Fry Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Glemte å skru av pcen min i går, nettverkskortet gikk til hæ**ete da kjøpte meg et nytt i dag, pleier dere å skru av pcen når det lyner og tordner mye? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Niks gjør ikke det, men er ikke så dumt. Men dersom du skal være helt sikker bør du også nappe ut adsl/isdn/modem-kabel m.m. Og siden vi er inne på det, tv er også veldig følsomt for peak-strømmer fra strømnettet, så napp ut den også.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 pleier ikke å gjøre det men noen ganger gjør jeg det. Det er jo ikke så dumt da. bedre enn å være etterpåklok. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Det er litt forskjellig med meg... idag gjorde jeg det, siden lynet var så nærme at det nesten slo ned i huset! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Siste måneden har 2 jeg kjenner fått ødelagt PC pga tordenvær så jeg napper alltid ut ALLE ledninger når lynet smeller ned og det braker som ******. Alltid gjort det og kommer alltid til å gjøre det (til jeg får UPS/overspenningsvern). Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg skrur av pcene mine i tordenvær. Hadde et MSI hk og en PSU som tok kvelden rett før skolestart i fjor. Etterpåklokskap er fint ja... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hehe, etterpåklokskap har jeg aldri hørt om... :oops: Klarte nemlig og ødelegge min nokia 446Xpro (dyr og stor) 2 ganger på rad med ett par måneders mellomrom pga tordenvær.. Koster j*vlig mye å reparere! ..Lang tid tar det også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå