Mountainhome Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Tittel sier det meste, jeg vil vite om og hvordan det er mulig å ta opp film mens jeg spiller UTEN å bruke Cam. vil helst at PS3'en skal ta opp filmingen selv. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg bruker dette, Pinnacle PCTV Stereo med medfølgende opptaks-programvare. Kvaliteten blir . Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Åss'n virker det da? må jeg instalere det i PS3 en(aner IKKE hvordan man instalerer innmat i en PS3)? det finnes ingen enkel program vare for PS3 slik at jeg kan ta opp når jeg spiller Motorstorm PR, eller GTA IV? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Kortet skal inn i PC'en din. Når du har plassert kortet i pc'en, kobler du en s-video kabel fra PS3'en til kortet, deretter installerer du det medfølgende programmet, åpner det og følger instruksjonene på skjermen.. Har ikke dette selv, men vil anta at det er slik det fungerer. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 er det ikke lettere å skaffe seg en dazzle? Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 kan jeg få link til hvor jeg kjøper det? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Du kan søke etter dazzle eller easy cap for å ta opp i vanlig kvalitet eller så kan du bruke blitzbox f.eks for å ta opp i HD... Endret 17. juli 2009 av Shicca Unødvendig tekst fjernet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 For å komme med en litt annen idè (som jeg selv lurer på) så går det vel an å kjøpe en dvd-spiller med opptager å kjøre konsollen gjennom den? Eller er det ikke slik inngang på de? Husker jeg koblet Playstationen min til videoen og tok opp at jeg spilte Resident Evil. Har tapen enda! Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 http://www.myhava.com/ Den sender trådløst footage til pcen din, og du kan forsatte spille i full hd osv Den funker også til TV og alt annet du måtte ønske slik at du rett og slett får en DVD-opptaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå