Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emulatoren er lov. PS2 bios er ikke lov.

Så det man må bruke eget bios. Jeg har liggende fra den gamle PS2'en som jeg hadde. Jeg lekte meg endel og hadde modifisert litt på den, så jeg hadde bios som backup.

Men jeg eier igrunn ikke PS2en lengre, så jeg vet ikke hvordan det funker.

Men jeg orker ikke tenke på å kjøpe en PS2. Blir for mangen bokser rundt TVen.

Så jeg prøver litt frem med emulatoren. Ser for meg at det ikke er snakk om lenge før det er 100% stabilt. Alt av spill jeg har satt i emulatoren funker til nå. Men det er ikke 100% stabilt helt ennå. Den dagen det sjer, så skal jeg spille masser av GT4 og MGS3... ^^

 

BTW. nye PS2 emu'en må prøves ;) PCSX2 0.9.6, så det er ikke langt fra PCSX2 1.0.0, da er det stabilt. Men mellomtiden greier vi oss med 0.9.6

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

first of all, MiLLHA, drit dårlig timing på deg asså, gikk innpå for å sjekke ut ka du hadde skrevet på jobb også var det noen elever som var inne hos meg for at eg skulle fikse pc-en deres også popper alle de bildene dine opp? tror det ga ut litt feil signal asså. har en følese at de så stygt på meg uten at eg merket det :p

 

anyway, eg har isje spillt bloodymare så masse, skulle rerolle en melee class for eg ville drive med tanking og sånt, men visst vi sier 21.00 eller 22.00? du er vel våken då? eller er det en annen tid som passer for deg?

 

btw, Lucky star er en serie ja, handler om 4 jenter med kul humor og ingen story, veldig avslappende å se på. det er en del som ikke liker den pågrunn av storyen i spillet, men eg elsker den :Dhttp://www.instantz.net/anime/Lucky_Star.html der har du den.

 

edit: min nye spiller heter Konomy btw.

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Hehe... goode tider kranic ;)

 

Imårra kl 21-22 er greit for meg. Jeg var litt sein kan du si med å kjekke tråden igjen.

 

Lucky Star minnet meg om en annen anime som er av samme sort. Der det er liksom ikke noe spesiel historie men bare diverse tilfeldig handlinger. Veldig populært nede i japan. Men ikke så mye i stua mi. Liker bedre den dype historie typen. Men når vi er inne på anime, så er nok GTO (Great Teacher Onizuka) en anime du burde se. ;) Det er lett underholdning, med en flott baktanke.

 

Men vi ses imårra til avtalt tid vis det går. Jeg heter Nomani på spillet. Så får vi kansje til noe denne gang vis vi er heldig.

 

BTW. likte du bildan Kranic\Konomy. ;)

Lenke til kommentar

hehe ja du var litt seint med akkuratt det, men då sier vi noe mellom 21-22.oo i dag då. hittil er min defender lvl 13. kas lvl må du være for å gå over til 2nd class? og menst vi er i gang, kas lvl kan eg få mount i?

 

og GTO har eg sett btw, fantastisk bra serie, akkuratt no holder eg på å se sånn 5-6 nye anime serier som startet i høst, plus en 5-6 serier som går på vanlig tv så har plenti å se på i tiden fremover :p

 

likte bildene ja, de var veldig bra laget. du som har laget dem eller fant du dem bare? som minner meg på det at det er synd ingen har laget et sånt ordenlig bra MMO basert på anime, de fleste er bare sånne dårlige F2P spill som eg aldri holder ut lenge med for de ikke har noe mening.

 

og ja då sees vi online 21-22.00 ;)

(kas lvl er du egentlig?)

Lenke til kommentar

lvl. 50 får du velge 2nd class. =\

Jeg er i lvl. 22 eller noe... Stopppet opp etter det, hatt noen dager uten MMO.

 

Anime bildene har ikke jeg laget nei.

Det var noen eksempler på noen renders jeg lasta ned.

Så jeg setter nok igang snart å laget noen wallpapers selv ;)

 

Mye anime du så på. Jeg ser kun fast på en. (Naruto)

Men har en full disk av anime som jeg ikke ennå har sett.

Btw. sett BECK? Anime'en? Den syntes jeg er også kult.

 

Du som har sett så mye anime, kan du ambefale en litt seriøs anime til meg. En som har litt bra historie og litt seriøse tema. Som Ergo Proxy, Death note eller noe sånt f.eks.

Lenke til kommentar

nice, eg får ta deg igjen på lvlet då :p

 

og gleder meg til å se ka wallpapers du lager, alltid kos med anime wallpapers.

naruto har eg sluttet å se på, eg datt litt ut av serien så orket eg aldri å begynne igjen. og beck har eg heller ikke sett, ser mer på komedier egentlig.

 

men siden du ba om noen forslag til seriøse anime serier tenkte eg at eg bare skulle fyre løs med Elfen Lied, Darker then black, Ga-Rei -Zero- (selvom eg ikke har sett de sjøl) og devil may cry (DMC er for det meste seriøs)

håper dette hjalp :p

Lenke til kommentar

DU spurte hva jeg skulle når APB kom... Kranic.

Vel jeg gikk på nettet igjen og så på youtube.

Å konklusjonen er at jeg skal bo i det spillet om det er halvparten så bra som jeg tror det er. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=icR3LtEMvZI

http://www.youtube.com/watch?v=QssOFOj7AeE

 

ang. halo anime, blir det jo en seriøs halo sak. Ikken otaku sak. ;)

 

Har nå meld meg på beta på APB

Lurte på hva folk ville være da de skulle spille APB. Snut eller kjeltring? Jeg er selv usikker. For en cop hadde vært kult, men det er rått med en litt freestyle kjeltring. ;)

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

haha genialt :lol:

bra du er med på APB asså, gleder meg sykt det til. har alltid ønsket meg GTA som online spill og no får eg det søren servert.

pluss at det har antagelig verdens beste character cuztomization.

 

og skal vel sjekke ut halo animeen når den kommer, selvom eg ikke er en sånn halo fan akkuratt :p

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Tror den kommer på xbox only. For det skal komme noe som heter HALO WAYPOINT.

En type samlested til Halo info og nytt.

 

Men ja, gleder meg sykt.. viste ikke at det var sånn syk creator på bil og tatto i det spillet. Så det blir bare bedre å bedre. (klær også)

Så det lover bra. Så håper jeg på at det blir bra. Skal lage meg en emo chick på APB. Å en asian dude... ser det for meg... lol...

 

BTW. poster snart APB wallpaper her. Noen ønskede resolutions?

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

mener det kommer til pc og, etter sånn som eg har fått med meg altså :p

 

og eg er også veldig usikker, kommer garantert til å ha en av begge. også skal eg være med i stifi sin guild (en på forumet)

ooo so many options and so little time. skal ha den feteste bilen ever.

håper bare de har maaaange biler og maaaasse klær :D

Lenke til kommentar

De skriver på siden at jo bedre spiller man er, jo mer er det å velge og bruker til å lage custom stuff... Håper det er slikt at man kan lage og trade det man lager av tatts og sånt. For da kan man selge dem blant spillere for ingame cash... ^^

 

apb2.jpg

apb1.jpg

 

Sorry, de ble litt hastværk.

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

TAKKER ^^

Men skal legge ut nye når jeg får mer tid på meg. Gikk litt fort i svingen denne gang. ;)

 

Men ja... Det å faktisk lage ting og selge er digg. Eg lage ting til Second Life og selget og det var ganske gøy.

 

Jeg kunne tenkt meg tatto's, å lage det. For det er nok der det er lettes å finne på nye ting. Eller kansje styla biler som du sier. Jeg syntes det er gøy å gjøre det i Midnight Club: L.A. og Forza. Gleder meg å prøve editoren i forza3 og i APB... Spes på APB.

Håper jeg kommer inn på beta'en. Så kan jeg prøve det i år. Håper de lager en "DEMO" editor som Dragon Age. BTW. GTA ep.2 imårra og snart Dragon Age.... ;)

 

Vis det er noen som vil ha MMO wallpapers, så er det bare å spør. Jeg elsker photoshop oppgaver ;) Bare si hvilke oppløsning og hvilken MMO så kan jeg lage noen. :D

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

å style biler er alltid gøy, det er nok det eg gleder meg mest til. de bør bare ha massevis av styling options :D

og visst eg ikke husker feil så har første beta periode allerede startet, med mindre det var bare noen som snakket bull om det da.

 

men så til viktigere ting, siden du liker photoshop greier skal du få "THE ULTIMATE CHALLANGE" eg øsnker 1 wallpaper som skal inneholde World of warcraft, warhammer online, age of conan, all points bulletin, the secret world, perfect world, requiem: bloodymare, runes of magic, sword of the new world, aion, champions online, asda story og florensia. det var alle de MMO'ene eg har prøvd/spillt som eg kom på no i fort oppramsing pluss deg gir en god blaning mellom mer seriøse og mer anime baserte spill :D

(p.s om du velger å gjøre dette, ta deg goooood tid for det blir då bakgrunnsbilde på jobb pc-en min :D)

 

EDIT: skal være i 1024 x 768

Endret av KraniC
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...