "the blight" kan kommer for langt og man taper? For det virker som om "the blight" vandrer over kartet litt etter litt. ô_ô

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...