Mokko Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Selvfølgelig, det grafikkmessige har jeg fått med meg, jeg lurer bare på hva du mener med at PS3-versjonen er "helt blottet for alt som gjør singeplayer gøy" (her refererer du vel til MP?), i og med at jeg ikke har 360-versjonen å sammenligne med selv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Spillet er blottet, ikke PS3 eller X360 versjonen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Selvfølgelig, det grafikkmessige har jeg fått med meg, jeg lurer bare på hva du mener med at PS3-versjonen er "helt blottet for alt som gjør singeplayer gøy" (her refererer du vel til MP?), i og med at jeg ikke har 360-versjonen å sammenligne med selv. Mente MP ja. Det har ikke noe med versjonen å gjøre. Poenget mitt var at hvis jeg hadde visst hvor naken MP var ville jeg kjøpt 360-versjonen i stedet og kun spilt singleplayer. Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Selvfølgelig, det grafikkmessige har jeg fått med meg, jeg lurer bare på hva du mener med at PS3-versjonen er "helt blottet for alt som gjør singeplayer gøy" (her refererer du vel til MP?), i og med at jeg ikke har 360-versjonen å sammenligne med selv. Mente MP ja. Det har ikke noe med versjonen å gjøre. Poenget mitt var at hvis jeg hadde visst hvor naken MP var ville jeg kjøpt 360-versjonen i stedet og kun spilt singleplayer. Skjønner ikke hvorfor den er så naken? Hva er problemet med å ha npcene der osv? lage ett gaming sted hvor du kan spille minigames med kompiser og litt mer variasjon på hideoutene og ett litt bedre ranking/reward system så hadde det jo vært så bra. Synes det er rart att de ikke skjønner dette:( Ikke et att jeg synes det er forferdelig dårlig, men når jeg får lvl 50 på online og platinum, så ser jeg liksom ikke helt hva som skal få meg til å fortsette å spille? Bortsett fra DLC OFC, men det er jo 2 uker away Endret 10. juni 2010 av Ajesto Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Skjønner ikke hvorfor den er så naken? Hva er problemet med å ha npcene der osv? lage ett gaming sted hvor du kan spille minigames med kompiser og litt mer variasjon på hideoutene og ett litt bedre ranking/reward system så hadde det jo vært så bra.Synes det er rart att de ikke skjønner dette:( Ikke et att jeg synes det er forferdelig dårlig, men når jeg får lvl 50 på online og platinum, så ser jeg liksom ikke helt hva som skal få meg til å fortsette å spille? Bortsett fra DLC OFC, men det er jo 2 uker away NPCer, oppdrag, minispill, lassoen, butikkene, togene, duellene...ja, det er ikke mye igjen. Jeg håper det er fordi det rett og slett ikke var maskinkraft til å ha en fullt interaktiv MP-verden, hvis ikke var det en av de dårligste avgjørelsene R* noen gang har gjort. Endret 10. juni 2010 av Spartakus Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Skjønner ikke hvorfor den er så naken? Hva er problemet med å ha npcene der osv? lage ett gaming sted hvor du kan spille minigames med kompiser og litt mer variasjon på hideoutene og ett litt bedre ranking/reward system så hadde det jo vært så bra.Synes det er rart att de ikke skjønner dette:( Ikke et att jeg synes det er forferdelig dårlig, men når jeg får lvl 50 på online og platinum, så ser jeg liksom ikke helt hva som skal få meg til å fortsette å spille? Bortsett fra DLC OFC, men det er jo 2 uker away NPCer, oppdrag, minispill, lassoen, butikkene, togene, duellene...ja, det er ikke mye igjen. Jeg håper det er fordi det rett og slett ikke var maskinkraft til å ha en fullt interaktiv MP-verden, hvis ikke var det en av de dårligste avgjørelsene R* noen gang har gjort. Kan vell skjønne att det ville krevd utrolig mye for å kunne kjørt full pakke på hver eneste freeroam som blir startet, veit ikke helt hvordan det fungerer, men men, får håpe det kommer mer dlc som er lukrativt etter outlaws to the end, som forhåpentligvis gjør MP bedre! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Noe jeg håper de fikser er fordelingen av spillere. (eksempel) De kan ikke ha 100 servere når 90 personer spiller på en gang og disse blir fordelt utover. Har aldri opplevd en server med mer enn 10 personer på en gang. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvordan får jeg "Gaptooth Breach Completed"-teksten mens kameraet sveiper over området? Får det til på de fleste andre hideoutene, men her har jeg drept alle skurkene uten at noe skjer.. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Det må være noe ramlende galt med spillet mitt. Det er det eneste spillet hvor jeg opplever store lag-problemer i forhold til loading av meny, modeller på sivlie og sånt noe PS3-versjonen eller? Kjøpte den selv for å spille multiplayer med venner, så viser det seg at den er helt blottet for alt som gjør singeplayer gøy og alle går lei etter noen kvelder. Angrer på at jeg ikke kjøpte 360-versjonen nå. Nope, er xbox versjonen Igjen tror jeg at det smått er noe galt med konsollen min.. har hørt høye hvinelyder fra den et par ganger, men igjen er det kun i RDR at jeg opplever de største problemene. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Da var man på 100%, etter 1 d, 18 t, 21 min og 2 sec. Kanskje minus en 5-10 sekunder. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Jeg har limited edition av RDR og prøver å få tak i Deadly Assassin outfit som følger med. Det eneste mangler er å slå noen i en duel i Armadillo. Jeg har daffet rundt der i evigheter uten å ha blitt utfordret. Er det noen måte man kan provosere frem en duell? Endret 11. juni 2010 av Ercles Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ta på deg Elegant Suit, spill poker, juks og bli tatt med buksa nede. Dueller. Beklager å måtte si det, men Deadly Assassin outfiten er egentlig ikke så awesome som den høres ut. Om det derimot er noen jeg håper er awesome er det Legend of the West, men jeg mangler 5 levler i Ambient Hunter Challenges før jeg får den. Foreløpig har jeg nesten utelukkende løpt rundt med en mexikansk poncho og lekt Clint Eastwood. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Da var man på 100%, etter 1 d, 18 t, 21 min og 2 sec. Kanskje minus en 5-10 sekunder. Særiøst? Jeg har spilt i 4d 17t å er 78% Ja jeg har kost meg mye med og gjøre alt og ingen ting Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg er vel snart på litt over to dager tror jeg og er på rundt 85%. Jeg vet ikke om den regner med multiplayer også, men jeg har ikke spilt multiplayer mer enn i to-tre timer iallefall. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg har spilt en del Multiplayer, sikker derfor tallet er så høyt. Men jeg hadde fri i 2 uker nå å da spillte jeg en god deL: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ahh, angrer litt på at jeg ikke har joinet dere når jeg har sett at dere har spilt. Men jeg kan vel egentlig være litt glad for det også. Det har en tendens til å bli seint på kvelden på Live og jeg var nødt til å være oppe kl 05 hver dag i hele forrige uke. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ta på deg Elegant Suit, spill poker, juks og bli tatt med buksa nede. Dueller. Beklager å måtte si det, men Deadly Assassin outfiten er egentlig ikke så awesome som den høres ut. Om det derimot er noen jeg håper er awesome er det Legend of the West, men jeg mangler 5 levler i Ambient Hunter Challenges før jeg får den. Foreløpig har jeg nesten utelukkende løpt rundt med en mexikansk poncho og lekt Clint Eastwood. Takk for tipset. Jeg har sett på den og det er samleren i meg som gjør at jeg har lyst på den. Legend of the West frister veldig, men jeg vet ikke om jeg kommer til å orke å prøve å få tak i den. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ahh, angrer litt på at jeg ikke har joinet dere når jeg har sett at dere har spilt. Men jeg kan vel egentlig være litt glad for det også. Det har en tendens til å bli seint på kvelden på Live og jeg var nødt til å være oppe kl 05 hver dag i hele forrige uke. Jeg var oppe til 5 hver dag ca, så du kan være glad du ike gjorde det Hadde gått utover kurset ditt Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg er vel snart på litt over to dager tror jeg og er på rundt 85%. Jeg vet ikke om den regner med multiplayer også, men jeg har ikke spilt multiplayer mer enn i to-tre timer iallefall. Jeg har ikke rørt singleplayer og glad er jeg for det Det er SYKT mye tid du må bruke i multiplayer, x100 av det som må i singleplayer. Det er utrolig mye innhold. Og ikke minst 50 levels som kan prestiges 3-4 ganger. Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg er vel snart på litt over to dager tror jeg og er på rundt 85%. Jeg vet ikke om den regner med multiplayer også, men jeg har ikke spilt multiplayer mer enn i to-tre timer iallefall. Jeg har ikke rørt singleplayer og glad er jeg for det Det er SYKT mye tid du må bruke i multiplayer, x100 av det som må i singleplayer. Det er utrolig mye innhold. Og ikke minst 50 levels som kan prestiges 3-4 ganger. Det er Prestige mode altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå