VEH_InnleggNO Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Slippdatoen til fem nettutgivelser er kunngjort. Les hele saken Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Shadow Complex . Dette må være ett av de mest lovende arcade-spillene, med herlig grafikk og lang spilletid. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Shadow Complex skal kjøpes med en gang det lastes opp. Jeg er også interessert i TMNT og Splosion Man, men jeg kommer nok til å laste ned demoene først. Det ser ut til å bli en flott sommer for oss som liker XBLA. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 noen bilder av spillene hadde vært greit.. Lenke til kommentar
bar10dr_InnleggNO Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Microsoft games er boikotta inntil de starter å lage Flight Simulator spill igjen. Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Microsoft games er boikotta inntil de starter å lage Flight Simulator spill igjen. Hva har det med saken å gjøre? Dette er ikke spill fra "Microsoft Games". Lenke til kommentar
DoGRoG Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Shadow Complex blir det nok noe ut av Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Nesten så jeg vurderer å kjøpe en xbox bare for turtles in time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå