_Whistler_ Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Sliter veldig med at hele pc`en kræsjer. Skjer bare når jeg skal spille. Enten så hopper maskina tilbake til win el så får jeg Blue screen. Har prøvd diverse feil søking: Prøvd forskjelige skjermkort, forskjelige ram brikker, nappa ut alt hardware utenom det mest nødvendige, nye drivere til bios, reinst windows og rensket både vifte til cpu og skjermkort. Ingenting har hjelpt, så nå har jeg ikke flere idè`er. Det hele startet for noen måneder siden når jeg spillte Splinter Cell, fikk en kjempe kræsj og noen stygge lyder fra maskinen. Etter det så har det bare vært trøbbel. Noen som har gode tips?? El er det HK mitt som har tatt kvelden? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Prøvd å fjerne alt som heter partisjoner, formatert osv.? Kan jo også være noe rart med hardware som mus/tastatur? Hos meg hender det ihvertfall at mottakeren til musa og tastaturet plutselig slår seg av (og det er ingen på bryter) og maskina klikker og styrer litt i noesn sekunder før den restarter. Dette skjer også bare når jeg spiller. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hei Dette kan muligens være ett varmeproblem? Hvis ikke kan det være at hovedkortet er veldig kresen på hva slags deler som kobles til.. Jeg vet at mange asus hovedkort har problemer, selv har jeg hatt en del problemer med ulike typer asus hovedkort, derfor byttet jeg til ett MSI hovedkort som fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå