Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!


Anbefalte innlegg

ja alt skal være på samme wallpaper så det blir en stor samling av forskjellige MMO'er :D

 

og eg sier heller ikke nei takk til en APB beta, men må dessvere bare håpe eller satse på at det ikke føles lenge til, til spillet kommer ut.

 

og ja, påforhånd tuuusen takk, gleder meg til å se ka wallpaperen blir til :D

Endret av KraniC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mmod.jpg

Et forsøk på det du wallpaperet som du ville ha. ^^

Hadde en idee men den funket ikke helt på så lav oppløsning. Så var det vanskelig å finne å finne bilder å bruke som passet... =P

Ble litt rottet. For jeg viste ikke hvilke bilder jeg skulle plukke.

 

Men håper du kan bruke det.

Har et spørsmål; hvilken jobb driver du siden du har en skjerm på 1024x768...

 

Sånn ellers lurer jeg på om det er noe nytt om The Secret World...

Lenke til kommentar

NICE!!!! =D

eg digget bilde, fantastisk bra gjort, blir garantert bakgrunsbilde mitt.

og eg jobber som IKT lærling på olsvikåsen vgs og eg vet, burde skaffet meg en større skjerm, men klarer fint å fikse jobben min med den eg har så eg klarer meg forløbig :p

 

anyway, tuuusen takk for bilde, digget det og forsett å lag awesome wallpapers og gjerne post dem her eller link til deviantart account om du har :D

 

EDIT: og ja, mer info om TSW har ikke kommet, men det kommer mest sansynlig på lørdag siden ragnar hintet om at det ble mer info på halloween.

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Takker. ^^

HAHA. Viser seg at jeg skulle bare ha arbeidet med et større lerret =P

Jeg kan kansje forstørre det som jeg alt laget men det ville blitt kornete til tusen.

Men kan kansje slenge til et till slik wallpaper med alle de wallpaper.

 

Andy.

Enig om det dr om bilde. Men jeg liker ikke så godt venstre siden jeg føler jeg kunne valgt bedre bilder fra spill. Skal lete etter nye, slik at det er letter å se hvilke spill det er fra.

 

Hu til høyre som er kornete er fra ingame. Noe jeg fant som render fra bloodmare. Men jeg skal huske det neste gang og ikke bruke det, side det ikke såg så bra ut.

 

Men er i gang med nytt så fort som jeg får roen... kjempe kjekt å gjøre, så jeg setter sikkert igang idag.

 

Gleder meg å se om der komm info i helga om TSW.

Kansje det blir noen bra historie greier man får siden det er halloween.

"Maby" noe gameplay =P Det er noe som savnes stort. ^^

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

vel visst du er pågang med nytt kan du jo gjerne lage det i 1280x1024 så det passer på skjermen min her så kan eg heller bruke det du lagde på bærbaren min hjemme :p

 

og ja den fra bloodmare ble litt pikslete og hadde vært litt tøffere om den fra asda story ikke hadde vært in game, men uansett likte eg bilde sykt bra. gleder meg til å se neste i så fall.

 

og tviler nå på gameplay av TSW, eller kansje noen flere bilder? kan jo håpe, men tror det er illumenanti traileren som kommer denne gangen. men visst vi er SUPER heldige får vi en creepy gameplay video :p

 

EDIT: har bilde som bakgrunn no, men det ble veldig pikslete og noen av de små bildene er vanskelig å se ka som er på siden bilde er strukket.

 

EDIT 2: visst det er et nytt om MMO'er du lager kan du gjerne ta med SUN og (soul of the ultimate nation)

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

hmmm litt usikker på det, tror eg vil ha game art for de ser alltid best ut, så då ser hele wallpaperet mer epic ut så ja blir nok game art :D

ja og cinimatic characters går også, game art og cinimatic animation bilder ser best ut.

 

og nok en gang, tuuusen takk, gleden meg som bare søren no :D

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

ah, ja det er digg med stor skjerm.

når eg bygger meg ny pc skal eg ha 2 24 tommer skjermer vil eg tro :D

 

men altså visst du har veldig lyst så kan du få bytte din skjerm mot mine 17 og 19 tommer CRT skjermer asså, du skal til og med få BEGGE for bare din ene skjerm. ultimatem for gaming og veier på 15-20kg :innocent:

 

# Looking forward to Halloween milestone presentation this afternoon. Tons of new stuff to look at, plus pizza & beer! #tswabout 2 hours ago from Tweetie

 

tatt fra ragnar sin twitter nå nettopp så kansje vi får se noe av den presentasjonen :D

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Nei du er ikke alene med oppløsningen.

Kjører 1680x1050 på gamer PC, så er det 1920x1080 på stua. Laptops har også 1680x1050 og Netbooken har 1280x720.

 

Så tenker jeg å kjøpe nye skjermer til gamer PCen. SLik som Kranic sier. 2x24" med 1920x1200 var ideen... Men må nok vente litt med det. Penger går til litt annet og veitdu ;)

Lenke til kommentar

Ja, beste når du tar lappen er nok å ha en stor slump penger liggene. Men det er sykt dyrt.

Det er mye rot som man må gå gjennom for å få lappen og.

Ser ikke hvorfor heller, for de eldre genrasjoner kjører kjennomsnittlig bedre enn denne genrasjon.

 

Men nok av sytingen min.

 

Grunnen jeg vil ha 2 skjermer er photoshop. En skjerm som har kun komposittet og et med verktøy.

 

Å så er det greit med en skjerm med text vis man skal skrive over ting og skrive og lese samtidig. Jeg kjører ofte 2 skjermer men den ene er litt liten. 19" 1440x900.

Så det er ikke kjempe mye arbeidplass.

 

SÅ.................. Har det kommet noe TSW innhold?

 

Edit. Er florensia noe gøy?

Edit.Edit. Vanguard: Saga of Heroes noe som kjenner til dette og kan fortelle hva det er!?

 

EDIT.EDIT.EDIT.

Har nå gjort første biten av MMO wallpaperet, men det var kun å sanke bilder jeg kan bruker =P

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

ja det er ofte lurt å ha 2 skjermer når du lager ting i photoshop og sånt, personlig har eg blitt avhengig av 2 skjermer etter eg fikk det :p

 

foressten kosen går det med MMO wallpaperet, komt noe lengre? :innocent:

 

og kan ikke se at det har komt noe nytt om TSW enda, tenker kansje de venter til i kveld for å gi ut info og slikt. bedre stemning og slikt.

 

edit: hmm har ikke prøvd florensia lenge nok til å gi et godt svar på det, i starten når eg spillte det (som er veldig lenge siden) så virket det litt grinde basert, men det var som sagt bare starten og man kan jo få ship og sånt og.

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Lure mus (Funcom)

 

Heter ikke han kisen Håvard... Husker ikke... Men samme det. Trodde det var det han het han som arbeider på på TSW...

 

Skal lage bilde snart... ;)

Men tar det en dag dr jeg er i "THE MOOD".

Meg, PC, Tegnebrett, musikk og sterin= EPIC WALLPAPER...

Eller kansje ikke epic.. ;)

Lenke til kommentar

hehe nei han heter nok ragnar, men for all del nesten samme navnet liksom... :p

 

bra, ta det en dag der du er i SUPER MOOD, så du får best mulig result.

og eg vil no påstod at det blir EPIC WALLPAPER, i værtfall etter det eg har sett så langt :D

 

men foressten, gjerne lag wallpaperet slikt at eg får plass til skrivebords ikonene mine uten at de må dekke til bildene, er ikke mange av dem, men de få eg trenger der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...