Aasgaard Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Elsker natur? Hater frisk luft? Lyst til å drepe noe søtt? Da er The Hunter midt i blinken. Les hele saken Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hadde hørt det skulle komme bjørn og andre villdyr også? I motsetning til den søte hjorten og kalkunen. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 De har allerede tatt med et dyr til, husker desverre ikke i øyeblikket hva det var, elg eller noe slikt. Et meget interessant spill, ganske morsomt når du driver å følger etter et dyr. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Holder meg til Jakt i "RL". Mye mer sosialt og ikke minst mye morsommere Ihvertfall hvist man er den rette gjengen som er på tur ^_^ Gleder meg allerde til den 15. September! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Fikk lyst til å prøve spillet etter å ha lest denne featuren. Har ikke spilt jaktspill siden Deer Hunter 3. Good times. Lenke til kommentar
Fishermang Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hadde vært kult med alternativ til jakt for oss som gir blaffen i sånnt. Dvs fotografering av både dyrene og landskap. Hadde passet meget bra i et sånnt spill som alternativ måte å spille på Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det er en god stund siden dette spillet kom ut egentlig og jeg har spillt det endel. Og FOR ET JAKTSPILL:D Det er faktisk utrolig underholdende å smyge seg etter en kronhjort i 1,5 time før du endelig kommer inn på perfekt skuddhold, tar et par sekunder på å få med deg bildet av den fine hjorten som står der før du feller det:P Selv uten å ha brukt en krone på dette spillet er det absoludt hvert å prøve:) Uansett om du liker jakt eller ikke. Lenke til kommentar
hÆn dEr Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Dette spillet må prøves - helt nydelig! Spilte det endel da det ble lansert, men tida jeg tar meg til å spille det har falt bort i det siste. I starten var det rykter om at de utvikler multiplayer til spillet, noe som hadde vært sykt! Men de satser vel på å få spillet som det er nå buggfritt og få inn flere ting. Men til de som spiller: Er det fortsatt bare den lille øya som er åpen? (Hvis man zoomer ut på kartet man velger hvor man begynner så ser man ei stooooooooooooooooor øy ved siden av) Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Rett og slett et vakkert spill. Utrolig tilfredstillende å felle den første hjorten. Anbefales, også for de som ikke er særlig interessert i jakt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Blir nok å prøve! Jakt virker utrolig spennende og appellerer til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå