Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!

Anbefalte innlegg

Var for første gang i en team igår... Måtte samle folk for å ta en kjempe...

Det var nok første gangen jeg fikk den "MMO" følelsen du snakker.

Traff også noen kule folk som det ble litt prat med.

Men jeg kjønner bra hva du mener. For det har vært det samme som har plaget meg.

Men jeg kom litt over noen av tingene ettervært som jeg spilte.

For jeg gleder meg litt med å lvl. Der jeg kan gå se hvilkne kule skills figuren min kan ha.

Men etter beta, så vet ikke jeg om det blir noe mer av dette.

Kjekt å prøve. Duels var rått, for det var veldig uforsigbart hvem som vant.

Tapte som sakt mot en frosk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha kunne vært en super frosk vettu :p

og ja skills og sånt var stiligt det, men isje nok til at eg skal betale måndentlig for dette, hadde det vært et en gang kjøp hadde eg trolig kjøpt spillet. men med så svak MMO følese så vil det bare føles som et vanlig action spill. så blir nok isje et kjøp dett :p

Lenke til kommentar

Dette var veldig overaskende, men som dåkkar alle sikkert har lest no se ble guild wars 2 vist frem på gamescom. eg begynnte egentlig å tro at spillet var dødt i og med at vi isje fikk vite noe om det, men det er visst i full produksjon :D

spillte guild wars en stund og det er en fantastisk bra spill og liker det at man bare kan velge 8 skills for det blir mye mer strategi inni bilde. og no blir det jo høyere lvl cap og det blir mulig å møte spillere utenfor byene og. eg tror dette kan kan bli utrolig bra. eg har gledet meg helt siden eg fikk vite om det i fjord (eller for fjord.....øøøøø tror det var i fjord men husker isje helt) :p

anyway noen andre som gleder seg til dette :D det beste er jo at man isje tenger å betale måndentlig.

Lenke til kommentar

Syntes CO var et greit spill for å chille rundt. Jeg mista total interresse for aktiv raiding og progression hele tiden etter disse hardcore MMO'ene uansett.

CO er nok ikke for alle, så det blir neppe kjempe mainstream.

Aion har allerede disse oldtids fantasy elementene vi har sett tusen ganger før, så vil tro det blir mer poppis. Men som sagt, jeg skal likevel gi Aion en sjanse :) jeg bare håper NCsoft kommer med noen merkbare oppdateringer etter releasen.

Selskapet der styrer jo med så mye på engang, rett etter dem releaser et MMO spill så er det rett på med et nytt.

Lenke til kommentar

Tror no NCsoft har mangen avdelinger. Siden de har 2 mmo'er som utvikles nå. Sikker flere prosjekt enn det også.

GW2... Jaja...

Jeg likte ikke GW, pga. mangen grunner. Men main grunn var nok det at man traff kun folk på visse punkter.

Har en fin boks stående på hylle med GW.

Kom på å tenke at jeg kansje skulle tatt det frem igjen, kansje det faller i smak idag... For jeg var ikke helt inni det med MMO når jeg kjøpte GW... Hadde kun spillet KalOnline og HeroesOnline før jeg fikk GW. Snakker ikke mangen timene spillet siden jeg ikke hadde godt nett da.

Men jeg kommer nok ikke til å vente på GW2. Når det kommer ut, og det har blitt omtalt mye, da skal jeg kansje ta tak i det, vis det får mye skryt, eller har noe som jeg liker.

Det må være noe spennende. Spørs også hvilke theme de kjører på spillet.

CO.... ganske chill ja.

Tror jeg har død 3 ganger totalt i spillet... Så til nå går det smurt.... Har ikke spillet mye i det hele... =( Har ikke helt motivert meg. Tror jeg er lvl. 13 eller noe... Spiller kansje imårra vis det frister... Noen som har kommet over lvl20?

--------------------------------

Lest og sett litt om GW2....

Tror jeg er litt mer posetiv til det nå....

Blir bra å se hvordan dette blir.

guild-wars-2-20090820043750195_640w.jpg

WOOT!?

Skal nok være en slik litenbamse med roboter! LoL.... Spent...

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

eg kom bare til lvl 6 på CO eg :p

følte ingen motivasjon til å spille det for fikk isje følesen av at characteren min gikk gjennom noen progression, men skal nok prøve litt igjen i dag eg og.

ender nok uansett bare opp med å spille fallout hele dagen, eller kansje eg tar fram guild wars igjen og spiller litt på deg :D

Lenke til kommentar

Hvilket GW har du... Vis vi har det samme kan vi kansje starte opp.... tenkte at jeg skulle starte ny person vis jeg begynner igjen på GW.

Jeg har Nightfall...

Men nå går jeg og spiller Little Big Planet.

Fallout 3 er dig... Prøvte den siste dlc pakken... Eneste så var bra med den var samurai klær og katana.

Lenke til kommentar

Tror det var Faction som var den beste av de.... Har litt lurt på den du... Tøft gear og spennende verden. Nightfall var liksom ikke det mest spennende.

Har en Ranger på GW... Men vil begynne med en ny, kansje mage? Merket det at mage krever litt mer men er gøy... Har til nå alltid valgt noe som skyter piller eller assasin. Men skal spille mer mage fram over.

Eg lurte på om jeg skulle spille CO... Men finner ikke helt lysten.

Tror nesten at jeg driter i det hele. Ser i mårra om lysten kommer...

Men nå setter jeg på GW for å se om det passer bra nå?

Kan huske da jeg fikk beta nøkkel til GW... Fikk det med i et PC blad som jeg hadde.

Det vart store greier... Men idag, florere det med beta testing osv.

Har hatt ganske mangen Beta tester det siste.

Parrabellum er vel det beste. Det er slikt MMO FPS.

Faktisk det beste jeg har spillet til nå av sin sort.

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

eg synes den første GW'en var best eg, den hadde liksom mer varierte områder så synes det var mer spennende å utforske der. er veldig lenge siden eg har spillt det no.

og vurderte CO eg og, men frister isje noe særlig her heller. var bare isje noe for meg det der. håper det blir beta giveaway til APB og TSW her på gamer når deres beta starter :D

Lenke til kommentar

Da sitter jeg gjerne å venter på key. ^^

Spes på APB. Tror beta key på TSW, blir litt vanskelig. Vis ikke funcom har giver hjerte da.

Leste hva "gamer" hadde om SW:MMO'en... Må si at det ser spennende ut.

Kan ikke huske med alle SW spillene, men dette blir vel det første som er MMO?

Spennede blir det værtfall. Gleder meg for mer info om dette.

Må si der er så mye å henge fingra i. Lyst å prøve alt. Men det lar seg ikke gjøre.

Må nok ta å finne noe spennend snart. =)

Lenke til kommentar

SW MMO'et så veldig intressant ut ja, men tviler på det er noe for meg for meg og SW funker isje, blir alt for mye sci-fiction.

nei sitter å lurer på om eg skal kjøpe meg gamecard til AOC når eg får lønn, se ka nytt som skjer der og kansje endelig komme til end game der :p

Lenke til kommentar

noooo, blizzard er onde. nok en gang viste de frem sin nye exp packen og den var så AWESOME og shiny at no har eg lyst å spille wow igjen :p

det blir mye forandringer i azeroth på den og den skal være mye mer historie drevet virker det som. de fortalte mye bra som at lvl cap blir 85, 2 nye raser (worgen og goblin), nye zoner o.s.v. noen andre som så den og fikk veldig lyst på wow igjen? :p

Lenke til kommentar

Nope...

Men var inne på GW nu.... Spillet 2 timer.

Prøvet PvP og Historie....

Veit ikkje heilt om det faller ismak ennå.... Men Collector Edition Boxen ser jo fin ut i hylla. =P

Tror den kost 99kr da jeg kjøpte den... Fin designer art book med. Liker det.

Men skal prøve mer på det imårra, vis jeg ikke skal spille PW.

Har et barn jeg er unkel til som har fått PW på hjernen... ELLER!? Kansje fortsetter jeg på CO, eller RaN, eller.... kansje jeg ikke gidder å spille mer.... ER SÅ LEI NÅ... DER ER SÅ SYKT MYE... natt.... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz................

Lenke til kommentar

Haha nei.. : P Syntes WoW bare er trist nå, for min del. Greit at det har kommet mye innhold til det, men av en eller annen grunn så syntes jeg også det har blitt dårligere. Pre-TBC husker jeg var kult.. : )

Måtte flire litt når man kan være Tauren Paladin i Cataclysm. Blizz dreper nok en gang unikheten til de forskjellige rasene. Men skal innrømme at Worgen rasen hørtes ganske interessant ut.

Det som hadde vært litt artig er om Blizz bestemte seg for å gjøre en merkbar oppgradering til grafikken, samt legge til flere særpregede animasjoner til de forskjellige klassene. Jeg er ikke så nøye på grafikk sålenge det er et alright gameplay, men syntes det stopper på en viss grense når det kommer innen denne sjangeren..

GW var litt kult en periode, men følte at man gikk så fort lei. Samt man er ganske avhengig å være i grupper.. Prøvde å spille alene litt, men ble bare trampa ned hele tiden.

Husker i begynnelsen da man hadde null sjanse for å hoppe. Vet ikke åssen det er nå om det er mulig? Måtte jo gå milelangs rundt ting jo, irriterte meg stort.

Nei det vil nok bli litt mer relaxed casual spill nå for min del, f.eks CO.

Aion skal også såklart spilles når det kommer ut, men spørs om jeg faktisk gidder å være så aktiv til tross man må grinde litt der.

Som MiLLHA nevner, det er så mye. Føler at jeg blir lei selv.

Endret av TerraZero
Lenke til kommentar

Du snakker om Pre-TBC.... fortell mer?

Enig i resten....

Trist at man ikke kan hoppe i GW... Stress fo jeg trykker space men så stikke personen mot sist NPC =(

Skal ta noen timer CO nå.... Ses snart.

obs... Server is down.... Låvende...

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...