AltF4 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Aner ikke. Om gullvåpnene i spillet fungerer som gullvåpnene i Limited Edition vet jeg ikke. Nå vet jeg heller ikke helt hva "fame" er heller, men når du har kommet såpass langt at du har fått gullversjonen av et våpen (så fremt det ikke er særlig vanskelig) er det ikke sikkert du trenger så mye fame lenger uansett. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Btw, RDR selges for 299,- @ Elkjøp ut dagen. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Skulle likt å sett noe som kunne ha deaktivert gull-skinnene til våpnene. Det jeg mener er at du velger om du vil se dem eller ikke, slik at du har dem aktivert, men du ser dem ikke, men fortsatt vil de andre se det som gullvåpen vice. versa. Jge er fullstendig klar over hvor dårlig formulert dette ble. Endret 2. mai 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Veldig få våpem var forgyllet, de fleste fine dyre våpen var forniklet, men elfenbein grep, gjerne utskåret i fine mønstre Lenke til kommentar
kilmas_InnleggNO Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 jeg bestilte meg red dead Redemption limited Edition først på gamezone,men avbestilte det og kjøpe det på elkjøp i steden. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg gleder meg egentlig noe jævlig til dette spillet her jeg. Og om jeg ikke husker feil har jeg norsk eksamen i bokmål den dagen også, og da pleier jeg alltid å skrive fort. Selv om jeg ikke kommer til å stikke tidlig for å skaffe spillet da. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg gleder meg egentlig noe jævlig til dette spillet her jeg. Og om jeg ikke husker feil har jeg norsk eksamen i bokmål den dagen også, og da pleier jeg alltid å skrive fort. Selv om jeg ikke kommer til å stikke tidlig for å skaffe spillet da. Har norsk sidemålseksamen 21. mai jeg (10. trinn). Den varer jo til maks klokka 1 (slutter halv 2 til vanlig) så jeg ser positivt på akkurat det (dessuten tar jeg eksamen engelsk VG1 som privatist, tror denne kræsjer med både matte og engelsk 10. trinn og da er sjansen for å få norsk stor/100%) Får bare håpe Platekompaniet og posten gjør jobben sin da Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Sikker på at det der ikke er messing? Google etter bilder med gull våpen på AK-47, men fant ikke det bildet der. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Og hva har et moderne gullforgylt våpen med western våpen å gjøre? Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Og hva har et moderne gullforgylt våpen med western våpen å gjøre? Det er status B) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Og hva har et moderne gullforgylt våpen med western våpen å gjøre? Det er status Oh yeah, det siste dere ser er mine skinnende pistoler idet dere treffer bakken om noen uker....mohaaaa! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 http://www.gamespot.com/ps3/action/reddeadredemption/news.html?sid=6260497&om_act=convert&om_clk=newsfeatures&tag=newsfeatures;title;2&mode=previews Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Samme hvor mange filmer og hvor mange artikler jeg leser om spillet greier jeg ikke bli helt bitt av basillen. Det skal bli spennende å prøve det, men jeg forventer ærlig talt ingen verdens ting. Litt rar følelse egentlig, særlig når det er et spill jeg alt har bestilt. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg har dessverre gjort det jeg lovet meg selv å ikke gjøre, men jeg er helt i ekstase for dette spillet, ikke de at mange av vennene mine også hyper dette spillet noe sinnssykt hjelper. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Akkurat dèt er en ting jeg syns er moro - det er mange jeg kjenner som skal ha dette spillet, så onlinedelen regner jeg med kommer til å bli grundig utprøvd. Og det er en stund siden jeg har spilt med venner nå, så det skal bli moro. Får bare håpe den biten av spillet leverer slik Rockstar hevder. Lenke til kommentar
Neste Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Red Dead Redemption: hands-on with the final code Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Red Dead Redemption: hands-on with the final code Etter som det er så fint vær på denne tiden sto valget mellom dette og Alan Wake. Var egentlig ikke så vanskelig valg.... RED DEAD! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Red Dead Redemption: hands-on with the final code Etter som det er så fint vær på denne tiden sto valget mellom dette og Alan Wake. Var egentlig ikke så vanskelig valg.... RED DEAD! Eller ja takk begge deler! Jeg kommer ikke til å klare å styre meg.....mange bra spill som kommer den mnd her.....alt for mange! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Red Dead Redemption: hands-on with the final code Ja hadde det bare vært så lett. Altfor liten tid, altfor mange spill Etter som det er så fint vær på denne tiden sto valget mellom dette og Alan Wake. Var egentlig ikke så vanskelig valg.... RED DEAD! Eller ja takk begge deler! Jeg kommer ikke til å klare å styre meg.....mange bra spill som kommer den mnd her.....alt for mange! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå