Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!

Anbefalte innlegg

Du har overbevist meg i det minste om TSW. Jeg lurer på om jeg skal droppe aion.

Spiller heller DDO en stund så ser jeg om jeg slenger meg på TSW.

Jeg tok testen og ble Templars....

Men jeg er usikker på om det helt funker for meg. Likte heller lyden av Illuminati...

Alt som jeg har sett av TSW ser awsome som du sier... Men mangler gameplay.

Føler de har hold tilbake gode gameplay vidz.... Noen som vet om noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

godt å høre at du har fått interesse for TSW MiLLHA :D

og ja gameplay mangler, men det skal tydeligvis gis ut bilder og video for første gang denne helgen sånn som eg har fått med meg. håper virkelig det er fredag kl 19.00 som leaf sier (btw takk for det tipset leaf ;) ) som de skrev i dagbladet så vil det isje bare være på PAX de vil fortelle mye om spillet. ukene etter PAX skal også inneholde en god del info om spillet for no skal de senke ned en de på hemmelighetene og starte et sterkere PR arbeid for å skaffe fremtidige spillere. så tror vi får masse gode videoer og info om gameplay fremover.

også håper eg at eg vinner beta fra den testen, det hadde vært sykt bra :D

btw, en litt morsom ting som ble fortalt av ragnar på twittter, når de annonserte TSW sine "factions" og den testen de hadde på siden var det så mange som tok den samtidig at presset på siden ble mer en den taklet og forumet deres gikk ned :p

og leste nettopp der at de skal ha en presentasjon i dag (blir vel i morgen for dem da) så då er det bare å glede seg å følge med på gamer for å se etter mer info om spillet. de sa at vi skulle få se de første offensielle bildene og mer detaljert info om gameplay så det kan vi no glede oss til. og visst det leaf sier er rett så blir det jo video og :D

gleeeeder meg :D

Lenke til kommentar

Yes da er det bankers....

Men idag er en spennende dag.

Skal sette opp nytt anlegg som jomer godt.

Jeg har basert the på gaming når jeg var å valgte utstyr. Åhhhh..... gleder meg :D

(Dette er litt off topic.)

Men jeg lurte på om noen av dere har spill som dere har kjøpt men ikk har spillet ennå.

Jeg har noen spill som jeg fant ut at jeg aldri hadde åpnet.

Rise & Fall, Atlantis III, Prince of Persia Special Edition 1-3...

Ble også litt deppa da jeg fant ut at hylla var full av ikke ferdige spillet spill.

Mesteparten er billig spill som ligger i samle esker hos Gamestop.

Men trist er det jo.

Hvordan er det med dere, noe som står i hylla og har blitt glemt vekk?

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

argh no ble eg sjau MiLLHA, eg vil også ha nytt gameing anlegg. hadde vært så kos med litt ordentlig lyd :D

min anlegg begynner å bli gammelt og råtten til min søster spiste av venstre høytaleren så har bare høyre og bassen igjen >.<

og eg har isje noe særlig spill eg isje har åpnet egentlig, tror det eneste er unreal turnement som eg aldri gadd å spille :p

Lenke til kommentar

Venter forsatt på annlegget. Spent ja.

Er det offesielt kl.7 der er noe på livestream PAX om TSW?

UNREAL TURNEMENT... Hvilken utgave, bra spill det da.

Lurte på om jeg skulle prøve Rise And Fall en dag. Det er RTS og RPG vis eg ikkje tar feil.

Lenke til kommentar

eg skjønnar isje meg helt på den livestream tingen, kl er 6 no og det er enda isje noe livestream, står bare "off air" så noen som vet kosen det der fungerer. eventuelt når den vil være åpen? :p

og ja unreal turnement, men en veldig veldig gamme utgave, så eg vil heller ha unreal turnement 3 då :p

EDIT: god sake, kl er bare 9:18 AM i seattle og messen begynner isje før 11:00 AM i følge PAX 2009 siden >.<

NOK EN EDIT: så på programmet og der står det at messen begynnte 08:00 AM så den skal visst allerede ha startet. dette forvirrer meg :p

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

OMG....

My brain is about too blow.... Take cover!

Litt forvirrende. Men klokka er snart 7 her. Får se om der kommer noe, vis ikke ser jeg bare opptaket senere ikveld. Antar at det kommer masse om spillet på nett etter dette.

Noen som har sett den LIVE streamingen som skulle liksom være. Jeg så det ikke for det kom ikke noe opp da jeg kjekket. Men fikk annlegget igang. ^^

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Så interviewet men der var ikkje så mye å henta der.

Eg blei heller mer overraska over Darkest Of Days. Har spillet Demoen litt nå, og der er gjennom snittlig bra. Hadde ikke hørt om det før igår.

Sitter da å venter på DDO nå da. 9. kan ikke komme fort nok ;)

Men tror du at netbooken min kan ta det tro? hmmmm....

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

ja eg så også intervjuet, de sa no litt mer en de skulle. likte det med hollow earth :D

darkest of days var også noe som intresserte meg, har lest om det en gang så kansje eg burde prøve demo'en seinere i dag.

og er litt usikker på om netbooken din kan klare det. spillet krever jo isje så mye liksom, men så spørs det kor dårlig netbooken din er :p

Lenke til kommentar

Har en litt heftigere stasjoner som jeg bruker til gaming. ;)

Men jeg ønsker meg fortsatt en MMO som funker på netbooken... Det er bare mer praktisk.

Gør å sitte inne på rommet i flere timer med et spill, når man kunne vært i stua med andre folk og gamet samtidig. MMO spill har jo mye dau tid, så det sosial da er litt digg.

Men spillet demoen av Darkest of Day imårres. Faktisk et veldig bra spill.

Bra stemmer og lyd, fin eyecandy og animasjon, ganske greit gameplay og.

Men spillet minnet meg om gamle spill av en eller annen grunn... Tror det er feelingen spillet bærer med seg. Litt av den gode feelen som gamle spill hadde. ;)

DDO.... hmmm.... tror det er kun skjermkortet som blir et problem der kansje. Skulle gått ann og lagt et nvidia eller ati kort i netbooken istede for intel siden brikke.

Lenke til kommentar

hehe ja det er mye gøyere når man kan være sosial på MMO'er derfor håper eg at eg får laget en guild med folka fra forumet og andre folk vi kjenner på DDO som kansje kan bruke skype eller noe. kunne vært gøyt det :D

og ja skulle gått ann å bytte skjermkort på netbooks, men dessvere finnes isje den muligheten. prøv et av F2P MMO'ene på www.mmosite.com kansje du finner noe du liker^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...