Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!


Anbefalte innlegg

eg har testet litt no. (serveren er åpen no)

og eg må si det virket rimelig bra, drit bra character customize, masse forskjellige power sets og utsender man kan velge mellom, kan få spilleren til å se ut som man sjøl ønsker, combat systemet var veldig action basert som eg likte, løpte rundt med 2 gunnere og kjøt folk også kan man ta noen ting rundt deg og kaste de på motstanderen og det var jo litt kult, kan man bruke omgivelsene og.

grafikken var ganske bra, ga skikkelig comic style når du spillte og eg så mange forskjellige intressange spillere. fant også ut at 1 uke beta på spillet er alt for lite for man kan jo bruke 1 uke på bare å teste ut forskjellige utsender og power sets :p

 

så alt i alt så er eg positivt overasket av spillet så langt som eg har sett (og det er isje langt) så eg gleder meg skikkelig til den ordentlige beta'en begynner kor eg skal bygge min AWESOME hero :D

 

hadde store problemer med lagg i spillet, men det kan være forde pcen min suger og eg brukte det i window mode menst eg snakket på msn, så i betaen kommer eg isje til å gjøre det.

 

og 2 stykker på 2 plass? det kan jo isje stemme, og dessuten har eg og faste inlegg :p

og 100 poeng for tråd starter? det er jo litt grådig, vi sier 5. og eg hater lunar online visst det hjelper :D)

Endret av KraniC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OKAY. Vi sier 20 points. Så kan du få +5 for å hate Luser Online.

Eller kansje 1000 poeng til alle!? Free for all!!!!

 

Skal se om jeg får noe sleng på Champ nå....

 

Legge til at eg faktisk syntes Runes and Magic er mye bedre enn det eg sku tru.

Men eg slite med for mange quests på lista, og for lite kontroll...

Satse på å komme lvl20 på både Scoute/mage skillene mine. Håper noen legger meg til snart. Kunne tenkt meg noen å spille med, folk er ikke akuratt pratsomme i det spillet. Kunne nesten bare vært et solo spill =P

Lenke til kommentar

har selv en lvl 50 mage/knight på Runes of Magic, men spiller veldig lite for tida. ikke vært pålogget på en par måneder. mye annet som skjer, samt at endgame handler veldig mye om å farme instancer for stats/cash til å kjøpe stats.

 

bør ha 12k hp som mage i endgame og på lvl 50 har du 2k, resten hentes fra gear. sier seg selv at det må farmes :p

 

men kjempebra spill fram til da i allefall. veldig gøy å spille i guilder å raide instancer sammens :)

Lenke til kommentar

Høres bra ut... Men har kun hatt et menneske snakke til meg eller svare i RoM...

Skuffet der as.... Bedre på PW i den delen. :\

 

Men eg spele nå litt på PvP serveren i Europa. Så vis noen legger meg til så er jeg der.

Men jeg spiller aldri veldig lange strekk.

Lenke til kommentar

hehe nice :D

trenger folk som kan spille med meg for spillet er isje noe særlig gøy visst man spiller solo.

leste nettopp at DDO får PvP, auksjons hus og crafting system i den neste updaten, så då blir det mye mer å gjøre i spillet.

http://www.youtube.com/user/CirrusEpix#pla...C/9/w2rHDDrym-M

der er en veldig god review til de som isje helt vet ka dungeons and dragons er, og husk at de 3 tingene han gir minus på blir no forandret, altså at det blir F2P, PvP, auksjons hus og craftig :p

Endret av KraniC
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Se hva jeg fant i mitt eksemplar av Red Alert 3:

Warhammer: Age of Reckoning Kossar's Helm** This magical Kislevitehelm is imbued with the spirit of the wild North and will magically tranfsorm the wearer into a ferocious bear.

 

Noen som har erfaring meg den?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...