KraniC Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) det er noe seriøst FUCKET her, eg skal liksom patche et par MB men patcheren låser seg hele tiden så eg får isje patchet, har isje fått spillt i det hele tatt i dag. noen som vet kosen eg kan fikse dette? EDIT: fikk fikset det kjørte den som kompatibel med windows xp service pack 2 og då gikk den, så visst noen har problemer med det så prøv å gjøre det, og kjør som administrator^^ men får isje spillt før etter jobb i morgen, så håper eg ser dåkkar pålogget då Endret 17. august 2009 av KraniC Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 100kr måndlig? Jeg betalte ca 100 kroner for selve spillet. Jeg var klar for å betale en månedsavgift, men jeg fikk valget om en 14 dager trial, så jeg vet ikke hva det koster månedlig enda.. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Min helt.... ^^ Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Damn.. awesome look på den charen, Millha! ^^ Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 naaais MiLLHA argh eg fikk så vidt begynnt å lage utsende på min char, men ble isje ferdig så må vente helt til eg kommer hjem i dag >.< kosen er spillet så langt? og går serverne smooth? hater lagg og drit Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har kommet halvveis på den patche driten :S den bare henger seg hele tiden og får errors og time outs. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 kjører du windows vista? for i så fall så prøv å sett den launcheren som kompatibel med windows xp service pack 2, du gjør det med å gå høyre klikket på iconet og gå på egenskaper også går du på kompatiblitet og der skal du finne det, også må du starte den med å høyre klikke og trykke "kjør som administrator" dette funket i værtfall for meg. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Eg kjøre Vista Ult. 64bit.... Ikkje noge problem. Serveren virke fint nok, ikkje noge lagg, når man komme inn... Men der er kun 5-25 spillere per channel. Spille til nå er ganske OK faktisk. Har stilt litt på kontrollan, så nå er det som et action spill... Skyter med et kjapt trykk på midt musa, og bruker special skyting når jeg holder midt musa. MIssions er sånn midt på treet... Transport var dritt kult... Testa alle, teleport var best. Stillig var det også at når man kom vekk fra tutorial levele kunne man edita character igjen... Det var ganske nice... Ganske kult også at man kunne prøve alle skills og perks man upgraderte før man virkelig låset dem... Så det er ganske OK... Men nettsiden som de har er søppel... Launcheren bruker nettsiden til å vise diverse info... Suger utterst mye... Men etter patching ambefaler jeg å gå CO mappa der det er installert, så går du i ei mappe som hete "Live" der skal der være en client.exe som du kan bruke til å starte spillet uten å måtte logge inn på nettsiden, eller å vente på at den skal sjekke etter patch... Ellerst bra. Men ikke helt et fullverdig MMO.... Følels mer som et action spill, der man kan være noen flere på en server. Btw... finner værke Leaf eller KraniC... Legg meg til plz... MiLLHA \ GEAR ---------------------------------------------------- Planet Side Så på siden dere, og der var en link som så join free, så det kan være at de lever kun på salg av spillet? Som GW. Men jeg vet ikke helt om det frista stor etter å har sett litt... Hva jeg husket og hva jeg så, var to forskjellige ting. =P Men vis det er noe liv på det spillet der så må du si ifra... Kansje det er gøy med nok folk? Letter å ambefale kompiser siden det funker på eldre PCer. ------------------------------------- Litt reint RPG prat.... Noen sett Alpha Protocol, kan ikke husket å sett så mye til dette spillet, men det er ute i oktober. Det ser ut som et gammelet spill på grafikken, men det kan bare være nice. Spillet er en slags agent spill, der du får en mann, som man kan lage og endre som du vil, (stats, forkledning, hårveks, våpen custom) Ser litt gøy ut, så lenge gameplay er bra, virker litt dårlige de AI som de har i vidzene. Her er link. ALPHA PROTOCOL YOUTUBE 2 YOUTUBE 3 Denne er litt offtopic, men ta en titt er du snill... LØYE Endret 18. august 2009 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 takkar for info og tips om kosen få det til å kjøre spillet bedre. og grunnen til du isje finner meg er forde eg isje har en char endå, siden eg isje fikk spillt i går fikk jeg ikke laget en så eg begynnte litt i dag tidlig før jobb, men er isje ferdig. men eg legger deg til når charen er ferdig, altså etter jobb Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 driver og laster ned nu, er nok ingame om en drøy time tenker jeg Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 flott, legger deg og til når eg kommer hjem leaf Lenke til kommentar
Millha Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Noen som kommer inn... Har problemer med "server connection timeout". Samme som i går, måtte bare prøve til det var en åpning der jeg kom inn... Alt funker fint når man først har kommet til. Men slik som det er nå, kan det ikke holde på... HAHA..... tror jeg fant en løsning.... Bruk nettleseren til å gå på Champion Siden, ta så å logg inn der. Så går du i "\Cryptic Studios\Champions Online\Live" folderene og starter "gameclient.exe" Funker bra til nå... Men funker nok ikke så bra når man trenger en update.... Men nå skal det games litt. Der er litt mer folk idag ja... ca. 40-50 på noen av channelsene. Men fant ut idag at alt som skyter domminere i PvP... Har hatt noen duels osv. Funker flott... Men item drop på dette spillet er gørr kjedelig. Endret 18. august 2009 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
Millha Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Spiller dere? Dere datt ut så har jeg ikke sett noe mer til dere. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 eg spillt, men så datt eg som sagt ut og ble forbanna og begynnte å se på serier, kommer nok snart tilbake Lenke til kommentar
Millha Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Noen wallpapers av figuren min. En med Maske og uten... Tar en pause i gamingen nå.... Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 wææææ hun så awesome ut, veldig bra laget her er då min. sorry for at bilde ble litt fucket, når eg tok print screen tok den seff av vegge skjermene mine og paint fant ut at han skulle være vanskelig i dag >.< Lenke til kommentar
Millha Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Gimp eller paintshop ambefaler jeg. Kansje du skulle hatt photoshop som meg. Da hadde nok bilde problemet vært ordnet. Så bøsen ut han... Men personlig syntes eg at han hadde vært bedre uten hornene på hode og skulder. Men ellerst bra. Må si at jeg syntes at det går mye i det samme på CO... Folk er mye like. Det er også mangen som ser ut som om de ikke gadd å bruke editoren og bare forandra fargen på default figur. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Er mange som ikke gidder å dykke dypt inn i Character Creatoren når de har 1 uke på seg til å komme til endgame, characters blir jo wipa neste mandag anyways Lenke til kommentar
Millha Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Derfor er bilder viktige minner... Tror ikke jeg kommer til å ta noe "race" mot endgame. Jeg spiller og tester for se om det er noe som faller i smak. Til nå er det faktisk ganske gøy, men der er mye som kunne blitt fikset. Synd at figurene blir fjerna, kunne gjerne hatt denne figuren vis jeg kastet meg på noen månder igjen... Men gjør ikke noe, får bare brukt editoren mer. Btw. man kan ta vare på figuren, for spillet kan lagre custom layout. Slik at man kan bare ta vare på disse filene... De er nok plasser et eller annet plass i DIR mappa. Men vi ser.... Blir nok Aion over dette. Faktisk så er FaceEditoren til Aion minst like mektig som editoren til CO. Men Aion har ikke the med custume creator. Men jeg liker å sanke ette nye armor, så dette er bare et pluss... Syntes at det man plukker opp i CO er ofte lite spennende... Der er liksom ingen glede i det. Pluss man tenker ikke at "oi han er sterk, for han har den armoren".... Så skryte faktor for høyt lvl er ikke eksisterende. Ble slått for først gang idag av en i duel. Rart nok så hadde han melee. Jeg domminerte i begynnelsen, der jeg nesten drepte han. Men så viser det seg at han hadde en syk "regenerasjon rate". Tror vi holdt det igang over 15min før han endelig vant. Liker duel siden det med plassering har mye å si, så det føles litt mer "action". Det å hoppe og springe for å ungå slag... Moro.... Jeg skal spille litt nå, er på chatten; chatroom Gamer.no Eg lvl 12... tapte mot en frosk... lvl 9.... Føler meg voldtatt... :\ Endret 18. august 2009 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Eg fikk isje helt MMO følesen av dette spillet asså, det er et veldig bra spill og character creation rulte, men eg følte liksom isje at du fikk den character progression som eg synes er gøy, det er jo gøy at man kan få forskjellige kule krefter og alt, men man får jo isje ny armor, og det andre av items er drit kjedelig for det er bare masse statics, det er liksom ingen nye armors man kan glede seg til og kjempe for å skaffe. og det er i værtfall noe eg synes er veldig gøy i MMO'er (eg vet, dette har isje TSW og eg er jo blitt nesten fanboy mot den ) grunnen til det er at TSW har andre typer items som kan gjøre det bedre som eg vil tro kan vises visuelt, som våpen og greier. isje det at eg har komt langt nok til å egentlig vite noe særlig om spillet, men for meg så føltes det mer som et singel player action spill enn et MMO. og isje det at action spill er en dum ting, var bare isje helt det eg så etter i spillet. men for all del, kan hende dette forbedrer seg jo lengre ut i spillet man kommer, det kan jo isje eg vite endå. men eg tror det som plager meg mest med spillet er at eg isje helt føler at eg får noe progression i spillet og eg har liksom items å glede meg til så eg føler isje helt for å gå dungeons og raids visst eg isje tjener noe på det. føler også det at det er blir veldig mye "skadd så mye du kan på kortes mulig tid" altså at du bare spammer ut kraftige angrep. så det kan jo bli litt kjedelig i dungeons og sånt visst det isje er noen strategi inni bilde, men det er det selvfølgelig for tidlig for meg å påstå, kan være et er masse strategi inni spillet bare isje så tidlig. men alt i alt så er det et veldig bra spill. det passet isje helt for meg då, men det er nok mange som vil like dette spillet så eg skal spille ut beta'en og så se om min mening om det har forandret seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg