Gal_ape Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Hva skal man si? Congratz med grindinga Hvordan gikk du frem? Endret 8. juni 2010 av Gal_ape Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Haha, ute og jakter bjørn og midt i skogen ser jeg to karer foran en telt hvor den ene karen går og setter fra seg en tønne med krutt. Så hører jeg "Ahh, it's time for a cigarette" og plutselig var det bare tomrommet igjen ^_^ Jeg bevitnet omtrent samme situasjon for en liten stund siden. Morsomt var det. ^_^ Endret 8. juni 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Er det noen som har lyst til å ta "drep 500 stk med kanon" online? Har igjen: lvl 50 på free roam og 500 kills med mounted weapon Hvordan fikk du consecutive (ffa/gang match) trofeene ? de organiserte kampene virker bare altfor tilfeldige til å klare å holde ett jevnt høyt nivå. Har du bare spilt kjempemye og hatt litt flaks ? Det er vell ett par forklaringer på det. Nr1: jeg er vell rett og slett bare badass! 2: Fikk de dagen spillet kom ut 3: FFA: er ett par campe steder i chuparosa og las hermanas som er helt råe, (første dagen kunne ingen mapsa og bare løp rundt og var easy peasy. Sikkert samma forklaringa på teammatch også, få online mye 2 mot 2 osv, som da fører til seier på seier. Kan tenkte meg de er litt stress nå Men nøkkelen til FFA er å finne ett sted med overblikk og ett bra våpen og bare vente. Har faktisk bare 10 assist og lvl 50 trophyene igjen Endret 8. juni 2010 av Ajesto Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg møtte noen som campet ute, med masse tønner krutt rundt seg. Så sier han ene til han andre som vimser rundt. "Do not touch anything!" Jeg gikk bort for og sjekke hva han mente, samtidig ser jeg hesten min snike seg opp til meg og dytte bort i en tønne.. Ja, må jeg si mer? Epic Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvordan gikk du frem? Spilte igjennom Terosa Azul de siste 3 nivåene, fikk ca. 2000 xp på 3 minutter hver gang. Går fort, men er kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Noen som har skjønt hvordan duellerings-opplegget funker? Jeg klarer som oftest å trekke skytern først og få tagga fienden, men hva er det som gjør at man faktisk begynner å skyte? Virker litt random Hvordan vinne alle duellene i spillet: Vent til kameraet er nærme nok til at du er komfortabel med å sikte, trekk pistolen, plasser markøren over ansiktet til motstanderen og trykk så mange ganger du kan. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Noen som har skjønt hvordan duellerings-opplegget funker? Jeg klarer som oftest å trekke skytern først og få tagga fienden, men hva er det som gjør at man faktisk begynner å skyte? Virker litt random Hvordan vinne alle duellene i spillet: Vent til kameraet er nærme nok til at du er komfortabel med å sikte, trekk pistolen, plasser markøren over ansiktet til motstanderen og trykk så mange ganger du kan. Trenger ikke headshot, når du kommer over skrittet begynner du å trykke. Husk å ikke trekke før etter "Draw" kommer fram på skjermen. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvordan gikk du frem? Spilte igjennom Terosa Azul de siste 3 nivåene, fikk ca. 2000 xp på 3 minutter hver gang. Går fort, men er kjedelig i lengden. Ja, har grinda litt selv og er jo greit nok de første gangene, men blir sykt kjedelig å bare gjøre det heeeele tia. Og Spartakus: jeg pleier å plassere merker over hele kroppen til motstanderen så fort jeg kan, uten at det hjelper meg nevneverdig :\ Forresten, kom over en litt sær glitch/bug jeg ikke har vært borti før, så jeg filma det og slengte det opp på youtube! Filma pc-skjermen med et vanlig DV kamera, så kvaliteten blir deretter, men har ikke noen annen form å vise det på. http://www.youtube.com/watch?v=Cq6r2rhkTdk Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Og Spartakus: jeg pleier å plassere merker over hele kroppen til motstanderen så fort jeg kan, uten at det hjelper meg nevneverdig :\ Nei, fordi hele poenget med merkene er å fylle opp måleren nederst til høyre på skjermen mer enn motstanderens, og hvor mye hvert merke fyller opp avhenger av plassering. Et merke på hodet fyller opp mer enn et ellers på kroppen. Sett alle på hodet neste gang og du vinner. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Oooooooooh! Vel nu fattar jäg Men er jo en smule urealistisk at man i en duell spammer den andre med hele magasinet fremfor å bruke én kule effektivt. Lenke til kommentar
JayP Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) For å bruke én kule effektivt kan du jo bare sikte på våpnet til motstanderen når markøren er hvit. Da skyter du med én gang. Endret 9. juni 2010 av Ladon Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Noen som vil spille litt online nå? Trenger litt hjelp med den 10 assist trophyen, er den siste faktisk Har mic! Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) 10 assist trofeet går faktisk relativt lett i feks solomons fully. Bare sykt 1 maks 2 skudd midt på en fiende med et våpen som ikke er for kraftig og la medspillere drepe dem. Så skyt alle fiende du ser først og la de andre du spiller med ta kverken på dem, gikk rimelig kjapt da jeg tenkte sånn. Dog bør kanskje ikke være for mange "medspillere". Endret 9. juni 2010 av lyon Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Noe jeg ikke skjønner er hvorfor random banditter begynne å skyte på meg i Thieves' Landing O_o Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Angående slutten Så syntes jeg de kunne latt det med at John døde og spillet var over. Det blir et lite paradoks men man kunne ha fortsatt med John etter endgam for å få 100% fullført. Så kunne man laget en fullverdig oppfølger som fokuserte på Jack og hans jakt på agentene. Det var hvert fall den tanken jeg satt igjen med etter endgame. Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Fikk trophien nå! jeg skøyt alle en gang, kompisen kasta en dynamitt Da var det bare fra 38 til 50 igjen, og skaffe seg golden guns! Gøy Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Men ffffffffffffuuuuuuuuuuuuuu da! Spillte låste seg i en noelunde lik bug som i går -_- Tror det er noe galt med xboxen min. http://www.youtube.com/watch?v=ZYm3LCeXr34 Endret 9. juni 2010 av Gal_ape Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 For å bruke én kule effektivt kan du jo bare sikte på våpnet til motstanderen når markøren er hvit. Da skyter du med én gang. Noen ganger, men mange dueller avsluttes kun av at du tømmer hele våpenet inn i fyren. Det er vel fordi det ikke skal være mulig å etterlate fyren i live vil jeg tippe. Problemet er at du aldri vet når dette er, og som regel vil du ende opp død fordi det ikke går an å avvæpne fyren. Hele duellsystemet er spillets svakeste kort, det er ulogisk og fullstendig antiklimatisk. Jeg vil prøve å duellere, ikke spamme på knappene å håpe jeg er rask nok. Hvorfor de ikke bare har gjort det til en dead eye-kamp hvor du må være kjappere til å trekke av og bedre til å sikte kan jeg ikke skjønne. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Noe jeg ikke skjønner er hvorfor random banditter begynne å skyte på meg i Thieves' Landing O_o Fordi du har høy honor og eller fame Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) For å bruke én kule effektivt kan du jo bare sikte på våpnet til motstanderen når markøren er hvit. Da skyter du med én gang. Noen ganger, men mange dueller avsluttes kun av at du tømmer hele våpenet inn i fyren. Det er vel fordi det ikke skal være mulig å etterlate fyren i live vil jeg tippe. Problemet er at du aldri vet når dette er, og som regel vil du ende opp død fordi det ikke går an å avvæpne fyren. Hele duellsystemet er spillets svakeste kort, det er ulogisk og fullstendig antiklimatisk. Jeg vil prøve å duellere, ikke spamme på knappene å håpe jeg er rask nok. Hvorfor de ikke bare har gjort det til en dead eye-kamp hvor du må være kjappere til å trekke av og bedre til å sikte kan jeg ikke skjønne. Det er fordi du gjør det litt feil. Du skal ikke spamme, men trykke på knappen når markøren er hvit. Når den er hvit får du mye mer kraft i skudda og kan knerte en motstander med ett og to skudd. Måleren fyllers seg opp dobbelt så raskt og vel så det, avhengig av hvor du plasserer skudda. Enkelte motstandere kan ikke desarmeres. Gjelder enkelte i hovedhistorien. Endret 9. juni 2010 av Raggz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå