Gå til innhold

Maks overklokking på GForce 4 Ti.

GA

Anbefalte innlegg

Hvor mye har dere som har GForce 4 ti klart å presse kortet? GPU og RAM... Med hva slags kjøling? Har selv foreløpig klart 330på GPU og 650 på RAM. Dette er med standard kjøling. Tweakmonster RAMsinks er nå montert og skal testes når jeg kommer hjem...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel nå får jeg kjørt 700Mhz på RAM, men da vil ikke Unreal2 fungere... Alle andre spill fungerer , men Unreal2 vil ikke starte... 3dMark 01 er også noe ustabilt, plutselig så restarter maskina noen ganger... Men jeg har ingen artifacts... Er det noe jeg kan endre for å fikse det? Hadde den oppe i 730, og alt fungerte en liten stund, uten artifacts, men plutselig restarta maskina... :cry:

Lenke til kommentar
Er det fordi RAM ikke takler mer eller? Den er ikke varm i det hele tatt... Har heatsinks på hver brikke, og 7 kabinettvifter... 2 av dem blåser rett på grafikkortet...

Det er vel fordi rammen ikke tåler mer. Hvor mye har du på gpu?

Lenke til kommentar

greit! jeg veit hva en del av dere skal si..hvertfall en om han er her enda.. "næmen der er cool_boy igjen der..du er på alle titi4200 innleggene du :lol: "

eller no sånt..og det stemmer;) her er jeg igjen=) hehe..

min rekord er pov gf4 ti4200xp 250550@351756mhz med standardkjøling.. max på kortet før artifacts og restart= 376785mhz men dette om pc'n står ved vinduet..hvis ikke er 351756 det meste :D

brukte riva tuner til å klokke med..og medfølgende driver..

Lenke til kommentar
:lol: Rimelig heftige resultater ja! Hvorfor restartes egentlig maskina mi, når ingenting er varmt, og det ikke er noen artifacts? Det tar ganske så lang tid med f.eks Moto GP2 før den gjør det, og når jeg kjente på alt av brikker umiddelbart etter, så var det bare såvidt en lunk på ribba til GPU og nesten kjølig på heatsinkene på RAMen...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...