Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående slutten

 

 

Så syntes jeg de kunne latt det med at John døde og spillet var over. Det blir et lite paradoks men man kunne ha fortsatt med John etter endgam for å få 100% fullført.

 

Så kunne man laget en fullverdig oppfølger som fokuserte på Jack og hans jakt på agentene.

Det var hvert fall den tanken jeg satt igjen med etter endgame.

 

 

 

 

Nei, synes det var bra at man kunne spille Jack etter John`s død. Det hadde vært utrolig kjedelig for folk å finne ut at de ikke kunne skaffet 100% etter siste mission`et. Sånt har fungert veldig sjelden å ikke, bare Mass Effect jeg har vært borti dette funket.

 

Likte også slutten med at John døde. Hater at alle redemeption-hisotirer i tv, spill og filmer nesten alltid endte bra. Det er bare så utrolig uorginalt at alt skal ende godt.

 

Å en fullverdig oppfølger fokusert på jakten på en pansjonert marshall? Wow, det er utfordring det!

 

Lenke til kommentar

Angående slutten

 

 

Så syntes jeg de kunne latt det med at John døde og spillet var over. Det blir et lite paradoks men man kunne ha fortsatt med John etter endgam for å få 100% fullført.

 

Så kunne man laget en fullverdig oppfølger som fokuserte på Jack og hans jakt på agentene.

Det var hvert fall den tanken jeg satt igjen med etter endgame.

 

 

 

 

Nei, synes det var bra at man kunne spille Jack etter John`s død. Det hadde vært utrolig kjedelig for folk å finne ut at de ikke kunne skaffet 100% etter siste mission`et. Sånt har fungert veldig sjelden å ikke, bare Mass Effect jeg har vært borti dette funket.

 

Likte også slutten med at John døde. Hater at alle redemeption-hisotirer i tv, spill og filmer nesten alltid endte bra. Det er bare så utrolig uorginalt at alt skal ende godt.

 

Å en fullverdig oppfølger fokusert på jakten på en pansjonert marshall? Wow, det er utfordring det!

 

 

Spør du meg så skulle spillet vært ferdig etter man dreper Dutch, den siste akten har absolutt ingen tilknytning til historien uansett (og har fantastisk kjedelig gameplay). De kunne heller ha lagt til en lang cutscene som du aktiverte ved å ri tilbake til Beecher's Hope som fortalte epilogen, hadde den episke slutten og avslutta spillet helt, men så kunne man bare loade auto-save tilbake til før slutten.

 

Lenke til kommentar

Angående slutten

 

 

Så syntes jeg de kunne latt det med at John døde og spillet var over. Det blir et lite paradoks men man kunne ha fortsatt med John etter endgam for å få 100% fullført.

 

Så kunne man laget en fullverdig oppfølger som fokuserte på Jack og hans jakt på agentene.

Det var hvert fall den tanken jeg satt igjen med etter endgame.

 

 

 

 

Nei, synes det var bra at man kunne spille Jack etter John`s død. Det hadde vært utrolig kjedelig for folk å finne ut at de ikke kunne skaffet 100% etter siste mission`et. Sånt har fungert veldig sjelden å ikke, bare Mass Effect jeg har vært borti dette funket.

 

Likte også slutten med at John døde. Hater at alle redemeption-hisotirer i tv, spill og filmer nesten alltid endte bra. Det er bare så utrolig uorginalt at alt skal ende godt.

 

Å en fullverdig oppfølger fokusert på jakten på en pansjonert marshall? Wow, det er utfordring det!

 

 

Spør du meg så skulle spillet vært ferdig etter man dreper Dutch, den siste akten har absolutt ingen tilknytning til historien uansett (og har fantastisk kjedelig gameplay). De kunne heller ha lagt til en lang cutscene som du aktiverte ved å ri tilbake til Beecher's Hope som fortalte epilogen, hadde den episke slutten og avslutta spillet helt, men så kunne man bare loade auto-save tilbake til før slutten.

 

 

Feil, spillet handlet om dette. John ville tilbake til sitt gamle liv med familien sin. Denne korte biten av spillet handlet nettopp om det. Spillet handlet ikke bare om at John skulle ta livet av den gamle gjengen sin.

 

Lenke til kommentar

 

Feil, spillet handlet om dette. John ville tilbake til sitt gamle liv med familien sin. Denne korte biten av spillet handlet nettopp om det. Spillet handlet ikke bare om at John skulle ta livet av den gamle gjengen sin.

 

 

Men det er jo ikke det siste akten handler om. Siste akten er mer en introduksjon av Jack enn en avlsutning for John. Flesteparten av missiona handler om store øyeblikk i livet til Jack. At John kom tilbake til sitt gamle liv etc kunne som sagt blitt fortalt gjennom en lengre cutscene, det er introduksjonen til Jack som krever at akten har en viss variasjon og lengde.

 

Lenke til kommentar

 

Feil, spillet handlet om dette. John ville tilbake til sitt gamle liv med familien sin. Denne korte biten av spillet handlet nettopp om det. Spillet handlet ikke bare om at John skulle ta livet av den gamle gjengen sin.

 

 

Men det er jo ikke det siste akten handler om. Siste akten er mer en introduksjon av Jack enn en avlsutning for John. Flesteparten av missiona handler om store øyeblikk i livet til Jack. At John kom tilbake til sitt gamle liv etc kunne som sagt blitt fortalt gjennom en lengre cutscene, det er introduksjonen til Jack som krever at akten har en viss variasjon og lengde.

 

 

Det kan være to grunner til at vi spiller som Jack til slutt.

1. Det kommer en oppfølger hvor Jack fyller ut sin drøm som lovløs (han nevnte at det fristet å følge John sine fotspor)

2. Du skal kunne fortsette å spillet for å kunne unlocke alt for å få achievements/trophies uten å måtte starte hele spillet på nytt.

 

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Angående slutten

 

 

Så syntes jeg de kunne latt det med at John døde og spillet var over. Det blir et lite paradoks men man kunne ha fortsatt med John etter endgam for å få 100% fullført.

 

Så kunne man laget en fullverdig oppfølger som fokuserte på Jack og hans jakt på agentene.

Det var hvert fall den tanken jeg satt igjen med etter endgame.

 

 

 

 

Nei, synes det var bra at man kunne spille Jack etter John`s død. Det hadde vært utrolig kjedelig for folk å finne ut at de ikke kunne skaffet 100% etter siste mission`et. Sånt har fungert veldig sjelden å ikke, bare Mass Effect jeg har vært borti dette funket.

 

Likte også slutten med at John døde. Hater at alle redemeption-hisotirer i tv, spill og filmer nesten alltid endte bra. Det er bare så utrolig uorginalt at alt skal ende godt.

 

Å en fullverdig oppfølger fokusert på jakten på en pansjonert marshall? Wow, det er utfordring det!

 

 

 

 

 

Ikke nødvendigvis. Han kunne vært pensjonert, ja. Han kunne vært gammel, ja. Men han kunne fortsatt rykket opp noe kraftig og hatt en masse badguys på sin side og det hele kunne beveget seg inn i noe større som foregikk i denne tidsperioden.

 

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Eller man kunne avslutte spillet som det ble gjort her, med en naturlig avslutning på historien og en naturlig overgang til å spille som Jack i free-roam etterpå for deretter å lage en ny historie til neste spill. Uansett hvor "lite barn" jeg synes Jack er å spile som i forhold til faren sin hadde det blitt enda rarere om John skulle gjenoppstå etter slutten.
Lenke til kommentar

Avventer med å se den til jeg har fullført spillet. Men jeg er veldig spent på hva min gode venn Yahtzee har å si!

 

Begynner å kjenne at spillet tærer litt på meg nå, det er liksom ikke så forbanna lystbetont alt lenger. Samtidig som jeg uten problemer kan bruke en time på å ri rundt på måfå, noe som jo absolutt er et tegn på hvor underholdende spillet faktisk er.

Lenke til kommentar

Det var faktisk noe av det første som møtte meg første gangen jeg forlot ranchen i begynnelsen av spillet. Ikke sett det siden, men jeg fikk et lite støkk i meg - hadde ikke akkurat forventet dèt, selvmord har liksom ikke vært vanlig kost tidligere. Da var det rett nok en mann som skjøt seg selv, men det kom ikke mindre bardust på for det.

Lenke til kommentar

Begynner å kjenne at spillet tærer litt på meg nå, det er liksom ikke så forbanna lystbetont alt lenger. Samtidig som jeg uten problemer kan bruke en time på å ri rundt på måfå, noe som jo absolutt er et tegn på hvor underholdende spillet faktisk er.

 

Skal sant sies opplever jeg det ca likt.

Prøver å få gjort unna de ambient-greiene.. Men det kan ofte være noe slit å rave rundt i villmarka i håp om at man skal støte på det dyret du leter etter.

Lenke til kommentar

Avventer med å se den til jeg har fullført spillet. Men jeg er veldig spent på hva min gode venn Yahtzee har å si!

 

Begynner å kjenne at spillet tærer litt på meg nå, det er liksom ikke så forbanna lystbetont alt lenger. Samtidig som jeg uten problemer kan bruke en time på å ri rundt på måfå, noe som jo absolutt er et tegn på hvor underholdende spillet faktisk er.

 

Yahtzee spoiler vel ikke spillet? Forøvrig meget bra omtale. Jeg har ikke prøvd spillet så kan ikke si om han treffer spikeren på hodet. Moro var den uansett. "Purple monkey dishwasher".. Ååå så jeg lo. Yahtzee må være verdens morsomste anmelder.

Lenke til kommentar

Det må være noe ramlende galt med spillet mitt. Det er det eneste spillet hvor jeg opplever store lag-problemer i forhold til loading av meny, modeller på sivlie og sånt noe :angry:

 

PS3-versjonen eller?

 

Kjøpte den selv for å spille multiplayer med venner, så viser det seg at den er helt blottet for alt som gjør singeplayer gøy og alle går lei etter noen kvelder. Angrer på at jeg ikke kjøpte 360-versjonen nå.

Lenke til kommentar

Jeg trodde ikke det var nødvendig å utdype det; det er kjent at PS3-versjonen er en port som både ser dårligere ut og fungerer dårligere teknisk enn 360-versjonen. For detaljene så bare sjekk tidligere poster i denne tråden av folk som har spilt begge versjoner og sammenlignet. Det er ikke så ille som med Bayonetta og PS3-versjonen har fremdeles grafikk i toppklasse til konsoll å være, men har man valget kjøper man til 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...