KraniC Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) shit eg har INGEN motivasjon til å spille AoC lengre, føler aldri at eg sitter orken i det. føler eg sløste penger på gamecard no asså >.< menmen sitter no å spiller brutal legend og CoD 4 istede. også har eg litt lyst å prøve asda story siden en eller annen spill side hadde kul reklame for det. eller et eventuelt annet F2P MMO, skulle vært et AWESOME F2P MMO som folka på gamer.no spillte sammen. ka er folket her sitt favoritt Free 2 play MMO btw? Endret 17. oktober 2009 av KraniC Lenke til kommentar
Millha Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 http://www.playrequiem.com/ Beste F2P til nå... Men kansje DDO er bedre. Eller kansje ikke. Men dette er hardcore standard MMO. Igrunn så tror jeg at jeg skal begynne på dette igjen. Kom ikke så langt før jeg måtte slutte, pga. andre viktige titler http://www.youtube.com/watch?v=IeiwYA5MrRc http://www.youtube.com/watch?v=O9T-mXWYoV4 Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Trenger nytt MMO, Warhammer Online ble ødelagt av den siste patchen og lav aktivitet herjer spillet. Jeg har AoC i hyllen som jeg la fra meg to måneder etter release, og en EVE konto . Jeg er også ivrig etter helt nye ting hvis noen vet om noe bra som kommer snart(!) eller har kommet de siste årene. Endret 18. oktober 2009 av Fenix Lenke til kommentar
Millha Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Kansje du kan prøve Dungeons and Dragons en stund? Er jo gratis. Ellerst så vet jeg lite om hva som kommer frem over. Jeg husker der var snakk om et Call of Duty MMO spill, men jeg har ikke sett noe mer om det i ettertid. Men som sakt kommer ikke på noe spess. Kansje Blade And Soul kunne vært noe å vente til? http://www.youtube.com/watch?v=EtA1jSreK84 Jeg må si at det med å finne MMO spill er vanskelig. Men jeg merker at for min del så lønner det seg ofte å spille gratis spill, siden det ikke blir spillet igjennom F2P eller P2P. Men det spørs litt hvilken type MMO spiller du er. Der er jo ganske mangen MMO spill. Har et søskenbarn som liker Lord of the Ring Online ganske godt og som sier det er det som han liker best. Han spillet AoC også litt av og på. Ser også ut som Lord of the ring blir f2p http://mmohut.com/editorials/lord-of-the-rings-online-free-to-play Du kunne kansje starta opp på AoC igjen også, siden det er så mye som har hendt siden det kom ut. Der har vært ganske massive updates. Samme gjelder WOW. Så det er jo nok av nytt innhold der vis det er noe som faller i smak. Men vis du kunne tenkt deg noe som passer lommeboken bedre så har F2P mangen greie title. -Perfect World Int. -Megaten. (shin megami tensei) -Requiem Bloodmare -KalOnline (dette har forandret seg ganske mye fra det som det var orginalt.) -Silk Road. -Dugeons and Dragons. -Cabal. -Runes and Magic. --and so on. Der er mangen. Burde bare se litt. Der er mangen side som lister opp gratis MMO og gir dem karakterer. Her er det f.eks. litt av vært. Men det går i High Fantasy det meste. http://www.pseudorant.com/best-free-to-play-3d-mmorpg-list/ Her er det greit å se også. http://mmohut.com/ Kom over et MMO som heter Dark And Light... Største latter kicket på lenge. xD Endret 18. oktober 2009 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 ah, blade and soul sitt combat system ser så genialt ut, men er litt redd for at det blir et grinde spill. håper bare TSW sitt combat system blir like awesome Lenke til kommentar
Millha Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Bare mer tror og håper jeg. Begynnet på Requiem Bloodmare igjen... De hadde vist hatt en stor update siden jeg spilte det sist. Så den gamle characteren min manglet alt. Og hele quest lista var tømt. Måtte også velge Skills på ny, og noen av de gamle var borte. Mangen nye monster og ny vanskelighets grad virker som der er også. Lettere altså. =\ Men så fort som jeg blir mer sikker på forandringen så kan jeg kansje komme meg godt inn igjen. Starta ny person, og kom lvl. 10 på 15min. Tror jeg brukte fin 2-3timer sist gang. Og jeg gjorde ikke et eneste quest. Endret 18. oktober 2009 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 er de nye forandringene gode då? 10 lvler på 15 min hørtes litt for fort ut, men det spørs jo også på hvordan spillet er høyere opp i lvlene. personlig tenkte eg at eg skulle prøve meg på dragonica igjen. ser helt idiotisk ut, men er ganske underholdene Lenke til kommentar
Suder Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Trenger nytt MMO, Warhammer Online ble ødelagt av den siste patchen og lav aktivitet herjer spillet. Jeg har AoC i hyllen som jeg la fra meg to måneder etter release, og en EVE konto . Jeg er også ivrig etter helt nye ting hvis noen vet om noe bra som kommer snart(!) eller har kommet de siste årene. anbefaler deg å prøve Aoc igjen, det er veldig gøy. De har nå sånn gratis periode for spillere som har hatt konto tidligere. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Så på MMOhub.com at der var 7dager på AoC... Tenkte kansje jeg selv skulle ta en titt på det igjen. Jeg har ikke spillet det spillet fast så jeg gleder meg litt å sette meg ned med det. Men tror ikke det blir noe av det denne uken. Nå går det i Requiem Bloodmare igjen. Tror grunnen for at jeg kom i lvl 10 så fort kansje hadde noe med rasen? Men hvem vet... Ble litt for enkelt. Men kansje lvl capen er høyere enn før. Men jeg koser meg til nå. Men måtte begyne på ny person, for det stemmet ikke på den gamle figuren. Kansje jeg plukker opp gamle characteren når jeg vet mer om hva som er nytt. Men merker at det er ganske folke tomt på den serveren jeg spillet på før. Det er neste ikke folk sammenlignet med hvor mangen det var første gang jeg starta. Det var fint 50-100 stykker i noen byer, mens nå er de nesten folke tomme, med 10-20 max. Men merket at det var mer folk på high lvl byene. =\ Kansje alle som var der før har kommet til toppen... Så er det kansje få nye spillere som kommer. Vis dere liker horror MMO så blir dere med å spiller dette.(Requiem Bloodmare) Men men... Tror ikke noen her gjør det. =P Men vis noen prøver spillet, så si ifra, så kan jeg joine, og kansje fortelle og hjelpe litt. *Kremt* Ikke det at jeg pleier være til mye hjelp.... =S Endret 18. oktober 2009 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) likte class og race systemet til spillet, mange classes som hørtes ganske så intressange ut, men ratingen på spillet var ganske lav på mmosite. der hadde leserne gitt det 6.9/10. kansje eg laster det ned når eg kommer hjem fra jobb, tar meg jo ikke lange tiden så kan eg no få prøvd det. men blir det mye grind i spillet? og finnes det dungeons og slikt man kan gå i? slike ting synes alltid eg er viktig edit: leste på mmohut at spillet ikke har en story? blir ikke det litt dumt med hele denne horror themet? ny edit: kas server spiller du på MiLLHA og gjerne name på char Endret 19. oktober 2009 av KraniC Lenke til kommentar
Millha Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Serveren heter Hammerina. Nederst av de tre. Figurene heter minha, nomani og tarane... Spillet har endel grinding, men det er gjennomsnittlig gøy Der er også endel quests der man trenger ofte flere pga. slag kraft. Det er også dungeons, men der er ikke en overflod med folk i starten av spillet lengre, slik som før. Så i begynnelsen er det ganske ensomt. Men de har forandret i oppdatering at det går raskere det første partiet. Noe som virker rart for meg som brukte lang tid til lvl 21, og nå er jeg nesten der igjen med nye person etter 2 dager av og på spilling. Endret 20. oktober 2009 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 grett, eg har laget meg en battle mage no, heter Sharun. skulle legge deg til friends list fordi det ikke går når folk er offline, som eg synes er teit, men jaja. men forløbig så lener eg litt mot asda story som F2P MMO for det hørtes kult ut etter det www.spillmagasinet.no skrev om det Lenke til kommentar
Millha Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 ASDA MMO? Googlet litt på det. Tror ikke helt det er min ting. Men ser at det er to MMO som jeg kansje tester ut en dag. http://ge.iahgames.com/3.4_Minisite/Granado%20Espada_3.4_Minisite.html http://jd.perfectworld.com/ad Men det blir nok en stund til. Siden jeg har fått suget på Bloodmare. Når det gjelder det med å legge til folk, så er det sykt teit at man ikke kan legge dem til nå de er offline. Men det får bare være. Jeg er inne imårra kveld. mellom 6-7, så du kan bare stikke innom da. Så skal jeg prøve å legge deg til. Spiller kansje litt før det, men er litt usikker på det. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 leste mer om asda story og tror ikke det er for meg heller. man kan ikke gå med w,a,s,d så det blir bare plagsomt. og eg vil ikke foreslå granado espada, du har ingen character customizesation, du må velge en spiller blandt dem de allerede har laget. du spiller som oftest 3 pesoner om gangen (en family altså) også til slutt så har de et combat system som er veldig simpelt, visst du lar familien stå i et område med masse finder vil de automatisk drepe findene rundt seg og siden findene respawner ganske fort så kan du bare gå å legge deg menst de lvler opp seg selv. jade dinusty (eller hva det heter) har eg ikke prøved ordentlig, spillte det litt og syntes det ble for dumt for visst du trykker på finden eller personen så løper spilleren din bort til den personen eller finden også kan du sete den til å drepe alle findene der om det er det du skal. så eg synes det ble litt for lett da. en ting som skuffet meg litt med bloodymare var at character customization ikke var så veldig bra, ganske få valg man kunne ta, men har fått en litt kul armor så det gjør opp for det. ble lvl 10 i år. skal prøve å legge deg til i dag Lenke til kommentar
Millha Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja, enig der. Men det er noe som har kommet me updaten. Det var mer valg og vanskeligere før. Men det virker som de har laget det enkelt for folk =\ Det er kun to ting som man trenger tenkte på lenger. DNA og Skill. Å det som er rart nå, er at man kan endre tingene ute i felte. Før måtte man til byen for å gjøre disse tingene når man lvl. Jeg personlig likte det bedre slik som det var før. Siden jeg har mistet flere av de skillene som jeg likte godt før. =\ Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 vel så langt virker bloodymare ganske okey, har fått litt tøffere gear og et spell som forvandler meg til en drage. er lvl 11 nå skal nok prøve det litt mer for å se hvordan dungeons og slikt er i spillet, men eg opplever en del lagg, er det spillet som lagger til vanlig eller er det noe gale på min part? Lenke til kommentar
Millha Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Vet faktisk ikke. Jeg opplever ikke noe lag i det hele selv. Men det er rart krevende spill. Spiller det for det meste på laptopen min, å den er ikke super god på noe vis. Vet ikke hvor tenknisk du er. Men der er nok krav på nettet til spille. Men jeg kjører det lett på det jeg har på laptopen. 2,4Ghz Dual core. 4Gb ram 800mhz. Nvidia 8600 netbook type. Så det skal ikke så mye til... Men kansje ikke PCen liker Havoc biten? Havoc er fysikk delen som de bruker. Men skulle ikke tro at det skulle ha noe å si, man kansje? Men kansje det er tilfeldig. Hvem vet!? Håper jeg ser deg snart på nett, så kan vi gjøre prison dungeon sammen. Kansje litt PvP battle. Jeg er lvl. 20 nå med min nye battle mage lignende ting. sikkert det samme som deg. Siden jeg også kan bli en lite blå drage\fisk =P Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 kan ikke forstå dette asså, det er ingenting som indikerer på at den skal lagget, har en 12 mb linje og det er jo plenti. speccet mitt er: 2,5gb ram sapphire radeon 4650 512 mb ram pentium 4 3Ghz og ja eg vet, prosessoren min er noe drit, fikk den gratis med hovedkortet då eg kjøpte den, men i og med at pc-en kostet meg 2,500 så er no det forutsatte at det ikke kom til å bli noen god pc. holder på å ta lappen no og når det er gjort skal eg bygge meg en gamer pc så då skal no det problemet være løst. men spillet lagger ikke så forferdelig mye, det er bare litt irriterende til ider. og eg så deg ikke på i går, spillte i halv 7 tiden, utrolig irriterende at eg ikke kan legge til folk som er offline asså. og valgte eg samme class som deg? eg prøver alltid å velge annen class en de eg spiller med for dp dekker man 2 classes istede for bare en type men kosen er tanking i spillet? synes det er litt gøy å drive med sånt så tenkte eg kansje skulle rerolle og prøve det. (er bare lvl 11 så tar meg bare 1 times tid å ta min andre char igjen) Lenke til kommentar
Millha Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Ja, fikk ikke til å legge deg til heller. Characteren min heter; Nomani. Skal prøve å legge deg til igjen. Vet igrunn lite om det å være "tank" på dette spillet. Det er ganske mye som har endret seg. Og jeg er litt splittet om jeg liker det. Men jeg er ganske underholdt da. Eg er nok det samme som deg. Battle Mage. Når det gjelder spec'ene på PCen din, så skulle det holde ganske bra. Så hvorfor det ikke vil vet jeg ikke. Jeg har en singel kjerne PC som tar spillet glatt. Så det skulle ikke være noe stress. Men kansje du trenge å holde spille tingene up to date. DirectX og skjermdrivere, er første plassen jeg ville sett. Etter det så kan du defragmenter disken, og scanne for virus. Nettlinja skulle vær god nok i det minst Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 driverne mine er ikke noe gale med, spiller fallout 3 helt glatt så de funker nok fint men det er ikke så gale lagg heller, men tror eg skal rerolle. vil ha noe melee istede. men hittil virker det ikke som det skjer noe spesielt i spillet, når er det dungeons og slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg