Joachim_F Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 The Elder Scrolls: Daggerfall kan nå lastes ned helt gratis. Les hele saken Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Yess! Dette skal helt klart plukkes ned når jeg kommer hjem. Gleder meg til å spille det! Lenke til kommentar
nilka_InnleggNO Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Oh salige eventyr. Daggerfall var det første dataspillet jeg kjøpte etter at vi endelig hadde fått en skikkelig pc hjemme. Husker jeg var helt hekta, men hadde et problem med at om jeg spillte det for lenge av gangen blei jeg sjøsyk/bilsyk. Ikke at dette under noen omstendighet kunne hindre meg. Dette spillet var tidlig ute med en enorm åpen verden, og selv om det meste var datagenerert føltes det fantastisk å gå gjennom denne verdenen på jakt etter en landsby. Husker jeg hovedsakelig spesialiserete meg som en kriger men med magi til å gjøre innbrudd. Tjente avsindig mye penger ved å stjæle om natta og selge om dagen. og for pengene kjøpte man seg hus eller båt. Dette spillet gir så mye gode minner. rett og slett fantastisk å kunne spille det igjen. Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg spillte dette så sinnsykt mye når jeg var yngre. Anbefaler å innstallere "Andyfall", en mod som legger til en masse nye quests og litt diverse forbedringer til spillet som gjør det enda litt dypere enn det originalt var. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Zomg. Håper DosBox-emulering fungerer bedre her enn med Arena. Endret 10. juli 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Bra tiltak! Har spilt dette litt, og synes det var morsomt, men det var for mye bugs til at det ble den helt store opplevelsen. Sikkert bedre nå med oppdateringer og slikt, men det er for mye annet som må gjøres.. Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ut i fra bildet kan det se ut som en lemming har forvillet seg inn i Daggerfall. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Ja, faktisk, ser den grønne luggen. EDIT: Jaja, det var en kortvarig lykke. Det vil jo ikke engang laste ferdig. Etter å ha brukt timer på 14 megabyte alene, "fullfører" den nedlastingen, og da sier det seg selv at den ikke vil installere. Godt jeg ikke brukte penger på dette. :rolleyes: Endret 10. juli 2009 av Lampelego Lenke til kommentar
DoGRoG Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Prøver å laste det ned, men det stod at det vil ta over 20 timer før den er ferdig lastet ned :S Tenker jeg skal prøve igjen seinere Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg var nok bare uheldig med trafikken, nå gikk det på fem minutter. Ikke at det hjalp stort, etter å ha installert, maser den på at jeg skal sette inn CD, og den har jeg jo ikke.... <_< Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Ikke at det hjalp stort, etter å ha installert, maser den på at jeg skal sette inn CD, og den har jeg jo ikke.... <_< Prøvde du å lese instruksjonene? http://static.bethsoft.com/downloads/games...nstallation.pdf De forteller deg til og med hvordan du skal emulere CD-en. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Oops. Trodde det var insruksjoner for den "gamle" utgaven, og njettet over. Utrolig hva blindt raseri kan få en til å overse. Takker. Endret 12. juli 2009 av Lampelego Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 spilte aldri disse noe særlig, men nyere Oblivion fra Bethesda er jo konge. Blir kanskje en omtale av dette en eller annen gang. Epic news uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå