Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!


Anbefalte innlegg

Guild pleier og være en lett sak vis man er flere som står på for å lage. Men det er ikke sikker at man får lage noe guild...

Men det er vel slik at man samler noen penger for å opprette en guild. Enten det eller at man får retten til å lage guild via å kjøpe\finne rettogheter til å lage guild.

 

Det er liksom det som pleier og være tilfellet. Men kansje de ikke har et guild opplegg i CO.

Kansje det er mer slikt at det blir en hero squad.... Men me ser på mandag.

Men me sko nå fått avtalt med noen om dette. Veit ikkje om der er noen her som bruker skype?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg vil tro de har noe guil system, ellers ville det jo blitt mye stress for hardcore gamerne, så eg kan ta å sjekke litt rundtom på nette å se ka eg finner :p

og eg har skype, brukte det når eg raidet på wow. heter antroth.morgana der^^

 

EDIT: http://www.champions-online.com/preview_guild_application her er linken til siden man skal lage guild på (og ja, man gjør det tydeligvis isje in-game) men eg får bare opp page not found så vet isje eg :p

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Takker... Kansje ikke riktig det når man kunne hatt en eller annen erfaren spiller... ;)

Leaf f.eks. , som er så giret på spillet. Kunne vært noe... Men vi kan se på mandag, skal i det minste prøve.

 

Jeg heter MiLLHA på kontakt navnet på champOnline så bare ta kontakt.

Lenke til kommentar

eg har prøvd lotro på en trial, så langt som eg kom var det veldig bra og det overasker meg at det er så få spillere på det, men DDO har jo også ganske få. tror det er turbine som isje er helt flink til å reklamere :p

men det fine med lotro er at det går ann å kjøpe life time subscribtion der, tror den koster 200$ og det er generellt et godt spill så visst du tror det er noe for deg kan du jo prøve en trial etter champions online beta'en er ferdig.

 

og ja ser dåkkar alle in-game :D til dåkkar som endå isje har skrevet kontakt navnet deres på champions så gjør det gjerne nå :D (mitt er kranic, tror eg har sagt det før :p)

Lenke til kommentar

Lest mye om planet side for lenge siden, tror der var et MP demo ting eller noe av det "ages ago" men der er sikkert folk som spiller det ennå. Men om der er mange, det er ikke lett å si. Jeg også har lurt på om jeg skulle starte på et gamelt MMO. Anarchy f.eks.

 

OMG.... får ikke spille beta jeg....

Beta key funker ikke.... Kommer bare opp at jeg ikke kan spille spillet ennå.

Når jeg går inn for å legge inn beta key så kommer det at denne koden er alt i bruk....

Begynner nesten å grine... Hadde gledet meg... :cry:

 

Noen som vet noe om dette?

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar
Noen som spiller PlanetSide? Jeg beveger meg ut på det for å se om det er nok igjen som spiller det til at jeg blir boende der..

 

Spilte det for en god del år tilbake, var ganske kult egentlig. Planetene var store, og der var drit gøy og fly rundt med sånt lite scout ship og ta over små outpost hvor ingen var :p

Har skjønt det sånn nå at det ikke er veldig mange som spiller det lenger, var server merge for noen måneder siden faktisk. Men alt i alt ganske kult, mangler bare de mange spillerne som det så sårt trenger.

Lenke til kommentar
Lest mye om planet side for lenge siden, tror der var et MP demo ting eller noe av det "ages ago" men der er sikkert folk som spiller det ennå. Men om der er mange, det er ikke lett å si. Jeg også har lurt på om jeg skulle starte på et gamelt MMO. Anarchy f.eks.

 

OMG.... får ikke spille beta jeg....

Beta key funker ikke.... Kommer bare opp at jeg ikke kan spille spillet ennå.

Når jeg går inn for å legge inn beta key så kommer det at denne koden er alt i bruk....

Begynner nesten å grine... Hadde gledet meg... :cry:

 

Noen som vet noe om dette?

 

beta'en begynner jo isje før 18.00 :p

og no skal eg hive meg innpå, akkuratt komt hjem fra overtid på jobben :D

Lenke til kommentar
Spilte det for en god del år tilbake, var ganske kult egentlig. Planetene var store, og der var drit gøy og fly rundt med sånt lite scout ship og ta over små outpost hvor ingen var :p

Har skjønt det sånn nå at det ikke er veldig mange som spiller det lenger, var server merge for noen måneder siden faktisk. Men alt i alt ganske kult, mangler bare de mange spillerne som det så sårt trenger.

Prøvde det bittelitt, og skjønte ikke veldig mye. Skal se nermere på det da jeg er mer våken, for konseptet virker genialt.

 

Planetside.... hmmm....

Er det gratis nå eller må man frem med gryn?

Det er ikke gratis nei, kosta ca 100,- på direct2drive...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...