KraniC Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 hehe ja skjønnar ka du mener og det har du helt rett i, grunnen til eg tror isje folk går full real time og alt slikt er at det er vanskeligere å gjøre og når det blir vanskeligere blir det som oftest mer tids krevende og mer penger går med i det. og det er jo usikkert om folk vil spille det så de fleste går litt mer safe med å lage et classic MMO. og ja eg synes vi gamere har alt for lite respekt for folkene som bruker flere månder (innen for MMO som oftest flere år) med arbeid for å gi oss spill som vi kan spille og holde oss underholdt med og de fleste av de lager veldig god underholdning. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Der har du det... Og det er som det universele svaret på hvordan og hvorfor i gamer-verden. Blei litt letta at du tok ann... Eg har vært litt sliten det siste, og det går ut over tanke mønsteret.... Slakk som f^*-. På tide å slette CO... Trodde jeg skulle sitte mer på det, men nei. Spillet tirsdag-onsdag, så blei det ikke mer... Gleder meg til neste spill som skal prøves, nå enn det er. Ikke så sykt lenge til Aion nå så... Men eg veit ikkje heilt. Hadde ikkje vært feil å hatt en PS3 MMO. Hadde de bare fått det ut nå snart. Men me ser. Spiller litt på GW nå og RaM. Kult nok det RaM. Har snart fått begge klassene over 10. Tror jeg er ranger,mage 14/9 nå.. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 hehe var da isje så vanskelig forklart stemmar skal jo slette CO nå, fikk så vidt spillt det. ble en del preformance issuse på min front, kan være at min pc bare suger, vet isje helt. men fant ut at det isje var noe for meg. håper på at den neste beta'en blir av APB, det kan bli gøyt å få prøvd siden eg vurderer å skaffe meg det. men i mellomtiden vurderer eg age of conan igjen^^ Lenke til kommentar
Millha Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Spec kjører du? APB beta hadde ikke vært feil. Lover store ting det, for min del. Men der er sikkert mye annet som kommer før. Har det blitt nevnt noe om når det skal komme ut? Ca. dato? År? Lenke til kommentar
SkyMarshall_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Neste for meg er å gi "Aion" en sjanse. Har forhåpninger der. Ellers er det "Old Republic" og "Star Trek Online" jeg håper gjør det stort. Men det var vel bare å innrømme nederlag å vedkjenne seg selv at man kommer til å kjøpe nok en expansion og spille enda 6 måneder med World of Warcraft etter å ha sett expansion-videoen igår. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 eg kjører noe så elendig som: intel pentium 4 3,4 Ghz (eg vet, det er jo nesten skammelig) readeon 4650 512mb 2,5 gb ram det var vel de 3 tingene som er verdt å skrive om her, ha et fojævelig abit kort som fucket seg hele tiden også menmen, eg har begynt i jobb no så skal bygge meg ny pc seinere. og eg vet isje om det stemmer, men IGN skrev at APB kommer i første kvartal 2010 så det er no isje så alt for lenge til, men seff kan det være det er bare et rykte. eg skjønnar deg godt skymarshall, det var veldig vanskelig å holde fingrene vekke fra wow når de viste den exp packen. så drit kul ut og worgen modellene var jo pure awesomenes, så eg kommer nok til å måtte spille den litt eg og Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) ENDELIG eg har lest en del artikkler om at funcom skal delta på PAX 2009 (penny arcade expo) der de skal fortelle mer om the secret world i en presentasjon og ha intervjuer med forskjellige spill sider om det. vi skal få en del ny informasjon også håper eg at vi får se litt gameplay denne gangen. PAX 2009 begynner 4 september og er ferdig 6 september så vi trenger isje vente lenge (kilde: http://pc.ign.com/articles/101/1012905p1.html ) (p.s eg vet, artikkelen er faktisk nesten 2 uker gammel, men på et eller annet vis har eg isje fått det med meg og det var få som hadde artikkelen. ) Endret 24. august 2009 av KraniC Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 eg ville sammenlignet warhammer online med warhammer kansje? var vel rimelig logisk og eg sier isje at singelplayer og MMO'er er like, de er jo naturligvis veldig forskjellige, det eg mener er at ELEMENTENE i singelplayer spill kan bli overført og komme frem i MMO'er som story, characters, en god del game mekanikk, visuel style altså en god del. så det er ingen problem å bruke et singeplayer spill til å se om det er håp for et MMO spill som blir laget av samme personen. ...Tenkte egentlig jeg skulle avslutte denne diskusjonen, men. Joda, elementer kan være like sånnsett. Men poenget mitt igjen er at spillene som kanskje er i samme serie men er i annen sjanger er helt anderledes innenfor mekanikk og spillestil. Som du sier selv der, veldig forskjellige. Er vel mest sånn at jeg sammenligner spill ikke bare pga elementer. Så kan hende vi har litt forskjellig syn akkurat der.. eg sa heller isje at TSW ville automatisk blir bra forde drømmefall var bra, eg sier eg har tro på at ragnar klarer å gjøre spillet bra og det er helt greit det å isje se på det sånn, men det at du ligger negativitet på TSW forde AoC hadde problemer blir jo helt feil med tanken på at de fleste som lager AoC isje er med på TSW. det kan godt hende ragnar feiler styggelig med spillet og det blir elendig, poenget er om man har tro på det eller isje. og det at du ligger begrunning bak fordommene dine med at AoC ble dårlig og at ragnar bare har lagt singelplayer spill blir helt feil, det må jo du og skjønne. visst du har lest så mye som eg har om TSW så ville du sett kor genialt conseptet og planene til ragnar er. Nå må du se å seriøst rulle inn litt her. Jeg er klar over at dem som jobba med AoC ikke alle som er de samme som jobber per dags dato med TSW. Jeg er både positivt og negativt innstillt når det gjelder TSW i seg selv. Jeg har IKKE sagt at det kommer til å bli dårlig KUN pga AoC. Men jeg er mer halvhjertet innstillt på det, ja. Igjen pga jeg vil heller først se mer resultat, vite mer og evt prøve det selv før jeg går til konklusjon. Jeg ser virkelig ikke noe galt i det.. Og jeg vet ikke hva som var så negativt å si at man håper at det blir bra? Poenget her er at JEG syntes det er bra å vente å se åssen det blir, enn å bli fan av noe så tidlig. Hva du gjør bestemmer du selv såklart.. Jeg sier nok en gang, konseptet virker mystisk og bra og at det blir en suksess er noe å håpe på. Kan hende jeg er litt fordomsfull på visse ting, som kommer til meg ganske naturlig, men grunn er allerede forklart der. og du tviler på eg spillte AoC i starten? eg ventet på AoC i nesten 2 år og leste alt det var å lese om det og eg forhåndsbestillte collectors edition og spillte det på min veldig crappy maskin og eg leste på forumene og på reviews o.s.v og det eg så folk klage over var massivt mangel på CONTENT og eg leste også veldig mange steder at mange ble overasket over hvor lite buggs det var i spillet. så kansje det er du som isje helt har lest opp i ting? "but a number of frustrating bugs remain. Others are more significant, such as broken quests and memory leaks that lead to the occasional crash" - Gamespot Bare et eksempel. Andre eksempler kan du selv lese i eldre patch notes.. Disse memory leaksa, var et stort problem for meg og andre ihvertfall. Det crashet gang på gang på gang. Jeg spillte i flere måneder etter release før det ble ordentlig rettet.. Jeg re-aktiverte kontoen min, og ser at det har kommet mange forbedringer. Det crasher ihvertfall ikke lenger, og mange av de mest kritiske bugsene ser ut til å blitt fjernet. Og tror ikke det er mulig å cheate i raide instancer lenger.. Jeg finner gameplayet litt tregt enda da, MEN gode stats for utstyr gjorde susen det påvirket mye. og den breakdownen du snakker om har eg virkelig isje hørt om, eg spillte AoC i 1-2 månder og det var ingen breakdown når eg spillte. og når du snakker om PvP'en på PvP serveren var det jo allerede fortalt for lenge siden at det ville bli sånn så ka hadde du regnet med? pointet var at det skulle bli helt åpen PVP og at det ville dermed automatisk bli litt vanskeligere å lvle der så visst du isje takler slik PvP så bør du holde deg til PvE servere kor de også hadde PvP zoner som man kunne holde på i. (p.s eg sier isje at AoC isje hadde buggs, eg sier det hadde mindre buggs en de fleste andre har ved realese) Hadde vel noe med den buggen i kjernen dem hadde. Ja som jeg sa, jeg var ikke fornøyd med å være i PvP server som endte med at jeg skifta til PvE server. Selvom det var snakk om åpen PvP lenge før release så var jeg ikke obs på akkurat det i AoC. Behøver ikke å være spydig fordet, gutt. Er noen ting man finner ut etterhvert selvom man har hørt om det før. Og som sagt det status systemet, der at man får "kriminell" status på seg om man ganker folk. Det nytta jo veldig lite da, siden folk faktisk VILLE bli kriminell Fikk nå noe bonus ellernoe sånt om man tok de gankerne, men var jo ikke noe som stoppa dem. Men spillet er ihvertfall MYE bedre nå da.. Det skal jeg ikke nekte for. Har ikke prøvd så mye PvP nå som sist gang for noen månender, men. Men jaja.. Virker som jeg er en av de få som gleder meg til Champions Online, mange som syntes det ikke er så bra vistnok Kanskje ikke et spill for alle vil jeg tro og mene. Men det var relaxed og chill, og generelt gøy å surre rundt. Jeg er ikke helt sikker når det kommer til "manglende progression", siden man oppnår mye av det samme som i andre spill ved å få bedre items og sånt. Eneste greia var at dem ikke er synlige utpå gearet. Det blir vel kanskje på en måte som enchants? APB har jeg på følelsen at det kommer til å bli populært Character creation så konge ut også.. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 CO var bra det... Meget bra gjennomføring, og det var kjekke quests.... Tror at etter noen månder på markede så er det ordentlig solide greier. Men det er ikke helt det jeg var på jakt etter nå det gjelder MMO. Ble litt gira av jag kunne lagen en helt. Følte mye mer for figuren min da. Likte det at man kunne dikte opp egen historie. Men jeg trenger et spill hvor jeg hele tiden kan finne nye items om jeg kan bruke, våpen og klær/armor. Den sankingen er litt av gleden for min del. Men jeg er ikke så glad i alt MMO, det er bare noe i noen MMO som jeg liker. Grunnen for jeg liker MMO er at jeg liker spill som TES:Oblivion. Der man lager figur, gjør quest og lvler, utvikler osv... Ikke så mangen gode RPG spill som har alt det. Men der er noen MMO som har. ^^ Men jeg spiller igrunn noe i vær sjanger. THATS WHAT GAMERS DO! APB, kan ikke komme fort nok... Spent på det. Gleder meg til hele GTA\Saints Row MMO feelingen. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ja du har vel egentlig rett i det. Igrunn ikke så forferdelig mange MMO's som blir solide rett etter release sånnsett.. Fikk du forresten teste PvP i CO? Syntes det var veldig underholdende, tok bare dueller så vet ikke åssen det battleground opplegget der funket. Sleit som pokker med folk som hadde Teleport power xD Å lage historie til charen var jo genialt.. Crafting og sånt virket ikke så dårlig heller, fikk egentlig ikke teste det så mye heller men virket som man kunne lage/utvikle forskjellige knep, tools og våpen der man kan bruke i kamp. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 endelig ferdig på jobb etter bare 13 og en halv time der (woho for overtids betaling) så var det jo å svare på TerraZero sitt evig lange innlegg -_- så du sier at du isje kan sammenligne 2 spill med mindre de bruker samme mekanism og spille stil? man kan sammenligne et FPS spill med et strategi spill om det så skal være, så lenge det er elementer i spillene du kan sammenligne med hverandre. så du kan lett sammenligne drømmefall/den lengste reisen med TSW forde oppbyggingen av historien, gåtene, karakterene, settingen og slikt kommer antageligt til å minnes om hverandre. og foressten så sa bekreftet du jo stort sett påstanden min med at du har fordommer for funcom generellt pågrunn av gaute gjor det dårlig og det er jo helt fucket, det er som at du skal si at dante's inferno blir dårlig forde EA har gitt ut dårlige spill før eller for den del at aion blir noe drit forde Ncsoft har gitt ut noe dårlig før. så det blir veldig feil å tenke sånn. det er helt greit det at du sitter deg skeptisk mot TSW, men for å gjøre det på en så dårlig grunnlag blir jo bare idiotisk. helt greit at du stiller dei som skeptisk/nøytralt til det, men å være negaitvt instillt på det er jo bare dumt. hadde det vært forde du er skeptisk til måtene de har valt å gjøre ting på, som ingen lvl, ingen classes, ingen stats på gearet eller noe sånt så skulle eg forstått deg eg. og som sagt, eg sa isje at AOC isje hadde buggs i seg, eg sa det hadde mindre buggs i seg en en del andre spill. eg skal inrømme at memory leaksene var et stort problem for en del brukere, men personlig hadde isje eg problemer med det (som er litt rart med tanken på kor crappy pcen min er) men kan du ærlig si at du mener AoC hadde en buggy launch i forhold til en del andre MMO'er? CO som då skulle liksom være ferdig no og dette skulle være det siste test runs hadde jo syke preformance issues, lagget jo som en gud og det vet eg isje bare var forde pcen min suger, forde eg leste om mange som slet med det til tross for at de lå langt over system kravene. så eg tror isje helt man kan klage på AoC for den grunn. sorry visst den måten eg skrev det om PvP'en i AoC virker spydig, det var på ingen måte ment sånn. men poenget mitt var at det var jo ganske åpentbart at det ville være vanskelig på de serverne når spillere kunne drepe kem som helst, derfor foretrakk også eg PvE server. (selvom eg spillte på PvP, mine venner ville absolutt spille der ) men 1 ting er eg veldig enig med deg i, criminal systemet var jo helt håpløst. det skapte bare mer glede for folk som likte å ganke low lvls spillere. og det var vel alt eg hadde å si for no, skjønnar det at vi har veldig forskjellige syn på ting og tang,, men det for vel bare være. alle tenker anderledes Lenke til kommentar
Millha Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Ja du har vel egentlig rett i det. Igrunn ikke så forferdelig mange MMO's som blir solide rett etter release sånnsett.. Fikk du forresten teste PvP i CO? Syntes det var veldig underholdende, tok bare dueller så vet ikke åssen det battleground opplegget der funket. Sleit som pokker med folk som hadde Teleport power xDÅ lage historie til charen var jo genialt.. Crafting og sånt virket ikke så dårlig heller, fikk egentlig ikke teste det så mye heller men virket som man kunne lage/utvikle forskjellige knep, tools og våpen der man kan bruke i kamp. Ja, duels var bra det. Testet aldri ordentlig PvP nei. Crafting biten av spillet ble jeg ikke helt forbauset over. Men det kan bare ha noe med typen yrke jeg valgte. Hadde bare CO hatt den driv craften til å levere noe givene, som nye items. Tenker f.eks. våpen... Noen bruker jo pill og bue, eller pistoler, eller annet og da kunne det nok vært slikt at ved å komme lengre så kunne man fått nytt gear sånn sett... Greit nok med det utvalget som var, men man kan aldri få nok, og det er et bedre lokke middel enn de items man fikk i spillet. Kansje de kunne laget noe annet opplegg på det med utvikling av heroen. Si at man begynnet litt med low tech kostyme og utstyr. Slik som MANGEN av de kjente heltene gjør, så etter at man har blitt mer kjendis og fått høyere lvl, får du mer å utvikle figuren med. Kunne gjort noe slikt. For de gir for mye i begynnelsen og for lite gjennom gameplay. Men noen liker det vel sånn... Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 er veldig enig med det MiLLHA, man ganske mange superhelter begynner jo som isje så kjent folk som isje ser så alt for fancy ut og bygger seg oppover av det. det kan skapt en god progressions kurve og ville i værtfall gjort meg mer intressert siden då hadde det føltes som eg opnådde noe i spillet. eller i det minste nyere og fetere våpen p.s for de som va skeptiske til kilden om at funcom drar på PAX (siden det var bare 2-3 nett aviser som hadde skevet det) er det nå bekreftet av erling ellingsen (sjefen i funcom) og ragnar skrev det på twitter. ellingsen sa også det at “Unfortunately I can not go into details, suffice to say it will definitely be the biggest thing on TSW yet.” så kan vente oss noe bra der, dessvere viser det seg at funcom isje kan komme på dagonCon i år, men det er kansje like greit, vil ha mest mulig av TSW presentasjonen på et sted. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Took en info search på TSW... Litt mer gira på det ettervært. Lover mye, og utfra det jeg så på AoC så kan dette bli det rette for meg. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 godt å høre at det er flere som er gira på TSW de lover ekstremt mye nytt ja, så gjelder deg bare at de må holde det de lover og det har eg stor tro på at de gjør. håper du og skaffer deg det så du kan joine meg der^^ får håpe på å se litt gameplay når de presenterer den på PAX. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Ja, gameplay hadde vært sweet. Men de render vidzene er ikke til å klage på heller Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 hehe så sant, det vil nok bli gitt ut 1 til av dem, de er for å vise krefter, monstre, klær og slikt som skal være mulig å få tak i på TSW. bare 2 uker igjen å vente før messen menmen har no bare 1 uke igjen til batman spillet kommer så får eg underholde meg med det menst eg venter på at messen skal begynne. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Noen som kjenner til dette spillet. Vet ikke om det er noe for meg men kansje det er noen som setter pris på det. Huxley BTW kan ikke fatte hvorfor jeg ikke har nevnet dette før, men er det noen andre som er giret til Dragon Age? Gleder meg stort. ^^ Endret 25. august 2009 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Så en liten gameplayvideo av Huxley for dødslang tid siden, har glemt det litt. Ser fett ut. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) eg er gleder meg til dragon age eg og lest en del om det og sett litt av det og det ser utrolig bra ut. men eg tror kansje eg ville foretrukket om man bare spillte som en person og at det var mer the elder scroll gameplay Endret 25. august 2009 av KraniC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg