Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!

Anbefalte innlegg

Tror jeg har konto på Sword of the New World.

Men fikk aldri prøvt det. Si ifra om det er bra! Så legger du ut gamer navnet så kan jeg legge deg til i spillet.

Tror du at man kan lage 3 figurer, eller lager man bare en og så møter noe senere... trist vist alle har like team-m8's.

Vet egentlig ikke... tror man lager de...

Skal få lasta det ned snart og prøve det xD

Crapy nett T_T

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan huske for noen år siden at vi hadde ISDN. =\

Spilte Kal Online da. Ble deppa når det kom store oppdateringer da. =P

:hmm: ..... :D:lol::w00t:

NO MORE, NEVER EVER! GOGO SPEEDY NETT!

Men den fremtidige oppgraderingen ønsker jeg. FIBER! GIVE ME POWER!!!!

MHAHAHAHAHA...... :whistle:

Meeeeeeeeeeen, nok av det. ^_^

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar
Aion editor; hadde den muligheten for å lage sitt egent ansikt. Kunne det gått ann ?

Ja man kan stille inn på det meste av ansiktet sitt, størrelse på hode, øyer, bryn, hake, kinn osv osv. Til slutt så kan man få en ganske unik look.

Her var mitt eksempel, haha :p

lolaionbetachar.jpg

Lenke til kommentar

Aion... Gleder meg mye.... Likte også det at dr var time betaling istede for fast. (bra for oss som spiller litt mindre en de HARDCORE spillerene)

Har et til AION spørsmål.

Hvilken klasse var det som virket til å domminere i spillet under betaen.

Hvordan er Aion på ATi kort tro? Har motoren blitt bedre siden siden crysis, for det er vel crytech sin grafikk motor? Husker dårlig for tiden. =P

PS: Var det ditt ansikt TerraZero? Ligner på en skuespiller, men kommer ikke på hvem.... hmmm...

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Litt skuffa nå. Trodde the var CryEngine 2.

Håpet på det. Men men. Ikke mangen MMO som har syk eyecandy utenom AoC. Aion ser bra nok, holder lenge det. Håper de har gjort noe arbeid med motoren siden farcry.

Så lenge modeler og sånt ser bra, holder det lenge. Har sett at en del eldre spill ser som nye med litt puss. Ser for eksempel CS:S og våpene der. Det er jo så sykt mangen modeller å velge mellom, å av sykt høy kvalitet.

Grunnen jeg håpet på CryE 2 var at jeg fikk bruke skjermkortet til noe. =P (ATi 4870x2, beste model :D )

Bloodmare(eller noe sånt) var ganke ok på den grafiske biten. Der var også Havoc Physic på det spillet.

Eyecandy; det er der Blade and Soul kommer inn. Det er som et singelplayer spill. Full "physic" og rene "comboer". Litt mer direct, noe som AoC, men bedre forhåpentlig vis.

Jaja.

Hvordan er det med beta på Aion nå? Noen som har bestilt på siden og fått beta key?

Noen ambefalt plass å skaffe det tro?

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke veldig positivt på MMORPG'er som har voldsom grafikk, da ihvertfall når det gjelder pvp, er noe som ødelegger veldig mye mtp pc'er som ikke tåler 100 personer som sloss. Husker spesielt i begynnelsen på Lineage 2 i castle sieges at delay og server crash var ett stort problem. Dette er jo også noe som Blizzard har tenkt på med sine relativt små battlegrounds. Man kan ikke ha ett MMO med crysis grafikk og fortsatt tro det skal gå bra når 30-50 personer er i samme område og slenger ut aoe magi i hytt og pine.

Lenke til kommentar

Tingen med slike ting er ofte bare et spørsmål hvor mye tid de bruker på å fikse dette.

Det er selvfølgelig best å gjøre det trygt som dette. Grunnen for å bruke f.eks. CryE2 er funsjoner, ikke det visuele. Man kan ha søppel grafikk på bra motor og Super grafikk på gammel motor. Det er bare opp til skaperene.

Det med å ha mangen spiller samtidig som er i kamp er ikke opp til grafikken heller.

Det er mer det tekniske i koden til spillet, og serveren. Man ser ofte det med at spill kommer ut med flotte ideer, men de er ofte lite pusset. Så tar en eller annen fatt i koden i spillet og pusser, så blir alt super nice.

Merker ofte det at når det gjelder grafikk, velger ofte produsenten å bruke tunge løsninger for å oppnå et resultat. Blur, dybde virkning er en fin demonstrasjon på dette. Det er er en del spill som lager det nå, men bare noen som lager det bra og "lite krevende" funksjon.

Men hva skaperene av spille lager, står ofte på hvilken motor de har å arbeide med.

Så det er større muligheter med store PvP kamper på f.eks. CryE2 enn CryE1.

Men den diskusjonen er lang.

Det jeg ofte erfarer med spill er at det som blir laget simple på grafikk, men rik i funksjon funker best.

Wii er et eksempel på det. Beste skyte spillet jeg har spillet på wii er en "port" av quake 1... Online på det er genialt. Eneste nye spill som er nimme det er "The Conduit."

Vis jeg skullet velge en motor over alle, så er det source motoren. Men ønsket at den ble utvidet mer og forbedret. Den gir flott eyecandy (når riktig laget) og er super vendlig på PCen.

Sånn.... ^_^

Men AION ser bra nok i masse. Er igrunn enig med Keylar, men av litt andre grunner. ;)

Lenke til kommentar

Ja masser. ^_^

Fra det jeg kan se, så ser det bra ut... (trodde tross at de brukte CryE2)

Nsoft ser til å gjort en bra jobb. Spesielt på personene. Men så har jeg ikke spilt spillet selv.

Hvordan er level designet? Er det mye åpne og kjedelige sletter? Tror siden de har brukt CryE at der kan være store megnder vekster. Kan huske at Farcry map editoren lot man lage sykt mye detaljer før motoren begynte å trøble. Fortell fortell.....

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Jeg er ikke så imponert over grafikken til Aion faktisk, forstår ikke hva folk maser om at det er så bra heh, men det er jo bare min mening. Modellene ser grei ut men resten synes jeg ikke det er noe utenom det vanlige med.

Ikke at jeg bryr meg så fælt om grafikk altså men bare sier det til de som har sky høye forventninger til grafikken.

Lenke til kommentar

Trenge ikke være super fantastisk. Men litt over snittet virker det.

Men for min del er grafikken ofte bonus. Spill glede kommer først, men grafikk er en del av den gleden. Ikke bare teknisk grafikk, men det visuele av det hele. Armor, våpen, byer osv. Blir vel "design" som blir det rette orden, men syntes det ble et litt for begrensa ord.

Men nok om det. Jeg bare roter hele tiden... :wacko: :blink:

Jeg er ikke flink til å formidle meg.

Noen som tror at et Halo MMO hadde vært bra?

Kansje Metal Gear MMO?

Noen som spiller Megaten her?

Jeg lurte på om det har skjedd noe med det spillet som gjor det vært å starte å spille igjen?

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Trist =\

Laget sig, kun for dette forumet. :cry:

Men men... kan forstå hvorfor. ;)

Fikk denne linken da jeg skulle edite denne kommentaren.

http://www.ankerstudentbolig.no/ og denne

http://www.myad.no/tools/myad/url/?aid=175...dentbolig.no%2F

Tror noe må ha F"!"¤ med forumet. Noen som planta reklame på sia uten lov kansje =P

Jeg vet ikke om andre gjør som meg når det gjelder MMO, men jeg liker ofte å sette meg i stua vis jeg vet det blir endel spilling. Da bruker jeg ofte en av de to bærbare jeg har.

Den mest brukte er en Netbook. Acer Aspire one. Normalt så kjører de ikke mange MMO spill. Men med denne lille saken vil de kjør betydelig mye mer. Ambefaler den uansett hva du spiller.

Glemte å legge til at det er kun GMA950 som denne funker på, men denne er brukt på mangen netbooks.

Her er linken.

http://www.gmabooster.com/

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar
Aion... Gleder meg mye.... Likte også det at dr var time betaling istede for fast. (bra for oss som spiller litt mindre en de HARDCORE spillerene)

Har et til AION spørsmål.

Hvilken klasse var det som virket til å domminere i spillet under betaen.

Hvordan er Aion på ATi kort tro? Har motoren blitt bedre siden siden crysis, for det er vel crytech sin grafikk motor? Husker dårlig for tiden. =P

PS: Var det ditt ansikt TerraZero? Ligner på en skuespiller, men kommer ikke på hvem.... hmmm...

Den klassen som dominerte mest var klart Cleric :)

Men vil forhåpentligvis nok pågå mer balansering, spesielt med den klassen. Virket litt for sterk som low-lvl. Eide så og si alle andre 1 vs 1..

Ja det var meg som laga den figuren som var vist oppafor, mekka den kun for tull da :p

Jeg ser ikke veldig positivt på MMORPG'er som har voldsom grafikk, da ihvertfall når det gjelder pvp, er noe som ødelegger veldig mye mtp pc'er som ikke tåler 100 personer som sloss. Husker spesielt i begynnelsen på Lineage 2 i castle sieges at delay og server crash var ett stort problem. Dette er jo også noe som Blizzard har tenkt på med sine relativt små battlegrounds. Man kan ikke ha ett MMO med crysis grafikk og fortsatt tro det skal gå bra når 30-50 personer er i samme område og slenger ut aoe magi i hytt og pine.

Jau, det er nettopp grunnen til at mange selskaper velger å ikke ha tipptopp grafikk på MMO'ene sine. Er det et godt gameplay så holder det i massevis for min del..

Akkurat som AoC, det hadde eyecandy og bra grafikk så det holdt til å være et MMO.. Men greide forsåvidt aldri helt å like gameplayet. Og det Siege pvp greiene var jo så grusomt laggete at man fikk lyst å hive PC'en ut vindu.

Endret av TerraZero
Lenke til kommentar
Den mest brukte er en Netbook. Acer Aspire one. Normalt så kjører de ikke mange MMO spill. Men med denne lille saken vil de kjør betydelig mye mer. Ambefaler den uansett hva du spiller.

Glemte å legge til at det er kun GMA950 som denne funker på, men denne er brukt på mangen netbooks.

Her er linken.

http://www.gmabooster.com/

Den funker bare på netbooks, en vanlig laptop med GMA950 har ikke klokket ned skjermkortet, mens Netbooks må gjøre det pga. varme etc.

Vær forsiktig når du bruker den!

Lenke til kommentar

No problem.

Den er kun for netbooks ja. Men varme er ikke noe problem.

Men strøm er litt værre, siden det er det som er grunnet for at den er nedclocket.

Men det er bare å ha strømmen i når man spiller. Man kan endre instillingene "on the fly".

Er meget fornøyed med denne GMAbooster tingen. Skal teste den på den nye Netbooken også. Har byttet litt rundt på 3 acer maskiner. Hadde D150 først, så D750 som jeg trodde var bedre (ikke tilfellet.) å så blir det D250 ;)

Game on!

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle newne at det er snakk om at der kansje er et Twillight MMO pågang.

Men jeg tror ikke på det helt selv. Ser ikke hvordan en kjærlihets historie er bra for MMO.

Men mens jeg så på Gudfaren DvD kover, tenkte jeg at mafia spill det er tingen... Bring it on!

Der man begynner i slummen, bygger seg opp og slutter opp som "DON" eller under en.

Blir som om Guild som slåss om å eie land. Bare i en by, med diverse bedrifter og annet å ta over. =)

Noe feed back, eller andre ideer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...