Joachim_F Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Heavy Rain er utsatt til neste år. Les hele saken Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Har ikke dette vært kjent siden E3? Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 På en måte er jeg litt lei meg, fordi jeg gjerne vil spille dette spillet så snart som mulig, men jeg er også glad for at utviklerne tar forhåndsregler, og tenker smart. Da er det bare å håpe på at det kommer i første kvartal neste år... Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Veldig spent på denne her, har Xbox360 sjølv, men digger ekslusive titler som gjer andre konsoller litt ekstra interessanne å prøve, evt låne. Lenke til kommentar
Soth Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ja'ra, hvis ikke de utgir dette på 360 før eller senere, så kan de faen meg brenne i helvete. Lenke til kommentar
Burke Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ja'ra, hvis ikke de utgir dette på 360 før eller senere, så kan de faen meg brenne i helvete. eh lol? det er jo exclusive Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ja'ra, hvis ikke de utgir dette på 360 før eller senere, så kan de faen meg brenne i helvete. Dette spillet blir utgitt av Sony Computer Entertainment. Tror du kan se langt etter en 360 versjon. Dette lå an til å bli årets spill for min del (sammen med Brütal Legend), men nå ligger det altså an til å bli neste års spill. Helt greit, så får de finslipt det enda litt grundigere. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Håper de ikke tar en GT5, så det ender opp med å ta flere år før vi ser det. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det har de allerede gjort. Spillet ble først annonsert med en spennende trailer i 2006, tross alt. Det er altså over 3 år siden spillets første trailer ble vist. Det er uvanlig i spillindustrien. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Det var litt dumt, hadde gledet meg til dette i år. Synes det er så mange spill som kommer i 2010 nå, uten at jeg husker alle. Jaja, får bedre tid med de som kommer i år ivertfall da Endret 13. juli 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Taktisk smart og utsette det. Singularity ble jo også utsatt til neste år for å ikke komme ut samtidig som modern warfare 2. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Var smart å utsette spillets utgivelsesdato, ikke minst fordi dette er et spill som må få stor dekning da det er et spill mange kanskje ikke helt forstår. Om Sony velger å gi det ut i Q1-Q2 er jo uvisst da de vel skal gi ut God Of War III i den tidsperioden og det ville jo vært surt at deres egen tittel mister salgstall pga. deres andre spill. Tror mer på en utgivelse for Heavy Rain rundt sommertider (juni/juli) neste år. Lenke til kommentar
Maister_InnleggNO Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Absolutt smart å vente. Valkyria Chronicles bl.a. ble skvist helt ut da de lanserte det i november. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Phew! Det var da enda bra at spillet unslapp julerushet! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det har de allerede gjort. Spillet ble først annonsert med en spennende trailer i 2006, tross alt. Det er altså over 3 år siden spillets første trailer ble vist. Det er uvanlig i spillindustrien. Det er såpass lenge siden ja. Tror ikke jeg visste om det før i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå