Millha Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Du kan gjøre dungeon i lvl 10-15 om du har lyst. Der er et ved fengslet. Bare sjekk kartet. Er nesten svak i knærne, for jeg så en sykt kul dragon age video. Heter Sacred Ashes. OMG OMG: Det var good shit. Skulle ønske det ble laget eventyr filmer i den formen mer, for voksne. Beowolf var noe slikt, men ikke helt. Men det er "must see!". http://www.youtube.com/watch?v=-iFrHRaH0Os Men se den i HD helst. Den er eyecandy... Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaais :o steike den traileren gjor at eg fikk sykt lyst på dragon age, men vet ikke om eg har råd til det no siden eg tar lappen >.< Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dragon Age ser Awsome ut xD Skal garantert ha det Dragon Age har blant 2 av de beste trailerene jeg har sett av spill Denne og Denne Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 sykt bra trailere lite spørsmål, er dragon age orgin det første spillet i en serie, et stend alone spill eller har den en forgjenger? vil helst spille forgjengeren først visst dette ikke er starten på storyen. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 det er en stand alone, men man kan jo lese 2 bøker som handler om det som skjer litt før spillet, men man trenger ikke. Det skal på en måte være den "spirituelle" fortsettelsen på Baldurs Gate serien, men det har ingen ting med spillene å gjøre annet enn at de har noe veldig likt combat system Jeg skal garantert ha det ^^ Lenke til kommentar
Millha Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Ja, jeg sitter å venter på collector edition selv. Liker det at man kan lage eget innhold og eget Team m8 A.I. Der er så sykt mye til dette spillet at jeg er redd for at jeg ikke skal ha noe liv etter jeg får dette. Snakket om kansje 800timer eller noe sånt vis man gjør alt, og spillet alle variasjonene. Men det kommer ikke til å sje her med det første. Kommer til å spille igjennom med så mangen side quest som mulig, så legger jeg det vekk et eller to månder å starter opp en ny character med en annen vri... Syntes også at det er så sykt fine valg om hvordan man vil spille spillet. Liker man action, så spiller man mass effect. Vis man liker RTS\RPG så kan man det. Eller noe i midten. Men jeg er litt usikker på om det følger med editing tool på Xbox. Andy, er dette noe du vet noe om. Sjekket også at xbox og ps3 versionen er ikke langt fra det PC versionen er på grafikken. Men forsjeld er det... Så jeg er super usikker på om det er xbox, ps3 eller PC som jeg skulle hatt det til. Men jeg er redd at det ikke blir like gjennomført vis jeg skal sitte på PCen å spille det. For det er stritt å sitte lenge framfor en PC sammenlignet å sitte i godstolen i stua. ^^ Kranic. Vis du skal kjøpe ny PC etter lappen, så er nok dette spillet du skulle hatt til å teste hardwaret. Koster ikke så mye på PC. 349kr fant jeg det for på kelkoo Ang. trailers, så får vi krusse fingra for en animert film. Sånn som sacred ashes traileren... Å vis denne fantasi verdene er spennende nok, så snakker vi ringenes herre neste. Endret 23. oktober 2009 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hehe, en film om Dragon Age hadde vært awsome xD men kan ikke si jeg vet noe særlig om det med editing tool til xbox360 :/ skal ha det til pc så jeg har ikke akkurat spurt noen om det, men spør på Dragon age tråden på forumet:) og ja, jeg kommer også til å legge det vekk noen måneder også spille opp med ny char x) gjort sånn med mange spill. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 vel til tross for kor awesome spillet høres ut så kommer eg til å vente med det til ut på ny året pågrunn av økonomiske prioriteringer (altså lappen og assassins creed 2). men skal garantert ha det. kansje det blir mitt første spill på den nye pc'en eg skal bygge. vil kjøre det i topp kvalitet. og har ikke spillt baldurs gate så vet ikke kosen det er likt som det, men har nå hørt at det skal være sykt bra så det skaper forhåpninger. også er det fint det at det er en stand alone. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Eget univers, litt mer en bare en slags standalone. Kommer nok til å bli som en start på en rekke bra spill. Som TES. ^^ Gleder meg også til AC2, har forhånds bestilt det også... Lista med forhånds bestilte spill blir fort lang disse tider. Sitter også og venter på "gta ep.2" og borderlands til PC. +mye annet, nytt og gammelt. (^,,^) Lenke til kommentar
Millha Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Jaja... Fikk være med på betaen til det spillet som vi snakket om for en stund siden. Noen andre som hadde skrevet seg på som kom med? Kunne vært løye å spillet med noen andre. Spillet heter Alganon. Jeg tror ikke at det er noe specielt bra, for det er ikke noe som tyder på det. Men tenkte jeg skulle se på det i det minste. Så har jeg i det minste hjelpt litt på Beta testingen. Må jo "crash" spillet noen ganger minst. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) eg ble også med i alganon beta'en holder på å installere spillet nå, men personlig ser eg ikke noe med det som frister meg stort. er så mange spill eg har lyst på, men har ikke råd til så mange av dem så må vente med de fleste. så eg prioriterte AC2 over borderlands, dragon age, MW2. EDIT: okey det er noe av det dummeste eg har sett, spillet har ingen crate character button, så kosen skal eg liksom lage spilleren min? alt den har er en delete button som eg ikke kan bruke forde eg ikke har spiller, så er det play button som eg ikke kan bruke siden eg ikke har spiller. også er det en main menu button som går ut av spillet når er trykker på den noen som har komt seg innpå? Endret 24. oktober 2009 av KraniC Lenke til kommentar
Millha Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Spillet funket for meg. Men det var ikke noe å rope hurra. Jeg testa og mikset litt med spillet og sendte 5 crash rapporter. Så slettet jeg det. Character Creat knappen er et stykke over delete character. Men det er ikke verd tiden. Så du gleder deg til AC2. Jeg liker AC meget godt og gleder meg til AC2. Skulle jeg velge enten eller, så måtte det nok vært Dragon Age som keg skulle hatt. Men AC2 kommer på solid andre plass. Men jeg forhånds bestillet det før jeg viste om at Dragon Age virket tøft. Så nå står det på ganske hard. Ballad of gay Tony (gta4), AC2, Dragon Age, R6V2, Halo3: odst og flere, venter eller har jeg uferdig liggende. ODST fikk jeg dagen det kom, og jeg har ikke spillet gjennom det. Tror nesten jeg kunne greid meg uten det. Men jeg likte MP biten som følgte med på egen DVD fra halo3. Spill som jeg vil ha, men vet ikke helt om skal er; COD:MW2, Borderlands og et annet som jeg ikke kommer på... Men kansje jeg heller kan vente å kjøpe dem billig engang. Vis du skal ha noe spill Kranic, så burde du ta en titt på PLAY.COM. Gratis frakt og billige spill er ikke feil. Synd at Norge vil ha sin bit av kaka vis prisen er over 200kr. =( Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 AC en var kanon bra, synes den burde fått mye høyere karakter. eg hadde nok prioritert dragon age høyere visst det hadde vært sånn at du bare spillte en person og ikke en hel gruppe. sånn som risen altså, men kan jo bli veldig bra selvom det er en gruppe, mange som foretrekker det også så. og du hadde virkelig en lang liste over spill du skulle ha MiLLHA, mange av de er sånne eg og også har lyst på, men har måtte droppet de fleste pågrunn av lappen. så kommer til å kjøpe de i seinere tid. så litt på play.com og det var gode priser der, men liker ikke så godt å bestille på nettet for eg blir alltid irritert menst eg venter på tingen eg bestillte. men kor mye blir det i ekstra visst spillet koster over 200 kr då? Lenke til kommentar
Millha Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Usikker på tollen kostet. Men jeg forhånds bestillet Prototype til xbox på den siden. Betalte 350kr eller noe slikt hos play.com og spillet kom under 499kr tilsammen. Så det var ikke noe problem med det. Tapte ikke penger på det. Men hadde det vært frakt, så hadde det nok ikke lønnet seg. Når det gjelder det med party eller solo gameplay, så liker jeg også mye mer "lone wolf" enn en gjeng. Men det funket så pass bra i Mass Effect, å de ble liksom ikke i veien, men ga mer til historien. Så jeg tror lett dette var et sjakk trekk av Bioware. De har perfektert det med gruppe spill Det er oså fint utvalg i hvordan du vil legge opp kontroll systemet på spillet. Så du kan la A.I. holde orden på folka dine, eller styre dem selv. Dette kan du velge å gjøre i ekte actio form, eller klassisk RTS\RPG. Så her snakker vi et ganske unikt system som skal gjøre spillet bra for både Hardcore RPG spillere og litt mer laidback Action spillere. :w00t: Du må neste gå på youtube og se de gameplay videoene. Det skal være en som viser flott hvor variert du kan spille det. Så vis du skal spille det to ganger, så kan det føles som et nytt spill vis du endrer spill setupen. Me'z Luv'zzz it'zz... :w00t: Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 det høres egentlig veldig bra ut ja kansje dete spillet bare passer bedre med gruppe, skal se på noen videoer om det. hadde vært kult om de lagde online CO-OP på det då. men kommer vel til å kjøpe spillet i desember en gang vil eg tro. sagt noe om det er online del i spillet eller? Lenke til kommentar
Millha Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Nå spør du godt. Men jeg er redd at det ikke er det. Men de sa at spillet var et singel player MMO rpg.... Så jeg er spent. Men utfra hva mitt hode sier, så er det nok ikke coop eller online. Men kansje noe blir laget ettervært? Type duel\battle ting. Men der er værtfall endel DLC som kommer samme dag som spillet. ;=) Søt anime figur. Hmm... Når jeg er inne på Anime. Noen som vet om der blir laget noen RPG eller av det slaget i kjent japanese style som kommer til europa? Kunne tenkt meg PERSONA, men det er da PS2... Men kansje jeg får sus på PS2 emu'en eg har. MGS3 funker i det minste rett fra DVDen. Det er da imponerende i mine øyner. ---------------------- Litt seinere. (HAHA... Kem trenger PS2 =P) Endret 25. oktober 2009 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 vel det er kansje like greit at det er singel player RPG for de pleier som oftest å være en del bedre. for det er lettere å tilpasse et spill for en spiller en for mange spillere. en ting eg liker veldig godt med dragon age er at det skal mye etter utvikling til i spillet, de skal bygge videre på spillet i form for DLC'er og visst de lager mange av dem så blir jo spillet veldig stort til slutt. og ja hun er kjempe søt hun, det er Konata Izumi fra Lucky star. hun er den ultimate anime character btw vet dessvere ikke om så mange anime baserte RPG spill for japan har den tedensen til å ikke oversette de spillene til engelsk så de kan bli gitt ut her. vet om en god del anime baserte F2P MMO'er visst det hjelper liksom bortsett fra det så har du jo som du selv sier persona serien også valkyria chronicles til PS3(som har RPG, action og strategi biter i seg sånn som eg har forstått) også til slutt Disgaea 3 til PS3, håper du synes noen av dem er interessange då. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) og ja hun er kjempe søt hun, det er Konata Izumi fra Lucky star. hun er den ultimate anime character btw Er det en serie? Har ikke hørt om det? Men jeg personlig greier ikke finne noe favoritt siden det er så SYKT mangen nice anime characterer. Lasta nettop ned en mappa med anime sexy anime renders. Sugoi kawaiii'z. ^^ Liker sånt Ohh... Kom på å tenke at det er vel et spill som heter Star Ocean eller noe som kansje kunne vær noe av den typen spill jeg kunne tenkt meg. Men husker ikke om det var det rette navnet. Noen som kjenner til titelen og som har prøvet det? Er det bra? Men nå må nok jeg sette meg hardt igang med å lage meg noen wallpapers utav de anime renderene. --------------------------- haha... 3rd redigering på under 2min. Men likte du Bloodmare Kranic? Spiller ennå jeg, så vis vi avtaler en tid, så kan vi legge værandre til. Er nok best at du bare sier en tid som passer deg Endret 26. oktober 2009 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Du tenker vel på Star Ocean the Last Hope? Finnes en god del Star Ocean spill, men Last Hope er det nyeste. Edit: finnes btw remakes av de gamle til PSP Endret 26. oktober 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har prøvd Star Ocean 3 Till the end of time (eller noe) VELDIG STORT :S og veldig bra x) men det er til ps2 da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg