Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!

Anbefalte innlegg

8 dager å skaffe gear til deg? ha lykke til med den du :p

og til både deg og håvard så vil eg foreslå the elder scroll morrowind, en litt nyere notbook skulle lett klare å spille dem for det er jo rimelig gammelt og de fleste sier at det er bedre en oblivion og det sier jo litt. har personlig ikke spillt gjennom det, men er det første RPG spillet eg kommer på som ikke krever mye, for all del kan du jo ta the elder scroll 1 og 2 også menst du er i gang. bortsett fra det kan dåkkar jo prøve dåkkar på fallout serien 1 og 2 altså. neverwinter night visst det isje krever så mye. så skal jo baulders gate var utroligt bra, ja det er mange å velge mellom :D

når det kommer til MMO for håvard som er lett har du jo wow, runes of magic, mange andre F2P MMO'er der ute, også kan du jo prøve deg på DDO? tror isje det skal kreve så mye og det blir F2P 9ene september.

så ja sjekk ut de dåkkar :p

Endret av KraniC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WoW på en netbook er ikke noe gode greier... Kan kansje gå, men er meget choppy.

Runes And Magic er heller ikke et alternativ... Sorry....

Morrowind er alt installert og spillet. Spillet det i phillepinene da ingenting stod på gang...

Fant et spill som var gøy igår... Cold Zero, funker flott på netbook. Er en blanding av mangen spille stiler. Men er igrunne som Desperados eller Commandos and soo on...

Men meget tøft var det. DDO funker heller ikke... BTW....

Det som stopper en til å spille spill på netbook er mangelen for støtte for 3D...

Men med GMA booster og noen spill som funker så er den flott til retro spill eller andre oldies...

Men tar det ikke så tungt... Fikk den store laptopen idag hjem fra reprasjon... Den tar det meste så eg blir nok sittane med RaM....

BTW... Eg hadde nogen MMO på forje netbook... Prøv Megaten, Perfect World, Luna og andre spill som bruker samme grafikk motor som PW... Det skal være en stor samling F2P MMO som kjører samme grafikk motor som PW... Silkroad tror eg au funker...

http://www.gamespot.com/pc/action/coldzero...=result;title;0

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

LoL... ja hørt om noe sånt før... Aldri sett noe til det... Men det er en stund siden.

Veit ikkje koffer men eg e beta tester på Alganon... Veit jo lite om det... Ingenting faktisk...

Syke greier.... Voices in my head made me do it!!!

Lenke til kommentar

steike den netbooken din må jo suge noe sykt, de har no klart å spille crysis på en asus EEE for pokker :p

kosen ble du beta tester på alganon? prøvde å registere meg som beta tester så ble det snakk om nope at eg måtte sende en fil for å sjekke systemet mitt og alt mulig crap. finnes det en måte eg kan få en beta key på en god og enkel måte?

Lenke til kommentar

Nei det er bare slikt man gjør det. Så får man sikkert key ettervært.

Men Asus EEE har samme nesten alle netbook...

Faktisk så har de det samme, GMA 900 er det beste skjermkortet på de netbooks som er til nå.

De har nok kjørt streaming på crysis, for jeg har lest flere saker om det.

Spec er:

CPU 1.8 Ghz

GPU 400mhz (Intel GMA 900)

RAM 2Gb 800mhz

Så Crysis ville ikke funke... sorry...

Lenke til kommentar

nei asså som eg leste så brukte de noen tileggs programmer for å senke ytelsen på spillet og noe shit, leste det isje så nøye. men hadde isje forventet du kunne spille crysis seff.

men det var virkelig elendig lite spill du kunne kjøre på den asså.

eg har dessvere ingen flere gode forslag, eller du kan prøve dragonica. det er et 3D sidescroll MMO, kansje det går? er veldig gøyt og :p

Lenke til kommentar
kosen ble du beta tester på alganon? prøvde å registere meg som beta tester så ble det snakk om nope at eg måtte sende en fil for å sjekke systemet mitt og alt mulig crap. finnes det en måte eg kan få en beta key på en god og enkel måte?

Det er veldig enkelt da..du bare åpner dxdiag.exe og velger "save.." og lagrer fila på f.eks desktopen din og velger fila der.

Dette har jeg vært ute for at man må flere plasser jeg har vært beta-tester, det gir bare utvikleren info om maskinvaren din, og er ikke noe "skummelt".

Lenke til kommentar

Slengte meg igrunn også bare med på impuls...

MiLLHA's og KraniC's tråd... hm.... litt synd... men mye bedre en ingenting. ;)

Kansje det neste blir at meg og kranic starter opp en diskusjons podcast på youtube.

Kan ta det opp på skype... =P

OMG..... det fikk jeg lyst til...

Kunne vært meget moro. =P

Kansje det er noe jeg starter opp seiner en gang...

Kom på et konsept. Spill diskusjon mellom Gamer og Nongamer\VERY casual gamer...

Lenke til kommentar

haha likte ideen din MiLLHA, hadde garantert rult :D

dessuten finnes det mange diskusjoner man kan ta opp innenfor spill.

som effekt av voldelig spill, MMO'er, spill som kultur, og hjelpe andre å velge spill o.s.v

hadde lett vært med på en skype/youtube podcast på sånt. så visst du skal lage noe sånt MiLLHA så har du meg med asså :D

tenkte eg skulle ta med lovene for gaming. det er 12 regler for gaming som er skrevet av "the church of gaming" så here you go:

post-199-1098796757_thumb.jpg

alltid hold reglene nær dåkkar "in the name of gaming" :D

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Mhahaha.....

Har hengt en på rommet og en på stua med TVen. ;)

Fikk gamer laptopen men den funka ikke etter reprasjon... Suger... Hatt mye problemer med store laptops... hmmm...

Men; det med podcast på youtube kan vi få til.

Har offesielt startet med min første CSS map...

Har en nettside som jeg ikke helt har funnet ut hva jeg skal bruke til...

Opprindelig ville jeg bruke den for å legge ut alle wallpaperene somjeg har laget.

Men kansje det blir podcast og maps istede, både og kansje. ;)

Men får se....

Adressen er millha.com... lett..

Lenke til kommentar

den laptopen høres jo ut som bare kaos, kansje på tide å skaffe en ny en? kor gammel er den då? er vel mulig at du kan få det på garanti visst den er så fuckt og det isje er din feil :p

nice, hadde vært kult å hatt en side å poste podcasts på, men tenker du bare lyd eller lyd og bilde podcast då? sånn at visst vi snakker om det nye star wars MMO'et så viser vi litt gameplay og slikt av de vi snakker om. blir fort mye gøyere for de som ser på då. så kan vi diskutere ting som ka som er bra og dårlig i de nye MMO'ene og eventuellt andre spillene som kommer :D

btw, begynnte DDO i dag og spiller på serveren Sarlona som virket kansje grei og hadde et enkelt navn. spilleren min heter då "Sanumy Morgana" (elsker at man kan ha etternavn) og er då en human paladin tank, var velidg mye forskjellige å velge når eg skulle lage den. men kom no fram til at det var det eg ønsket :p (er bare lvl 2 btw)

her er då et lite bilde av spilleren min som dåkkar kan se :D

post-221-1098807628_thumb.jpg

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Sånn skal det være... ;)

Skal slenge DDo på download nu...

Laptopen har vært super helt til den flippet noen månder siden. (hardware)

Så eg sendte den på reprasjon, kom tilbake igår(mandag) og totalt krasjet idag(tirsdag).

Håper jeg får byttet eller penger tilbake... Trenger igrunn ikke stor laptop.

Men ang. podcast, så måtte det vært lyd av oss og gameplay. Det var igrunn slikt jeg hadde i tankene, så gamspot har noe i den duren. Funker meget bra, azz...

Men vi får se, gleder meg å se om CSS mapet mitt blir noe dig... BTW trenger sikkert beta testere på det.

Men poster egen post på det senere.

Skal ordne DDO nu...

Ser ut til at jeg må vente ja... Glemte det vekk... :\

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

hehe ja du må nok vente litt med DDO, kun VIP og beta testerene som får spille no. du må vente til neste uke :p

og det var sånn eg og tenkte podcasten, noe sånt som gamespot har (seff bare mye bedre...sier vi) også får folkene se og høre litt om spillene som kansje kan veilede dem til hva de vil ha eller bare underholde dem med å høre på. :D

men tenkte du en engelsk eller norsk podcast?

og eg er lett med å beta teste CSS mappene dine, må bare skaffe meg CSS igjen siden den accounten eg hadde det på tydeligvis har blitt slettet eller noe sånt surr. men bare si ifra når mappen er klar :p

Lenke til kommentar

Driver med trigger lay out nå... Tror dette bare blir en teste bane til, siden jeg feil bedømte størrelsen og måtte strekke og surre. Samma kan det være... Lager ny. Det tar jo ikkje lange tiden første man har det i fingra. ;)

Veit ikkje om språk, for engelsk er det som store mengder folk snakker.

Men norsk er lettere å gjøre. Vet ikke hvordan det hadde vært med engelsk...

"Mi mame ish MiLLHA and'e thes es Kranic."

BTW. merker du noe til begrensninger i DDO på gratis konto?

Skjema.

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...