Joachim_F Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Heavy Rain er utsatt til neste år. Les hele saken Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Har ikke dette vært kjent siden E3? Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 På en måte er jeg litt lei meg, fordi jeg gjerne vil spille dette spillet så snart som mulig, men jeg er også glad for at utviklerne tar forhåndsregler, og tenker smart. Da er det bare å håpe på at det kommer i første kvartal neste år... Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Veldig spent på denne her, har Xbox360 sjølv, men digger ekslusive titler som gjer andre konsoller litt ekstra interessanne å prøve, evt låne. Lenke til kommentar
Soth Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ja'ra, hvis ikke de utgir dette på 360 før eller senere, så kan de faen meg brenne i helvete. Lenke til kommentar
Burke Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ja'ra, hvis ikke de utgir dette på 360 før eller senere, så kan de faen meg brenne i helvete. eh lol? det er jo exclusive Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ja'ra, hvis ikke de utgir dette på 360 før eller senere, så kan de faen meg brenne i helvete. Dette spillet blir utgitt av Sony Computer Entertainment. Tror du kan se langt etter en 360 versjon. Dette lå an til å bli årets spill for min del (sammen med Brütal Legend), men nå ligger det altså an til å bli neste års spill. Helt greit, så får de finslipt det enda litt grundigere. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Håper de ikke tar en GT5, så det ender opp med å ta flere år før vi ser det. Lenke til kommentar