iStephano Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 RDR Undead Nightmare er en fantastisk DLC. Du har alle de gode sidene ved spillet, å gamle figurer som du elsker tilbake igjen. I denne forskrudde "Halloween" utgaven. Fantastisk morsomt. Gøy og se de ikke ta seg så høytidelig med og følge en tidlinje osv.. Her er det underholdning for alle pengene. Last den ned og kos deg med Zombislakt! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Liker Undead Nightmare veldig godt jeg også. Litt for lineær historiefortelling foreløpig, men regner med at det blir mer åpent etterhvert. Det er ingen tvil om at de beste elementene i RDR er videreført til det perfekte da, det må sies! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Da får jeg vel plukke opp denne da! Har sett denne sniktitten og det virker ganske kult (og litt skummelt). Har en av dere et tidsanslag på hvor lenge historien varer å komme med? Er det sidequests og minioppdrag lik de vi ser i RDR? Endret 31. oktober 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Enig! Å dra på en kirkegård med noen venner for og slakte Zombier. Er bare en herlig opplevelse Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Da får jeg vel plukke opp denne da! Har sett denne sniktitten og det virker ganske kult (og litt skummelt). Har en av dere et tidsanslag på hvor lenge historien varer å komme med? Er det sidequests og minioppdrag lik de vi ser i RDR? Det er strangers, nye challenges (med nye belønninger), nye outfits, fire apokalyptiske hester å temme, osv. What's not to like? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det med de fire hestene visste jeg alt forsåvidt. Dette blir et kjøp! Vært veldig mange Halloween-inspirerte spill i år har jeg inntrykket av. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Digger Undead Nightmare så langt. Seth er årets karakter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå