Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!

Anbefalte innlegg

hehe vel de fleste av begrensningene som man får i DDO kan man betale for å få, kjøp av classes og races og slikt. og i tilegg til å kjøpe turbine points kan man også tjene dem in-game har jeg hørt. så då kan vi jo bare grinde litt turbine points på et vis og kjøpe oss det vi har lyst på? :p

og ja det blir litt vanskeligere visst vi snakker engelsk, då er det veldig viktig at vi snakker flytende engelsk. norsk ville vært det letteste men då vil mengden folk som kan høre på synke drastisk. men det spørs no må kor god vi er i engelsk egentlig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Engelsk hadde nok vært en utfordring.

Men det får ses ann.. Kansje dette er noe som vi skulle gjort engang.

Men det er ikke høyt prioritert nå, mye annet på gang.

Blei ferdig med første utageve av mappet mitt.

Legger det ut i en ny tråd ikveld.

Gleder meg til DDO nå ass... Leser litt og ser litt vidz, kvalitet saker.

Kan ikke du kranic fortelle litt, pluss og minus?

Lenke til kommentar

gleder meg til å se mappen din :D

og eg kan no fortelle det lille eg har fått med meg så langt, eg har jo isje komt noe langt men kan ramse opp noen + og - sider :p

det første plusset er jo i combat, det er veldig digg når combaten er som oblivion (trykker du på musetasten så slår spilleren din 1 gang) så det er en rimelig involverende combat system.

du har jo også dete med at det kan være forskjellige traps og puzzels inni dungeonene, sånn som at du må legge steinene i riktig oppsett for å gå noe lys/energy til en sånn sak. også har du jo dungeon master stemmen, den skaper en skikkelig flott stevning når du hører den episke stemmen fortelle om dungeonen og ka spilleren din ser og føler.

det som også eg synes var rimelig kult var det at det tar ikke så lang tid å før du begynner å se rimelig bra ut, eg hadde spillt i ca 1 time (antagelig mindre) då eg tok det bilde eg postet her, og då hadde eg jo en rimelig stilig armor og sverd med flammer. det tar jo evigheter å skaffe sånt i andre spill.

jeg merket også det at det var rimelig mye liv på serverne, var alltid ca 10 folk rundt meg og det var liksom på head start programmet i start område. så er nok en god del flere folk når eg kommer innpå hoved byen og serverne har åpnet for alle.

det dumme med spillet er at de isje har en veldig stor åpen verden, de har noen åpne ute områder, men isje så alt for mange, men det er isje til en så stor plage. det andre er at det isje er så gøy å spille aleine. men man kan alltids finnne seg folk å spille med så det går sikkert fint :p

det som var litt pluss og minus var det at spillet var ganske avansert, veldig mye å velge i og man må tenke en god del, eg er stor fan av MMO'er som er litt mer avanserte og strategiske. selvom DDO i noen tilfeller blir litt overdrevet vanskelig. men dette er mye mer et plus en et minus. eg antar eg må bare sette meg litt mer inn i systemet så vil det gå lettere. likte også det at man har veldig mange customize muligheter. også at man kan lage klassene helt som man vil visst man orker å bruke tid på den.

så alt i alt så er det det eg har fått følsensen av til no, kan hende det forandrer seg etterhvert men så lang er spillet veldig bra :D

Lenke til kommentar

haha, visst du skal komme deg inn på VIP liste så må du jo betale måndentlig då :p

med mindre du kan lure det systemet då.

men det eg ble mest glad for å høre var det at man kunne tjene turbine points in-game med å få rep og valor og noe sånt. fikk bare høre det av noen folk så er isje 100% sikker på ka de mente :D

Lenke til kommentar

Nei, mount and blade er ikke alltids vært MP.

Det skulle komme en expansjon som gjør det til MP.

Mount and blade er mer en utvikling av gammel stil RPG.

Men jeg spiller det ikke selv. Syntes det er for mye tegn til "level generation" på det.

Med andre ord ser alt likt ut.

Grunnen jeg spør er at jeg er onkel til et barn som liker dette spillet mye.

Han har vært litt i farten på det med multiplayer i det spillet...

Skulle komme en expansjon som sakt, men ser ikke noe mer til det.

Lenke til kommentar

Kansje det. Det grafiske sko også fikses på expansjon packen.

Men jeg likte kun en ting med det spillet. Det var at man kunne ta over borger og ha store slag om borgen. Hadde nok ikke sakt nei til et litt bedre utviklet spill med samme funksjoner.

Når i neste uke vil DDO åpne til oss andre dødlige.

Lenke til kommentar

Tror nok det er det sosial som har kommet nytt som virker best.

Merker etter å ha sett endel vidz at spillet har fått mye puss... Det er elementer som er lagt til som, bedre character animasjoner fra NPC og omgivelser ser freshere ut...

Må innrømme at det blei mye av meg å KraniC her.

Men eg sitte her for å holde liv i tråden, syntes det er fint å ha den fast fremme og lese hva folk skriver. Liksom litt å bry hode om...

Btw... skal se om jeg får lagt ut mappen som jeg lovet...

Lenke til kommentar

hehe ja er veldig mye her, hadde så vidt postet noe på dette forumet før eg begynnte å poste konstant i denne tråden, men synes det er en koselig tråd eg. håper at de som er med i denne tråden er med å teste forskjellige MMO'er sammen med oss og eventuellt spille de visst de er goed :D

og eg så du hadde lagt ut mappen din MiLLHA, kan dessvere isje teste den ut enda forde steam har blokket accounten min kor eg har CSS (jævlar de folka asså-_-) så eg må nok ta det seinere når eg får orden på det der.

og til de som lurte/lurer på system kravene til DDO så her er de:

Minimum System Requirements

Processor: P4 1.6 GHz or AMD equivalent with SSE

Memory 512 MB RAM

GraphicsCard 64 MB Hardware T&L -compatible video card

NetworkConnection 56.6 K modem

SoftwareWindows XP, DIrectX 9

DiscSpace 3GB, 5GB for high resolution

Recommended System Requirements

Processor P4 3.0GHz or AMD equivalent with SSE

Memory 1GB RAM

Graphics Card GeForce FX or better with 128MB of memory

Network Connection Cable Modem or DSL connection

Software Windows XP, DirectX 9

Disc Space 3GB 5GB for high resolution

så som dåkkar ser så krever virkelig isje dette spillet så mye så tror det skal gå ganske bra for de fleste som isje har en "for historisk" maskin :p

Lenke til kommentar

Kan tenke meg at det funker i begge ender.

Går sikker ganske lavt på grafikken og ganske høyt.

Men skulle tro at det funker på spec som;

-1.6Ghz (dualcore seff)

-1Gb Ram

- Dx9 skjermkort med minst 128mb internt ram... Alt over nvidia 6600 serien og ATi 9800.

-og nok plass selvfølgelig....

Hvilken spec kjører du på Laptopen?

PS:MAPet er på plass...

http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=7397&st=0&gopid=194307entry194307

OMG... Kranic slo meg te mølla... Så ikke at han hadde lagt ut specs...

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

mohahah mine fast skills til posting av specs er uslåelig :p

anyway, noen her som har lest den fine fine artikkelen om TSW som gamer ga ut no? synes det virket utrolig bra. tok testen deres også og eg ble då en del av dragon som mitt secret sositiy (feil skrevet eg vet) og for dåkkar som isje skjønnar ka eg mener så bare gå inn på artikkelen og les så skjønnar dåkkar det.

gå også inn på dagblade sin artikkel, de har en helt ny trailer av TSW som var AWESOME<3 så gå inn og se den og fortell gjerne noen tanker og meninger om ka de så langt har presentert :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...