KraniC Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 hehe eg gleder meg til å høre om blizzard sitt nye eg og, men egentlig håper eg litt at TSW slår det for eg har veldig lyst at det skal bli en stor suksess. og p.s warhammer online er isje et F2P MMO det er et P2P og koster like mye å spille som AoC og WoW. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Favoritt P2P MMO: Warhammer Online (Ikke særlig aktiv) Favoritt F2P MMO: Guild Wars (spiller det ikke lenger) Etterlengtet P2P MMO's: All Points Bulletin Online (APB), ChampionsOnline, Aion og SW:ToR Etterlengtet F2P MMO: Continent of the Ninth (er ikke 100% sikkert om det blir f2p, men jeg tror det) Endret 13. august 2009 av TerraZero Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 naaaais som dåkkar sikkert har sett på forsiden så gir gamer ut 300 beta keyer til champions online i morgen 14 august kl 14.00 så alle dåkkar intresserte skaff en også kan vi skrive inn ka nick vi bruker og møtes in game Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Stemmer.. Jeg har allerede forhåndsbestilt fra Play.com så jeg burde vel få en Key etterhvert fra dem regner jeg med. Jeg kommer helt sikkert til å kalle meg det samme som her Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) flott, eg tror eg kommer til å kalle meg KraniC der og men noen som vet noe om når betaen begynner og hvor lenge den varer? kunne vært greit å vite. Endret 13. august 2009 av KraniC Lenke til kommentar
Millha Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 ChampionOnline Beta; here I come! Sitte klar i morra og venter på keys. ^^ Beta'en varer vel til noen uker før utslipp i butikk. Slik at nok folk blir hekta. Yeah! Kom på å nevne at jeg også ser frem til APB som TerraZero nevnte. KraniC; høres russisk ut Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Russisk ut faktisk, den var første gang eg hadde hørt. vel det var isje tatt fra noe sted, bare noe eg fant på i farten når eg skulle registere meg på DeviantArt. men du skal vel kalle deg MiLLHA? som høres litt asisk ut btw. (siden vi var inne på teamet) Lenke til kommentar
Millha Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Den va og ny. Noe jeg også kom på for lenge siden. Har liksom bare hengt med siden. Btw. Millha på deviantart. Check it out. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 likte DA siden din MiLLHA håper du lager flere sånne wallpapers fra spill og anime snart, de var veldig stilige. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Takker.. ^^ Da blei det Champion Beta på meg.... Fikk key fra gamer.... ^^ Har flere bilder som jeg skal legge opp.... mye greier med babes.... Men uploading på deviant er lang prosses.... så det har blitt skyve fram hele tiden. --------------------------------------- OMG.... virker som om Champion siden totalt svikter nå. =\ Får ikke registrert koden =\ Kommer bare at den er alt brukt. Og den første siden som egentlig skulle komme opp etter koden ble skreve inn kommer ikke.... hater slikt... =P Men men, skal nå finne ut av det. Endret 14. august 2009 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Husk at det fins en Champions tråd på forumet da og gratulerer til alle som har fått tak i keys, det var jammen flaks Endret 14. august 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Millha Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Ser ut som jeg må vente til traffiken på siden roer seg eller noe. For det er ikke sjangs å komme inn på den siden som jeg skal skrive coden i. Ser om det funker imårra. Er betaen igang med en gang eller er det en dato på den? Endret 14. august 2009 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 woho eg fikk også key håper vi får spillt sammen der^^ og betaen begynner 17 august 18.00 til 24 august. så vi får spille mest mulig den uken så vi finner ut om vi skal ha det eller ikke. Lenke til kommentar
MaggiJR Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Og når man er inne på det her med betalinsmodeller, på champions kan du betale 1200kr = Life subscription, altså etter det trenger man ikke å betale noe mer. Og før noen sier hvor latterlig dumt dette er, hvis man spiller det i si for eks 2 måneder så er det dumt. Holder man seg derimot til spillet i over 1 år så er det spilleren som får utnytte av det Må nesten også spørre hva som ser bedre ut i DCUO enn i CO, sier ikke at DCUO er dårlig, ikke på noen måte, vil bare gjerne vite med tanke på hvor lite info det er om DCUO sålangt i forhold til CO Det kan man også gjøre på Lotro, 200$ er prisen for lifetime-subscription. Og det var med helt fra begynnelse, så ingen ny ide. Men det er jo fint uansett hvis du har tenkt å spille mye:D Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Tja, ikke så ille det. Om man virkelig liker spillet og er bestemt på å kanskje være litt aktiv, that is. EDIT: Fikk forresten key nå jeg også Endret 14. august 2009 av TerraZero Lenke til kommentar
Millha Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Kom dere inn på siden som dere skrev keyen på? Jeg kommer ikke forbi den siden... Det stopper bare opp etter det! Gralla til alle med betakey... Ei uke var lite, men det for vel bare bli nok. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 kom innpå der eg skulle skrive keyen, men hele siden fucket seg etterpå. men her http://preview.champions-online.com/download kan du laste ned filen og patche den og alt sånn Lenke til kommentar
Millha Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 10 poeng til KraniC ^^ Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 woho har isje sett noen andre få poeng i denne tråden så då må jo eg lede i MMO/RPG tråden Lenke til kommentar
Millha Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Sist eg kjekka, så lede eg med 100 poeng for å starta tråden. B) Å TerraZero ligge på andre med faste inslag på tråden. KraniC ligge på andre for insats, og help til meg. Mhahaha..... Neida, holder ikke skår. Alle er like gode her, utenom de som liker Lunar Online =P Bare tøyser! Rolig nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg