nord Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 hei! leste det om å fjerne vifte i xboxen....men jeg lurte på om det finnes en plass jeg kan få hjelp til å skifte "xbox merket" på toppen av xboxen og legge til lys..? takker for alle svar Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 akkurat det ville jeg også, men etter det jeg hør hørt skal den være sinsykt, og da mener sinsykt, kraftig limt på kansje jeg tar feil, det er bare rykter. Lenke til kommentar
scar Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 er ikke så vanskelig faktisk. vist du ikke klarer og dytte den ut med fingrene så kan enn bruke en hårføner eller lignene og varme den opp så spretter den rett ut. stikk innom forumet i signaturen min og spørr der for der er det forl som har gjort dette og kan gi dere flere råd. Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 takker for kjappe svar (og at jeg ikke er den eneste her som har vurdert det ) stikker inn på forumet ditt nå scar! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå