Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Jada! Jeg bestilte Red Dead Redemption tidligere i dag fra Elkjøp til 299, men fant senere ut at de også hadde lagt ut limited edition til samme pris! Jeg tenkte å ringe, men det var selvfølgelig litt over stengetid... Jeg var redd for å miste tilbudet jeg, så jeg bestilte likegjerne limited edition i tilegg :whistle: Så får jeg heller kontakte Elkjøp på mandag og høre om det går ann å droppe den første bestillingen. Ellers bytter jeg bare standardutgaven til noe annet når jeg får den :D

Btw. Er det noen som vet hva som er

fordelen med limited edition? Var det ikke noen nye våpen og raskere hest? Gjelder det også online? Blir vel litt rart hvis de som har limited edition får en fordel der..

Endret av kristian04
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke noe kanselerings knapp på siden deres?

Tror ikke det... :( Prøvde å finne det. Det er vel mulig å kontakte dem og få dem til å fikse det hvis det ikke går så lang tid.... Saken er bare den at da er det ikke sikkert man får det til den prisen i og med at tilbudet bare gjelder denne helga

Lenke til kommentar

Man får det ikke før 21. mai uansett, så det blir ingen brutte forseglinger før den tid kjem. Det vil si at det er mulig å kansellere den tidligere bestillingen. Gjorde dette med platekompaniet i dag morgen, siden jeg så det heftige Limited Edition-tilbudet fra elkjøp. Slang til Avatar (Blueray) i tillegg og til sammen kostet det mindre enn forhåndsbestillingen fra platekompaniet. Artig.

Lenke til kommentar

Utrolig hva et lite google-søk kan gi deg:

Limited Edition

"Deadly Assassin" outfit allows Marston to regenerate Dead-Eye targeting twice as fast. The "Savvy Merchant" would halve the purchasing price of ammunition and guns and double the selling price for ammunition and guns.

"The War Horse" is a black horse with a white mane, tail and markings considered "rare" as well as being "faster" and having "more health" than any other horse in the game.

"The golden guns" reward increases fame with each kill, allowing users to progress much quicker up the ladder of fame.The official online Rockstar Games store, the Rockstar Warehouse, offers a Red Dead Redemption T-shirt as the pre-order bonus.

The limited edition version also a soundtrack composed and performed by Bill Elm and Woody Jackson.

Og nei, dette er bare i enspilleren, det ville jo vært galt å gjøre spillet ubalansert online på den måten.

Men men, kan nevne at man kan få gull våpen i online delen, men de har ikke noen annen effekt enn at de er bling-bling ^^

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Mine (negative) meninger om LE innholdet

Deadly Assassin: Føler at det blir for lett å få penger, kanskje tar jeg feil, men det virker slik.

The War Horse: Om man ikke finner denne senere i spillet synes jeg det blir teit, flott at den ikke virker i multiplayer, for jeg vil ikke løpe i sirkel rundt vennene mine som ikke har den.

The golden guns: Jeg er skeptisk til gull våpen (likte ikke gullvåpnene i cod 4) og at man får mer fame skal jeg ikke uttale meg ettersom jeg ikke har lest om det systemet.

Soundtracket derimot, det skal jeg sitte å høre på når jeg ikke har mulighet til det in-game.

Lenke til kommentar

må nesten si tusen takk til kristian04 ! :D

hadde planer om og kjøpe spillet på gamezone.no men koster 449kr for Limited Edtition der :p

sparte litt penger på og kjøpe det på elkjøp gitt ;)

takk!! B)

Endret av Freaky
Lenke til kommentar

Mine (negative) meninger om LE innholdet

The golden guns: Jeg er skeptisk til gull våpen (likte ikke gullvåpnene i cod 4) og at man får mer fame skal jeg ikke uttale meg ettersom jeg ikke har lest om det systemet.

Gullvåpen får du i spillet uansett, enten du liker det eller ikke. Alle våpen har varierende ferdighetspoeng (for eksempel hodeskudd), og når du har gjort X antall med det våpenet får du gullversjonen av det våpenet.

Lenke til kommentar

Det er jo bare teit, mener å ha hørt at de skrøt over at de skulle gjøre det til et realistisk spill, hvem bruker vel våpen lagd av gull? :huh: Men de er kanskje ikke av massivt gull (første møte med gullvåpen var golden gun i James Bond) som jeg ser for meg.

Lenke til kommentar

Det er jo bare teit, mener å ha hørt at de skrøt over at de skulle gjøre det til et realistisk spill, hvem bruker vel våpen lagd av gull? :huh: Men de er kanskje ikke av massivt gull (første møte med gullvåpen var golden gun i James Bond) som jeg ser for meg.

Med tanken på hvor mye perioden som var basert på gull så ville det ikke overrasket meg at det var noen som lagde seg et våpen som var delevis av gull, så jeg vil si at det egentlig er ganske realistisk. Og ikke nok med det, det hadde i tillegg vært mulig på den tiden i tillegg. /diskusjon

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Med tanken på hvor mye perioden som var basert på gull så ville det ikke overrasket meg at det var noen som lagde seg et våpen som var delevis av gull, så jeg vil si at det egentlig er ganske realistisk. Og ikke nok med det, det hadde i tillegg vært mulig på den tiden i tillegg. /diskusjon

Det klarer jeg ikke å se for meg, inne i en (eks) 6-løper så er et trangt rør som kula skal igjennom, her oppstår det friksjon som skaper varme, gull smelter ved lavere temperatur enn jern. Gullet ville også ha blitt lettere skadet av rekylen og denne friksjonen fra skuddene. Ikke brukbart i noe mer enn framvisninger etc. Om de er delvis lagd av gull kan for alt vi vet være en gullbelagt ut-side av gull, rundt jernet. Eller bare kolben er gullbelagt. Men våpnene kan ikke være av massivt gull.

Lenke til kommentar

Denne diskusjonen har vi faktisk hatt i "Generell spilldiskusjon" en gang for en god stund siden, og nei, det er ikke mulig å lage våpen av rent gull.

Uansett, gullversjonene av våpnene er for å vise hvor god du er med det våpenet og mens Rockstar kanskje ønsker realisme ønsker de sikkert at spillerne skal føle seg spesielle ved å gi dem spesielle våpen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...